تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۱۵۵۲۰
امام جمعه گچساران خطاب به شورای نگهبان؛

برادران شورای نگهبان تمامش کنید

۱۲
۰
برادران شورای نگهبان تمامش کنید
کبنا ؛حجت‌الاسلام‌ سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز (۲2 آذر ماه ۹۸) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه‌، گفت: رهبری عنوان می‌دارند که همه مناصب و همه مسئولیت‌ها هم  توان و هم تعهد و در یک کلمه تخصص و تقوا می خواهد.
وی ادامه داد: پس آقایانی که برای نمایندگی ثبت نام‌ می‌کنند باید مدت‌ها با خودشان کلنجار رفته باشند که آیا می‌توانم این مسئولیت بزرگ را به شایستگی و در راه رضایت خداوند ادا کنم.
حجازی افزود: در قانون اساسی به صراحت آمده است که مملکت جمهوری اسلامی باید بر مبنای مکتب جعفری مدیریت شود، اما اهل سنت و سایر مذاهب حقوقشان نیز محفوظ است و غیر از دیگر مذاهب را قانون‌ هم لحاظ کرده و افرادی که شیعه هستند اگر رفتار و عملکردشان با فقه اسلامی و فقه شیعی مغایرت دارد حق ندارند وارد صحنه شوند و این منصب به نوعی غصبی است.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: هر چند تعهد و توان در کنار تخصص و تقوا برای شخص نماینده مجلس ضروری است و یک نماینده باید مطیع محض امر ولایت باشد و کسانی که می‌خواهند پا به مجلس بگذارند باید رسما انقلابی باشند.
حجازی تصریح کرد: انقلابی یعنی نماینده‌ای که صف بندی کند بین خودی و غیر خودی و کسی که رسما و علنا پشت تریبون از فتنه و فتنه گران اعلام برائت کند و اگر رسما اعلام برائت نکند شورای نگهبان هم نباید چنین اشخاصی را تایید کنند.
خطیب جمعه گچساران گفت: این مملکت خسارت‌ها و خون دلها خورده از فتنه گران دیده است و کسانی که در اقصی نقاط مختلف در گچساران و دیگر مناطق کشور از فتنه‌گران اعلام برائت نمی‌کنند طبق نظر رهبری نباید نماینده شوند.
وی خطاب به مسوولان افزود: پس شماها چکار‌ اید پس تدبیر چه شد؟ در حالی که مردم را نامحرم فرض می‌کنید اما نفوذی ها می‌دانستند و برخی در سخنرانی هایشان می‌گویند چرا می گویید اغتشاشگر در حالی که شماها مردم را به این حال و روز انداختید و ما بین اعتراض و نفوذی‌ها فرق قائل هستیم.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: دشمن از بی تدبیری مسئولین بهره برداری می‌کند و فتنه ها و توطئه می‌کند و برخی مسئولین هم با حیله سخن می‌گویند.
حجازی به خطاب به شورای نگهبان گفت: برادران شورای نگهبان تمامش کنید؛  چنین افرادی دیگر معلوم  و واضح و روشن هستند و انتظار داریم شورای نگهبان قرص و محکم و انقلابی عمل کند و معامله هم ممنوع ؛ والله موارد روشن است و اعضای محترم شورای نگهبان باید قیامت جواب بدهند.
خطیب جمعه گچساران گفت: قضایا خیلی روشن است و موضوع هم واضح است مردم حواسها را جمع کنند و به نیروهای انقلابی و دلسوز و مخالف فتنه‌گران رای بدهند.
حجازی تصریح کرد: درد زیاد است و هر مشکلی که پیش می‌آید گردن مقام معظم رهبری می اندازند و حداقل انتظار است که مجلس بعدی مثل این مجلس نشود.
خطیب جمعه گچساران گفت: برخی که تایید شدند بلاها برسر مردم آوردند و تلاش کنیم که رهبری بیش از این مظلوم نشوند لذا مردم، مسئولین و شورای نگهبان منتظر قیامت خود باشند.
امام جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: مبارز مظلوم شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه سال ۵۸محضر امام راحل می آیند و حضرت امام نیز قرآنی به وی هدیه می دهند و توصیه می کنند که به این قرآن مردم را هدایت کن و افراد زیادی در نیجریه توسط ایشان شیعه شدند و شیخ زکزاکی هم به جرم دعوت مردم به راه سعادت چندین سال است در شکنجه است و۶ فرزندش را به شهادت رساندند.
حجازی تصریح کرد: یکی از پسرانش از مسلمین جهان استمداد طلبید که پدرم چندین ترکش در بدن دارند و به همراه مادرم مریض و گرفتارند و چندین سال در حبس هستند و الان هم مدتی در زندان عمومی به سر می برند و درخواست هایی برای رهایی از این وضعیت به مردم و ائمه جماعات و… داشتند.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: ۲۷ آذر شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه است که این روز بزرگ را گرامی می‌داریم و باید هم حوزه از درون دانشگاه اطلاع داشته باشد و هم دانشگاه از درون حوزه و دانشجو و طلاب با هم برادر باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of


