تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۳۴۰۷
خطر که نیک مرام از آن خبر می‌دهد

آیا حق مردم کهگیلویه و بویراحمد در تسهیلات اشتغالزایی باد هوا می‌شود

۰
آیا حق مردم کهگیلویه و بویراحمد در تسهیلات اشتغالزایی باد هوا می‌شود
کبنا ؛ پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست امروز (10 مهر ماه 98) کارگروه اشتغال، اقتصاد و سرمایه‌گذاری به سهم استان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی 443 میلیارد تومان بود که 4 بانک و موسسه متولی پرداخت تسهیلات هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی 232 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که در دیدار با وزیر کار، آقای شریعتمداری به کاهش پرداختی‌ تسهیلات بانکی اشاره کرد که اگر تسهیلات اشتغال روستایی استان جذب نشود مرحله دوم تسهیلات روستایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نمی‌شود.
وی تصریح کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و پرداخت به متقاضیان داشته باشند تا مرحله دوم سهمیه استان جذب شود.
این مسوول در خصوص توسعه مشاغل خانگی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان 10 میلیارد تومان است که 6 میلیارد تومان آن جذب شده و بین سال‌های 90 تا 96 جذب اعتبارات روستایی به صورت 100 درصدی بوده است.
بر اساس گفته پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ «اگر مسئولان این استان دست به دست کنند و طرح‌های اشتغالزایی را هر چه سریعتر سر و سامان ندهند، و کار متقاضیان وام‌های اشتغالزایی را پشت گوش بیندازند، شاید سهمیه این استان و مردم زحمت کش آن باد هوا شوند.» این تذکر نیک مرام را مسئولان کهگیلویه و بویراحمد باید جدی بگیرند، در غیر این صورت عملکرد آنها مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1