تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۱۵۹۸۲
افشاگری سیاسی در گچساران و باشت

چرک نویس های تاجگردون و افشاگری های عادل امینی و علیزاده

۳۶
۲
چرک نویس های تاجگردون و افشاگری های عادل امینی و علیزاده
کبنا ؛
تاجگردون مرد الفاظ و لغات، دیروز در منطقه بوستان گفته است «چرک نویس» برنامه هایتان را دارم، این حرف تاجگردون چه معنایی می تواند داشته باشد آیا او فرد نفوذی در تیم سیدقدرت دارد یا آنکه صرفا می خواهد سیاسی بودن خود را به رخ بکشاند؟ در هر حال بگم بگم های انتخاباتی و فاش برخی اسرار، فاز جدید انتخابات در گچساران و باشت است که با برخی واکنش ها شروع شده و احتمالا این تازه اول این ماجرا است و شاید تا دوم اسفندماه حواشی زیادی از اینگونه برنامه های تبلیغاتی ایجاد شود. در اتفاقات سیاسی اخیر، سیداکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران و عادل امینی صاحب باغ بنوشکه گچساران به اظهارات تاجگردون و سیدقدرت واکنش نشان داده و در دفاع از خود توضیحاتی داده اند.
عادل امینی در یک پست اینستاگرامی اینگونه نوشته است: اینجا بنوشکه هست عاشقتم بنوشکه چه نابود کردی دروغگویان را من نه وام گرفتم نه آب دزدی کردم نه به کسی ظلم کردم بلکه باعث اشتغال عده ای عزیزان شهرم شدم وخدمتگزار مشتریان اما خداوند سبحان در قرآن کریم برای دروغگویان مرگ فرستاده تو که با آبروی مردم بازی میکنی من اهل خمس و زکاتم من فرزند کسی هستم که تو داخل خونه اش نون ونمک زیاد خوردی نمک نشناس خجالت بکش

هر چند بنا به شنیده ها درخواست وام هایی به نام عادل امینی وجود دارد و همچنین بنابر اطلاعات کبنا نیوز، در کارگروه اشتغال و برنامه ریزی دو میلیارد تسهیلات برای بنوشکه تصویب شده و به دلیل مشکل میان بانک و سرمایه گذار هنوز پرداخت نشد، و در حال حاضر اینکه وام گرفته شده است یا خیر، شخص آقای عادل امینی که این میزان تسهیلات برای وی تصویب شده است باید به آن پاسخ دهد. اما موضوع مهمتر این است در حالی که مردم معمولی بخاطر 5 میلیون وام باید هفت خان رستم را طی کنند تسهیلات میلیاردی به برخی افراد خاص داده می شود.
همچنین در ادامه عادل امینی اطلاعیه اداره آب و فاضلاب شهرستان گچساران مبنی بر کذب بودن صحبت های حسینی آورده است:

بسمه تعالی اطلاعیه
روابط عمومی اداره آبفای شهرستان گچساران به اطلاع مردم شریف و بزرگوار شهرستان گچساران می رساند، با توجه به صحبت های یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۹۸/۱۰/۶ در شهرستان باشت مبنی بر تخلف و نصب لوله ۴ اینچ آب به صورت غیر مجاز توسط مالک باغ بنوشکه واقع در شهرک صنعتی چهاربیشه، اداره آبفا شهری دوگنبدان که وظیفه ی سقایی مردم شریف و ولایت مدار دوگنبدان را عهده دار است، جهت حفظ حرمت اداره و حفاظت از بیت المال مردم و جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده شخصی،طی گزارشاتی که به این اداره ارائه گردیده موضوع تخلف باغ بنوشکه را طی چند مرحله در دستور کار خود داشته و فارغ از هر گونه گرایش حزبی و جناحی و صرفا‌ً حسب وظیفه کاری، با استفاده از دستگاه های پیشرفته، طی چند مرحله، ابتدا توسط واحد بهره برداری آبفا شهری با همراهی واحد تخلفات و پرسنل واحد شبکه و اتفاقات، سپس توسط نیروهای صنعت نفت گچساران با استفاده از دستگاه های مدرن شرکت نفت به همراهی واحد حراست آبفا استان، و در تاریخ ۹۸/۱۰/۴ توسط کارشناسان شرکت آبفا استان و واحد بهره برداری در حضور مامورین نیروی انتظامی اقدام به بررسی موضوع نموده و هیچگونه تخلفی مشاهده نگردید.
