تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۳۵۷۹
طی پیامی انجام شد؛

قدردانی مدیر عامل برق کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر نیرو

۲
۰
قدردانی مدیر عامل برق کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر نیرو
کبنا ؛داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی با اشاره به سفر وزیر نیرو و مدیران تابعه این وزارتخانه به این استان، از وزیر نیرو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این پیام آمده است که؛ سفر وزیر محترم نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد و بهره برداری و کلنگ زنی از 47 پروژه مهم برق و آب نشان از بالندگی و شکوفایی این وزارتخانه و مجموعه تابعه آن دارد، که با مدیریت هوشمندانه و مدبرانه دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو این سال‌ها در سپهر نظام اسلامی با ارائه خدمات ارزشمند خوش می‌درخشد.
همچنین در بخش دیگری از این پیام آمد: لذا با عنایت به نگاه ویژه دولت محترم و وزارت نیرو به این استان و بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق و مصوبات مهمی در این حوزه. امید می‌رود؛ به یاری خدا با عملیاتی شدن این طرح‌ها و برنامه‌ها، شاهد تحولی بنیادی در عرصه پیشرفت و آبادانی استان باشیم.
این پیام می‌افزاید: به پاس این سفر پر خیر و برکت برای مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد، مجدداً از وزیر محترم نیرو و مدیران تابعه، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی توانیر و مدیریت منابع آب، استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مجموعه همکاران خدوم در شرکت‌های صنعت آب و برق در استان، سایر مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار، فرمانداران، اصحاب رسانه، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، صدا و سیمای استان و به ویژه از اقشار مختلف مردم که با استقبال گرم خودشان موجبات دلگرمی مسئولان را فراهم ساختند، بدینوسیله قدردانی و تشکر می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
روتو برم
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
روتو برم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1