جز اینکه اومدی گفتی انقلابی گری چه کار علمی برای مردم کردی؟
خرامان
Iran, Islamic Republic of
/ نشات گرفته
Iran, Islamic Republic of
به جای همه تصمیم می گیری بزار مردم انتخاب کنند تو هم یک رای بیشتر نداری .یا اله خودت کمک کن
طرفدار تاج
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خاتمی عزیز.زنده باد تاج.
Iran, Islamic Republic of
آخ کارکاندبدها دراومد؛جناب امام جمعه؛انشاالله هفته اینده؛به جای خطبه هاتون؛تریبون روبدهیددست کاندیداها تابه صف بایستند.
ولایت مدار
Iran, Islamic Republic of
سلام
به نظر شما آیا خبرهایی در راه است؟؟
درخواست تمام کردن چه کسی را داشته؟؟؟
بنده احساس میکنم با این صحبت ها قطعا در تایید صلاحیت های امسال شورای محترن نگهبان شاهد رد صلاحیت هایی که از قبل گمانه زنی شده بود خواهیم بود
ان شالله نیروهای ولایت مدار و دارای شفافیت مالی و مردم دار این بار به مجلس راه پیدا کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا تا نظرات در صف را انتشار ندهید دیگر هیچ کس نظر نمی دهد!!!!!!!!!!!! امانت را رعایت کن!!!!!!!!!!! مردم کور می شوند تا نظر دهند شما نشر نمی دهید این همه نظر در صف یعنی چه ؟!!!!!!!!!!!!!! اصلا دیگر کسی این سایت را باز نمی کند سایتت برای خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هرسه نفر اصولگرا راتایید کنند ومردم انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو شاهد وناظری خدا یا به آبروی پیامبران به آبروی امام ومصومین به آبروی مقربان در گاهت قسمت میدهم روسیاه کن فتنه گران و خرابکاران را وکسانی که دنبال آبروریزی وبردن آبروی مردمند تا مردم بفهمند فتنه گران وخرابکاران ودنیا طلبان کیست. قربون بزرگی خدا برم عجب صبری خدا دارد چقدر ستار العیوب است
محمد
Iran, Islamic Republic of
چشم اطاعت میشود قربان
امری دیگه باشه در خدمتیم
Iran, Islamic Republic of
مگه آیت الله جوادی املی همین هفته نگفتند کسی در نماز جمعه علیه کاندیدی یا جناحی موضع نگیرد .چرا خلاف این کار رامیکنی بیشتر مردم به خاطر همین موضع گیری در مقابل خدا پاسخگو هستی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چه زجری کشیده بنده خدا .آخی دلش به حال مردم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1