تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۱۶۱۶۰
سید علی رضایی مدرس دانشگاه در جلسه هم‌اندیشی:

حقوق مردم کهگیلویه و بویراحمد به درستی استیفا نگردیده است

۷
۳
حقوق مردم کهگیلویه و بویراحمد به درستی استیفا نگردیده است
کبنا ؛انتخابات امسال کهگیلویه و بویراحمد در هر سه حوزه انتخابیه چهره‌های جدید ظهور کرده‌اند که یقیناً عبور از افراد خسته و پیر و تکیه بر این جوانان می‌توان گره گشای برخی از مشکلات این استان شد.
برخی چهره‌ها 16 سال، بعضی 8 سال و بیشتر و کمتر در این استان زرخیر و محروم مسئولیت داشته‌اند، اما باز هم می‌بینیم که استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم خدمات زیادی که نظام اسلامی به مردم این استان ارائه داده، در بعضی از شاخص‌های توسعه عقب ماندگی زیادی دارد. انتصابات خانوادگی، استخدام‌های فامیلی و عدم رعایت شایسته سالاری در نظام اداری و همچنین نبود کارخانه‌های بزرگ و صنایع تبدیلی از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر این استان دارای نعمت‌های الهی فراوان شده است.
سید علی رضایی مدرس دانشگاه در نشست هم اندیشی که امروز (پنجشنبه 12 دی ماه 98) با حضور جمعی از نخبگان اجتماعی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد به بیان برخی از مشکلات پرداخت و اظهار کرد: با توجه به وظایف سنگینی که قانون اساسی بر دوش مجلس و نمایندگان گذاشته است، یقیناً راه مشکلات جامعه از یک مجلس قوی، متخصص، متعهد و دارای فن می‌گذرد. و اگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرموده‌اند که مجلس در رأس امور قرار دارد، به همین دلیل است که مجلس دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر این قانون را دارد. اما متأسفانه گاهی انتشار برخی اخبار از همین مجلس جامعه را ناامید می‌کند. اهالی مجلس شورای اسلامی که برآیند تصمیم مردم هستند، به هیچ وجه نباید بر روی منافع مردم با کسی یا کسانی وارد معامله گری شود.
رضایی در ادامه می‌گوید: من وکیل پایه یک دادگستری هستم با واژه‌هایی چون حق و تکلیف آشنا بوده و با شناختی که از حقوق مردم و تکلیف حاکمیت در برابر مردم دارم؛  می‌توانم از حقوق مردم کشور، استان و حوزه انتخابیه‌ام به خوبی دفاع کنم. 
من فکر نمی‌کنم و نمی‌گویم استانم و یا شهرستانم محروم است، بلکه می‌گویم محروم نگه داشته شده است. زیرا تمام پتانسیل‌های لازم برای رشد، توسعه و پیشرفت را داراست. دلایل و شواهد منطقی  متعددی به عنوان شاهد این ادعا قابل ذکر است که در آتیه نزدیک به آن‌ها خواهم پرداخت.
وی در ادامه با تشکر از کسانی در راه خدمت به مردم گامی برداشته‌اند، اظهار داشت: به علت بی تدبیری بعضی از  نمایندگان و سکانداران ادوار گذشته و مشغول شدن آنان به مسائل جزئی، حقوقِ مردم این دیار به درستی استیفا نگردیده است و من به پشتوانه مردمی، تمام قد از حقوق آحاد مردم دیارم دفاع خواهم کرد.
سید علی رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «من از جنس همین مردم درد کشیده‌ام. برخی واژه درد را فقط و فقط از روی نوشته‌ها خوانده و یا از زبان دیگران شنیده‌اند. اما من روستا زاده‌ای هستم که درد را به صورت ملموس و با گوشت و پوست و استخوان حس کرده‌ام؛ و می‌توانم زبان گویا و فریاد رسای دردمندان سرزمینم باشم.»
رضایی در ادامه بیان داشت که خرید و فروش رأی را عملی غیر فرهنگی می دانم و معتقدم که خرید و فروش رأی یعنی خرید و فروش کرامت و شرافت انسانی خرید و فروش رأی یعنی رواج بهره کشی و برده داری مدرن و این با اصول انسانی و اسلامی در تضاد است.
میلیاردرها را به هماوردی می‌طلبم
این مدرس دانشگاه در ادامه گفت: من میلیاردرهایی را که به تکیه بر توان مالی خود، وارد گود شده‌اند را به هماوردی می‌طلبم. اگر راست می گویند که در عمل و گفتار خود صادقند؛ هزینه‌های میلیاردی تبلیغات و.. را صرف کمک به توسعه منطقه و ساخت چندین کارخانه زود بازده نمایند و با بیان اهداف، برنامه‌ها و توانمندی‌های شخصی وارد کارزار رقابت شوند. «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ...»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج رضایی عزیز و شجاع
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج علی رضایی..
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد عزیز حاج رضایی.
واقعا که نمایندگی برازنده چنین شخصیتی است.
ماهان شریعتی
دوسش دارم آقای رضایی رو
بنظرم بهترین مدرس و استاد دانشگاه از لحاظ علمی و اخلاقی توی استان هستن
لر دخت
Iran, Islamic Republic of
مردم از شعار و حرف های تکراری خسته شدن دیگه ، یکی رو میخوان که واقعا بتونه درد هاشون رو فریاد بزنه

من ایشون رو نمیشناسم ولی دو تا از ویدو های سخنرانیشون رو که دیدم دقیقا درد ها و مشکلات ما رو بیان میکردن به نظرم اگه بتونه تو مجلس هم همینجوری از حق ما دفاع کنه عالیه من که به شخصه یه بارم که شده اونجوری که دلم میخواد رای میدم نه بر اساس طایفم یا اینکه با پول رایم رو بفروشم راس میگع فروختن رای یعنی فروختن شرفم،من آزادی اندیشه دارم پس خودم انتخاب میکنم❤
.
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و زیبا
سلطان 4635
بزرگمردی در تاریخ بویراحمد
سرور مایی حاج رضایی جان
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1