لذا این اداره این موضوع را نشر اکاذیب دانسته و در این برهه ی حساس که دشمنان نظام مقدس اسلامی در پی نفاق و تفرقه بین مردم و مخدوش نمودن چهره ی کارگزاران جمهوری اسلامی را دارند و همچنین جهت حفظ و حرمت اداره ی آبفا شهری اعلام می دارد،مراتب اعلامی و اتهامات واهی منتصب به این شرکت را از طریق مقامات ذی الصلاح جهت اعاده ی حیثیت پیگیری می نماید. روابط عمومی امور آبفای شهری دوگنبدان

همچنین پس از سخنرانی تاجگردون در چند روز اخیر، روز گذشته سیداکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران در واکنش به اظهارات تاجگردون مبنی بر جلوگیری از زمین خواری فرزندان او نامه ای در فضای مجازی منتشر کرده است که در صورت درست بودن آن، شاید منجر به سوء شهرت وی شود.
علیزاده در نامه خود نوشته است:
آقای نماینده بیان کرده اند که ” شما و فرزندانت زمین های کمربندی گچساران را به تاراج بردی و وقتی من آمدم نگذاشتم و آن زمین ها را از حلقومت بیرون کشیدم و نگداشتم زمین های مردم را غارت کنی “
علیزاده در ادامه از دادستان و منابع طبیعی اینطور خواسته است: دادستان محترم از اداره منابع طبیعی استعلام بگیرند و نتیجه استعلام را منتشر کنند تا مردم بدانند که بنده و فرزندانم حتی یک متر زمین در سراسر ایران تا کنون نه از منابع طبیعی تقاضا کرده ایم و نه گرفته ایم و نه داریم .. درصورتیکه شما با بکارگیری الفاظی رکیک و به دروغ تاراج زمین های کمربندی را به بنده نسبت میدهی .
علیزاده در ادامه دست به افشاگری هایی درباره تاجگردون زده و نوشته است: در حالیکه تو و خانواده ات بیش از ۴۰۰ هکتار از زمین های تلخاب شیرین را تصرف عدوانی نموده اید . پدر شما در تلخاب  شیرین کلا ۴۰۰ هکتار زمین از منابع طبیعی غصب کرده بود. که دادگاه انقلاب پدرت را طی حکم شماره ۳۸۵ شماره ۱۸۳۴ مورخ  ۱۴/۱/  ۵۹  به مصادره ۳۵۰ هکتار آن محکوم کرده بود . لذا شما میبایست در تلخاب شیرین فقط ۵۰ هکتار زمین داشته باشید . در حالیکه  شما بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی در  محدوده تلخاب شیرین تا پلیس راه و بهشت زهرا  غصب نموده اید و پرونده اش در دادگاه مفتوح است و قاضی عضو کمیسیون ماده واحده در رای مورخ ۲۷/۸/۱۳۸۰٫  فقط ۴ هکتار از آن را متعلق به شما دانسته و بقیه اراضی را ملی اعلام نموده است .  حالا با توجه به این مدارک  شما زمین های مردم را به تاراج برده اید  یا بنده که یک متر زمین از منابع طبیعی نگرفته ام؟
علیزاده در ادامه نوشته است: این موضوع یکی از مطالبات مهم مردم از نهادهای قضایی برای باز پس گیری اراضی متصرف شده توسط خانواده شماست. اگر مردی هر مقدار زمین خانواده بنده و شما از اراضی ملی به تاراج برده ایم مطابق گزارش منابع طبیعی به دولت پس بدهیم
وی افزوده است: شما میگویید که من اگر دارم مال خودم است و همه میدانند از کجا آورده ام  ! آیا زمین های تلخاب شیرین و خنگبنار و باغ بنوشکه وده ها هکتار زمین دیگر که از منابع ملی غصب کرده اید مال خودت بود؟! زمین های شما را که در تلخاب شیرین مصادره کردند. در حالیکه مردم نمیدانند سرمایه چند صد میلیارد تومانی خود را از کجا آورده ای؟ اگر مطمئن هستی که این سرمایه عظیم از راه حلال بدست آورده اید  چرا لیست اموالت را مطابق قانون به قوه قضائیه تحویل نداده ای ؟
