تاریخ انتشار
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۱۴۸۹۷
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بهمئی 3 بار لرزید / راه‌اندازی 3 ایستگاه لرزه‌نگاری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بهمئی 3 بار لرزید / راه‌اندازی 3 ایستگاه لرزه‌نگاری در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛لیکک مرکز شهرستان بهمئی امروز 3 بار لرزید و تاکنون خساراتی و تلفاتی گزارش نشده است.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی امروز 3 بار لرزید که زمین لرزه اول ساعت 14:27 دقیقه امروز به بزرگی 4.3 ریشتر بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین‌لرزه دوم ساعت 16:12 دقیقه به بزرگی 3.2 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین و سومین زمین لرزه ساعت 17: 15 دقیقه به بزرگی 4 ریشتر در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داد.
محمدی‌تبار افزود: با تماسی که با مسؤولان شهرستان بهمئی از جمله فرماندار داشتیم تاکنون خساراتی گزارش نشده  و تلفاتی نداشته‌ایم  و همه دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند.
8 شهرستان مجهز به شتاب‌نگاری می‌شوند
وحید محمدی‌تبار با اشاره به اقداماتی که ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمادگی استان در هنگام زلزله‌ها انجام داده اظهار کرد: اعتبارات 500 میلیون تومانی برای استان در خصوص راه‌اندازی ایستگاه‌های لرزه‌نگاری و شتاب نگاری مصوب شده است.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که امسال در شورای برنامه‌ریزی این اقدام صورت گرفته؛ گفت: تفاهم‌نامه‌ای با موسسه لرزه‌نگاری کشور امضا شده مبنی بر این که در سه شهر بزرگ استان یعنی یاسوج و گچساران و دهدشت سه ایستگاه لرزه‌نگاری راه‌اندازی شود و از مجموع اعتبارات 500 میلیون تومانی مبلغ 400 میلیون تومان آن به این امر اختصاص یافته و همچنین بخشی از هزینه را مؤسسه لرزه‌نگاری بر عهده خواهد گرفت.
این مسؤول به اقدام دیگر در این خصوص اشاره کرد و گفت: در بحث شتاب‌نگاری هم مبلغ 100 میلیون تومان از 500 میلیون تومان مصوب شده اختصاص می‌یابد که در تعداد 8 شهرستان استان شتاب نگاری نصب خواهد شد و اولین آن‌ها در فرمانداری بویراحمد نصب و راه‌اندازی شده که این کار با همکاری وزارت راه و شهرسازی و با رایزنی‌ با وزیر و همچنین همکاری راه و شهرسازی استان و مدیریت بحران استانداری انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1