تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۱۴۲۰۴
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

کنایه‌های معنادار امام جمعه گچساران؛ افتخار به کسانی که خون مردم را مکیدند و اعدام شدند، ارزشی ندارد

۶
۰
افتخار به کسانی که خون مردم را مکیدند و اعدام شدند، ارزشی ندارد
کبنا ؛حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز( 3 آبان ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته، گفت: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که عشقی خداوند در دل مؤمنین نسبت به ابا عبدالله علیه السلام قرار داده است که هیچگاه این عشق از یادها نخواهد رفت و در حقیقت راهپمایی باشکوه وباعظمت اربعین نمایانگر این عشق الهی است.
وی افزود: ده‌ها میلیون انسان از کشورهای عالم در این راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کردند و هیچکس هم نمی‌تواند این اقتدار را بشکند و در واقع آنجا انسان متوجه می‌شود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و عظمت اربعین آن است که همه دنیا در مقابلش ناتوان است و مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.
حجازی تصریح کرد: حضرت آقا اخیراً در دیداری نکاتی خطاب به جوانان فرمودند که اگر شما جوانان در مسیر حق ثابت قدم باشید کشور و دنیا اصلاح می‌شود یعنی اینکه برخی‌ها با وعده هدی دروغین نتوانند در شما تزلزل ایجاد کنند.
امام جمعه گچساران گفت: اخیراً نیز دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب آمد نیوز را داشتیم که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات پیچیده وی را دستگیر کردند و هنوز دنیا گیج و مبهوت مانده است و رعب و وحشتی در میان دشمنان کشور ایجاد شده است و افرادی هم در این خصوص شناسایی شده‌اند.
وی افزود: ۲۸ صفر را در پیش رو داریم که به همه مؤمنین تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و امیدواریم در این چند روز آخر ماه صفر بهره کافی و وافی را ان شاءلله از مراسمات و عزاداری‌ها ببریم.
حجازی تصریح کرد: توصیه‌ای به عزیزان کاندیدای مجلس آینده را دارم و طبیعی است که هر کسی تلاش داردکه در این انتخابات برنده شود که در چارچوب قانون هم مانعی ندارد، اما برخی جاها لازم است خطوط قرمز مراعات شوند گرچه تزکیه طاغوت و تزکیه ظالم و کسانی که نظام آنها را اعدام کرد درست و شایسته نیست وبه نوعی نوکری طاغوت هم افتخار ندارد.
امام جمعه گچساران گفت: اینروزها دنیای استکبار تلاش می‌کند دل مردم ایران را خالی کند و متاسفانه برخی افراد نادان هستند و برخی‌ها به نوعی بر همین طبل می‌کوبند که نظام در سراشیبی سقوط است، اما بدانید که اینگونه نیست و جهان دارد به میل ایران شکل می‌گیرد.
وی افزود: ایران اسلامی امروز در جهان قدرتمند است و دولت آمریکا در حال منزوی شدن است و اما نیایید جوری حرف بزنید که مردم دلسرد بشوند و نه اینگونه که از لیبرالیسم حمایت شود و آنهایی که تعمداً در مملکت هم کار شکنی می‌کنند همان تفکر لیبرالیستی را یدک می‌کشند.
حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در ۹۶ تلاش‌هایی کرد که در ۹۸ نتیجه بدهد وبا این تفاسیر امروز برخی‌ها آنهایی را با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کردباز می‌خواهند دوباره رونق بدهند و سرزبان ها بیافتند.
امام جمعه گچساران گفت: حضرت امام راحل فرمودند انقلاب ملت ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و یقین بدانید این اتفاق رخ خواهد داد، بنابراین توصیه می‌کنم برخی دولتمردان و مسئولان مملکت از لیبرالیسم آمریکایی حمایت نکنید و از کسانی که خون مردم را مکیدند و با طاغوت همراه بودند ومردم را نیز برده خودشون می‌دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنید و دنیا ارزش این کار را ندارد که انسان افتخار به کسانی کندکه خون ملت را مکیدندو نظام نیز اعدامشان کرد.
وی درادامه افزود: سردار سلامی فرمانده کل سپاه عنایت کردند و به استان ما تشریف آوردند و پروژه‌های بسیار زیادی را هم افتتاح کردند امروز سپاه پاسداران در کنار مردم و با اقتدار در کنار ملت حضور دارند ونقش ارزشمندی در تقابل با دشمنان نظام و نیز رفع محرومیت‌ها در کشور دارد و  این از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دوره خان و خانی تمام شده عده ای به ظاهر روشنفکر هنوز در توهم اون دوره اند.
Iran, Islamic Republic of
با دخالت شما رای اصولگراها خراب میشه .لطفا نیاز نیست که همه مسائل در تریبون های رسمی اعلام بشه بزارید این بار مردم غیرتی ندهند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این امام جمعه برای مردم گچساران جز حرف زدن چیکاری انچام داد

یاد اقای متقی کاشانی و خواجه زاده بخیر که همه مردم راضی بودن ازشون

ایشون فقط یاد و خاطره دعوا با تاجگردون رو ازشون یادمونه
جانگرهته
Iran, Islamic Republic of
الان هم عده ای مفتخور که فقط حرف خالی بلدند واقازاده های نکبت مصداق خود طاغوتند
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو شاهد وناظر باش که این آقا از وقتی که آمده گچساران دنبال پاشیدن تخم نفاق در بین مردم بوده وتا الان یک کلام امیدوار کننده بین مردم نزده این آقا چشم دیدن پیشرفت و آبادانی گچساران را ندارد و دم میزند که در گچساران دو دستگی ایجاد کند
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقامنصورخان باشتی یکی از پاکدست ترین خوانین کشور و استان است . و پدر ایشون اسد خان باوی به جرم عدم شرب خمر به قتل رسید. اون قضیه زهرچشم بخاطر اختیار کردن همسر دوم بهانه ای بیش نبود.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1