علیزاده در ادامه افشاگری اش نوشته است: در طول چند سال اخیر اداره منابع طبیعی، علاوه بر ۲۰هکتارزمین باغ  بنوشکه ، حدود120 هکتار از اراضی ملی  (در خنگ بنار  و ….) را به دامادت و… واگذار نموده است. ودر منطقه ماهور باشت و کلاغ نشین صدها هکتار از اراضی ملی را خانواده دایی نماینده تصرف نموده است ، اگر راست میگویی چرا اراضی ملی را از حلقوم دامادت  و خانواده و دوستانت بیرون نمی کشید. چرا به مردم آدرس اشتباهی میدهید .و فریاد هی دزد ..هی دزد سر میدهی. از منابع طبیعی استعلام بگیرید چند صد هکتار از اراضی ملی را به دوستان و اقوامت واگذار کرده اید. در حالیکه آقای حسینی و بنده یک متر از اراضی ملی را به کسی واگذار نکرده ایم. ما برای این مردم امانتداری صادق بوده ایم و شما امانت دار خوبی نبودی.
علیزاده در رابطه با پتروشیمی هم نوشته است: آقای نماینده ،شما عضو هیات مدیره پتروشیمی گچساران و پسر برادرت ۱۵ سال مدیراجرایی آن بوده است . یکی از مطالبات مردم گچساران این است که چگونه این شرکت را با  ۷ هزار میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار کرده اید و ۲۰ درصد سهام واگذاری به مردم گچساران را  تضییع نموده و حاضر به پاسخگویی نیستید . در حالیکه  ۱۶۰  هکتار از اراضی گچساران به این پتروشیمی اختصاص داده شده که مردم گچساران هیچ سهمی در آن ندارند.
وی نوشته است: شما چون اطلاعات لازم را در خصوص بند بند اعتبارات در هربخش  را در کمیسیون برنامه و بودجه داشتی با سوء استفاده از این اطلاعات ، در هر زمینه ای یک شرکت خانوادگی  تاسیس نموده اید تا اعتبارات مربوطه را به اشکال گوناگون جذب کنید . و خود عضو هیات مدیره دهها شرکت سهامی خاص هستید که بعضی از اعضای این شرکتها مانند ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی غارتگر ارز و سکه  و حیدرآبادی پور  رئیس بانک سرمایه  (فراری به اسپانیا )از اعضای این شرکت ها هستند. به مردم توضیح دهید رابطه شما با این غارتگران بیت المال چیست .؟ شما عضو هیات مدیره شرکتهای پتروشیمی  گچساران  به شماره ثبت ۲۴۴۰۰۱ -عضو موسسه بین المللی تحقیقات و مطالعات بانکداری صدر به  شماره ۲۷۵۰۵– عضو موسسه غیرتجاری مشک و ملار به شماره ۴۷۶۸۶ –عضو موسسه کمیته اتاق بازرگانی به شماره ۵۱۳- عضو شرکت پترو امید آسیا به شماره ۴۶۷۴۰۸-عضو موسسه  علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) به شماره  ۲۲۱۶۸  هستید . و علاوه برآن  با راهنمایی اقوام درجه یک خود   ۴۰ شرکت دیگر متناسب با سر فصلهای  برنامه  بودجه با مشارکت خواهران و برداران و برادرزاده ها و پسر عموها و دامادهایت تاسیس نموده اید . سوال اینست تاسیس این همه شرکت در طول سه سال اخیر با چه اهدافی  و برای رسیدن به چه منافعی بوده است.؟
