تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۱۴۲۱۱

ارز دولتی کجا رفت؟

۰
ارز دولتی کجا رفت؟
کبنا ؛حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: این روزها جامعه انقلابی ما در حالی که باید به اولویت‌های اصلی کشور در اقتصاد، معیشت، فرهنگ، معضلات اجتماعی و تقویت مقاومت ملی و منطقه‌ای بیندیشد و عمل کند، به واسطه برخی سخنان و اقدامات فرافکنانه که توسط برخی مسئولان و اصحاب رسانه و تریبون‌داران مطرح می‌شود، دچار تنش‌ها و التهاباتی می‌شود که نگاه‌ها و اقدامات را از توجه به اولویت‌های اساسی کشور بازمی‌دارد.
امام جمعه چرام عنوان داشت: پدیده‌ای که نام او را دو قطبی‌سازی گذاشته اند؛ دو قطبی‌سازی نوعی عملیات روانی به منظور جابجایی مسائل اصلی و فرعی جامعه در اذهان عمومی است و به معنای سخنان و حرکات اختلاف‌برانگیز و حاشیه‌سازی است که ازسوی برخی افراد و جریانات برای ایجاد یا دامن زدن به اختلافات انجام می‌شود تا در جامعه جز همان صدای دوقطب، صدای دیگری شنیده نشود و رخداد دیگر مورد توجه قرار نگیرد.
وی افزود: عمده‌ترین اهداف در عملیات روانی دو قطبی‌سازی عبارت است از تغییر محاسبات و رفتارهای نیروهای انقلابی در مواجهه با دشمن، ایجاد و تشدید اختلاف و دودستگی بین مردم و حاکمیت، مردم با مردم و نخبگان با نخبگان، با هدف تولید فتنه‌های جدید و اصلی و فرعی کردن مسایل و مِه‌آلودکردن فضای جامعه به منظور به‌ اشتباه‌ افکندن مردم در اتخاذ مواضع هوشمندانه است.
حجت الاسلام افشار ادامه داد: تحریف شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری؛ فضاسازی‌های کاذب، به قصد مستور کردن ناکارآمدی برنامه‌ای و مدیریتی حامیان سازش با استکبار، فرار از پاسخ‌گویی به مردم به خاطر عملکردهای ضعیف و هدر دادن توان و انرژی نیروهای انقلابی در پاسخ گویی به دوقطبی‌سازی‌های مقطعی با تحریک احساسات و عواطف دینی و انقلابی ایشان از دیگر موارد است.
وی با بیان اینکه سوال هایی با باید تیم اقتصادی دولت علیرغم پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه جواب دهند، ابراز کرد: چرا در مسایل اقتصادی و معیشت مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند. چرا در این چند سال ساخت مسکن برای مردم متوقف شد تا شاهد رشد صد برابری مسکن و زمین باشیم و اقشار آسیب پذیر آرزوی داشتنن خانه را فقط در مخیله خویش داشته باشند.
وی گفت: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را عده ای از آقایان گرفتند و واردات انجام نداند. برای ارزش پول ملی چه برنامه‌ای در جنگ اقتصادی مقابل دشمن بوده است. برنامه فعلی برای کمک به مردم و اقشار آسیب پذیر چیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1