علیزاده در انتها از دادستان و منابع طبیعی خواسته است:بعنوان مطالبه ی واقعی مردم گچساران از دادستان محترم و از منابع طبیعی استان و شهرستان میخواهیم برای شفاف سازی و شناخت چهره واقعی نماینده  ،اعلام کنید چند صد هکتار زمین در این چند سال اخیر به خانواده و دوستان نماینده  واگذار شده است  و اعلام کنید  چند متر مربع زمین به بنده و خانواده ام واگذار شده است. جناب آقای دادستان و ای نهاد های نظارتی بعد از چهل سال تا کی باید اراضی ملی تحت عناوین مختلف به این خانواده واگذار گردد؟و هر روز هم طلبکارانه سخن بگویند. والسلام سید اکبر علیزاده۶/۱۰/۹۸
در هر حال، آنچه که مشخص است برنامه های تبلیغاتی زودتر از موعد تاجگردون و سید قدرت حسینی و بگم بگم هایشان هم به ایجاد تشنج در میان مردم دامن خواهد زد و هم اینکه صداقت سخنانشان در میان مردم کمرنگ می شود. لذا انجام تبلیغات نیز مدیریتی می خواهد که قانون زمان آن را مشخص کرده ولی تاکنون در اجرا شدن آن از طرف مدیران اهمال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سردار
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سازمان بازرسی استان.لطفا سازمان بازرسی کل کشور اون هم .قابل توجه خدای بزرگ
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر صحبتهای اقای فرماندار سابق صحت داشته باشد. باید را محاکمه نمود . و اگر زمینها ر ا غصب کرده اند حتما" کرسی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را هم غصب کرده است .
وای بر آن لایحه بودجه ای که تایید و برای تصویب به صحن مجلس بفرستد . بودجه ای که درآن فقط منافع دیده شده است و مستضعفان هر روز سفره شان خالی تر می شود . این اقدامات تاجگردون فقط نارضایتی مردم از نظام را بیشتر خواهد کرد . چرا که تاجگردن که خودش از قشر مرفهین می باشد برایش فرقی ندارد که بنزین 200 برابر افزایش یابد چرا هر چه که بخواهد فراهم میشود . نیازی به بنزین ندارد . و برایش مهم نیست که مردم راضی باشند یا نه .
بی ارزگی ازماست
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا به داد این مردم برسد
Iran, Islamic Republic of
اگر مطالبی که آقای علیزاده گفته واقعیت داشته باشه (احتمال قریب به یقین واقعیت داره ) میبایست / سریعا پای میز محاکمه بیان در غیر اینصورت باید به سلامت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هم جز همین است مطمعن باشید ایشان بعد از نمایندگی
Iran, Islamic Republic of
. تا میگه اصلاحات فکر میکنن خبری هست ، کسی که می خواهد اصلاح طلب باشد خودش باید انسان پاکی باشد
Russian Federation
تاجگردون اگه واقعا راستی میگی چر اعلام نمیکنی؟ اگه راست می گی و اعلام نمیکنی که خیانت است!
پس مشخصه
Iran, Islamic Republic of
عجب ، مشخصه چقدر غم مردم رو دارن
Iran, Islamic Republic of
اگر اینها واقعیت داشته باشه پس چطور تایید صلاحیت شده تاجگردون؟
Russian Federation
یادمون نره که دلاویز (مشاور محمد خاتمی) توسط تاجگردون بالا اومد و معروف شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.منابع طبیعی.
Iran, Islamic Republic of
نامه علیزاده آدرس های دقیقی داده است سازمان بازرسی و دیگر دستگاههای نظارتی باید ورود پیدا کنند بخصوص بحث زمین ها . در صورت عدم پاسخگویی دستگاههای دولتی به این نامه این حرف ها به شدت اعتماد مردم را از بین می برد .
بماند
Iran, Islamic Republic of
حیف او چند سال ... اصلا میدونی چی میگی ....مستندات دارم . رو میگم کار زمین دور پلیس راه تمامش. ....اسم تک تک کسانی رو که بودن رو نام ببرم که گذاشتیش سره کار ....
Iran, Islamic Republic of
. مگر 400 هکتار زمین منابع ملی خود سندی معتبر برای ورود است بخدا اگر تائید بشه باید به همه چی ....امان از این همه
Iran, Islamic Republic of
۴۰ هکتار . از قلم افتاد
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضاییه خواهش میکنیم سریعا به ادعاهای آقای علیزاده ورود کنن. اگر حرفهای ایشون واقعیت داشته باشه یعنی باید / که چرا یک کمیسیون مهم مجلس دست اینچنین آدمی هست و اگر واقعیت نداشته باشه که باید آقای علیزاده به دستگاه قضا جواب پس بدن
Iran, Islamic Republic of
چه آدمای خوب ومردم داری که تاالان صداشودرنیاوردن؛
توروخدا او۴۰شرکت دیگه روهم بگین؛شایددست ماهم به جایی بندشد
والله تااونجایی که مامیدونیم؛پدربزگ مادری وداییهای اقای تاج گردون ؛هنوزاقای تاج گردون به دنیانیومده بودکه این زمینهاروداشتند
کل اون زمینهایی که می فرماییدهم ؛پس ازانقلاب ورفت وامدهای بسیار؛تونستندثابت کنندکه واسه ی خونواده ی خودشون هست
انشاالله که خداوندهمه روبه راه راست هدایت کند.هم تهمت کمی نیست اقای علیزاده؛کمی هم برای فردایت بگذار
قهرام شنی
Iran, Islamic Republic of
اینها اگه ده درصد درست باشند وای به حال ما تازه فردا افشا گری ان جناح مقابل شروع بشه و شفافیت صورت بگیره با چه رویی میخواهید وکیل وصی ما بشید ای خاک بر سر ما که
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
/زورت نمیرسه چرا میگی؟
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
مگ حرف سید قدرت ک گف لوله کشی کرد تو باغ بنوشکه راست بود ک حرفه علیزاده راست باشه،
از خدا بترسید چرا با آبروی مردم بازی میکنید چرا وقتی یکی ب یجایی میرسه همتون تلاش میکنید ب زمینش بزنید. متاسفم
عزیزم سید قدرت ششم سخنرانی کرد چطئر آبفا روز چهاترم رفته بازدید
گشین حامی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
بجای تخریب ب زندگی شخصیت برس هیچکس با این حرفای جنابعالی رای شو عوض نمیکنه، شما هی میزنی ک ب ایشون برسی ولی
میرشکال
Iran, Islamic Republic of
کاندید ما حاجیه...حاج غلام تاجیه...
قربون ای کر ک تیه حسودلشه پکنا
Iran, Islamic Republic of
. اگه این حرفها درست باشه
ازخدابترس
Iran, Islamic Republic of
حرفهای سیدقدرت درمورد/ درسته همه مدارک وعکسهای تخلف گرفته شده موجود است وتخلف جدیدهم وجوددارداماچون نماینده درقدرت هستندکارکنان بزودی عکسهای بامبلغ32ملیون بدهی ابها و7ملیونی بدهی حق انشعاب باشماره اشتراک /اطلاع میرسدتخلف اززمان تاسیس تاکنون بوده وکشف شده مدارک ومستندات به سازمانهای ذیربط داده شده واین بدهی هاهم هستش اگه میگیدنه بریداین اشتراک روپرینت بگیرید وتخلف جدیدهم وجوداره. علی زاده هم بامدرک میگه
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر تا حاج عادل .هم مثل بهرم نبره ول نیکنه
Iran, Islamic Republic of
اخ وووو بخخخختتتتت ععععسکر
وای برما
Iran, Islamic Republic of
دوستان تانباشدچیزکی مردم نگویند چیزها قطعاعلی زاده مدرک داره وشماره های رای دادگاه هم صحت داره درمورداب. من بایکی ازکارکنان اب صحبت کردم گفتندیک تخلف روگرفتند دولوله 1اینچ واردچهاراینچ میشدند که پارتی بازی شد ومدارک هم گفتنددست مسولین ان اداره هستش که نمیزارن درز کنه درضمن گفتندالان هم میگن وجودداره لوله اب سه چهارنفرمسول اینقسمت هستندومخفیش میکنند
Iran, Islamic Republic of
فرماندار اسبق که تو فرمانداری نمی ماند که اطلاع از جایی داشته باشد همیشه تو آن تل وماهور ها
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای علیزاده در مطالب خویش به شماره ثبت شرکتها اشاره نموده است واقعا اگر این همه عضویت نماینده در این شرکتها درست باشه تاجگردون . بیشتر نمیتونه باشه!! مگر یک نماینده مجلس میتونه عضو هیات مدیره دهها شرکت دیگر باشد؟ پس بقیه مردم باید چیکار کنند؟ باغ بنوشکه که وجود دارد باید نحوه واگذاری ان بررسی شود!! بالاخره آب این باغ از کجا آمده است؟ در حالیکه در باشت بسیاری از مردم 100 متر زمین برای کپرنشینی هم ندارند چگونه یک خانواده اینقدر زمین 400 هکتار که نه اصلا همان 40 هکتار را از کجا آورده اند؟
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
در این برهه حساس این حرفها به توصیه رقیبان تاجگردون رهبری میشود چرا این چند سال خبری نبود همه اش
Iran, Islamic Republic of
اولااین چه شهرو هست که ایشون تونستندبه نامه هاش دسترسی پیداکنند؟واگردرزمانی که فرمانداربودندواجازه ی این کارروداشتند؟!!پس چراتاالان صداش رودرنیاوردند؟چون فکرنکنم همچی ادمی باشه؟!!
باشتی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده :گفتید جیک جیک گنجشک میدانید گنجیشک کی جیک جیک میکند وقتی که روشنایی صبح برتاریکی شب غلبه میکند پس خوب گفتی .درهمایش شما گفتند دربیابان مثل حیوان وحشی نهره میکشند میدانی تنها حیوانی که نهره مکشد شیر هست آن هم وقتی که حیوانات زیردست خود رامیبیند که آنهاازترس پا به فرار میگذارند .گفتید قلب فامیل راتصرف کردید ازاین قلبها بازهم داریم اگرخواستید بازهم میفرستیم آماری دادهاید همین جوری آمارداشتید که اقتصاد مملکت را به این روز انداختید
Iran, Islamic Republic of
اقای علیزاده؛اقای تاج گردون مگراسم اوردندکه شمابه خودتون گرفتید؟پس حتماچیزی بوده که شمامتوحه شدیدمنظورشون شماییدوبرنمی تابید
خداشناس
Iran, Islamic Republic of
این حرف آقایی علیزاده گفته واقعیت صد در صدی داره من خودم از فامیلای نزدیک آقای تاجگردون شنیدم ک چون اول انقلاب منصورخان بخطر افتاد زمینای ک از غصبی از مردم گرفته به اسم چندتا مباشرش کرد/ چون نزدیک انقلاب شدطبق قانون باید دارایی خان و اطرافیان برسی بشه طبق این قانون زمینها رو زد ب اسم بچه های خودش اول بیقه رو ب اسم بقیه فامیل مدرک همه ی ادمای قدیم باشت این رو میدونن اما این چرا قانون کاری نکرد اما ان شاءالله قیامت همه اش مشخص مشیه قاضی اصلی از حلقومشون میکشه
دیکتاتور
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا عادل امینی به حرفهایش اعتماد دارد پس با بیل مکانیکی قسمتی که مشکوک میباشد را خاکبرداری نمایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1