تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۱۵۶
در پی خبر کبنانیوز مبنی بر تعطیلی مدارس «بید انجیر»؛

واکنش فرماندار چرام به مشکلات راه و آب «بیدانجیر» سرفاریاب

۱
۰
واکنش فرماندار چرام به مشکلات راه و آب «بیدانجیر» سرفاریاب
کبنا ؛فرماندار شهرستان چرام در گفت‌وگو با کبنا و در واکنش به گزارش کبنا نیوز در خصوص تعطیلی مدارس این منطقه به علت مشکلات زیر ساختی راه و آب،[کلیک کنید] بیان کرد: منطقه بید انجیر از توابع بخش سرفاریاب از مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد می‌باشد که سالهاست مشکلات زیادی دارند و البته تلاش‌هایی هم برای رفع این مشکلات شده است.
وی بیان کرد: در اول شهریور امسال با دعوت از مسئولان استانی از نزدیک مشکلات این منطقه را با حضور مردم ومعتمدین محلی بررسی کردیم.
فرماندار چرام بیان کرد: در این سفر معاون محترم  عمرانی استانداری، مدیر آب و فاضلاب، مدیرکل امور عشایر، راه از این منطقه بیدانجیر سرفاریاب بازدید داشتیم که راه حل مشکلات و تأمین اعتبار آنها بررسی شود.
وی تصریح کرد: در این مشکل راه ارتباطی بیشتر مطرح بود که امور عشایر موظف شد که با پل آماده که دارد این منطقه را به جاده پاتاوه وصل کند تا مشکلات عبور و مرور حل شود.
فتاحی اصل در خصوص مشکلات آب شرب بیدانجیر گفت: قبلاً منبع آبی بدون کارشناسی لازم احداث شده بود که با مدیر آب و فاضلاب این مورد هم بررسی شد و مقرر شد مطالعات لازم هر چه سریعتر انجام شود تا در مکان مناسبی آب شرب این منطقه تأمین شود.
فرماندار چرام با اشاره به دیگر مطالبه مردم بیدانجیر که خواستار مجتمع عشایری هستند، تاکید کرد: این درخواست مردم بیدانجیر هم بررسی و مکاتبات لازم در شهرستان انجام دادیم که مراحل اداری آن در مرکز استان انجام شود تا از روستایی به عشایری تبدیل شوند و از خدمات امور عشایری بهره مند شوند.
فرماندار چرام بیان کرد: ما مرتب پیگیر مشکلات مردم این منطقه که از سال‌های گذشته تاکنون وجودداشته  و سایر مناطق کم برخوردار هستیم اما به شیوه اصولی و قانونی که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود.
فتاحی اصل بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات آنتن دهی موبایل و شبکه‌های تلویزیونی منطقه بیدانجیر حل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پهلوانپور
Iran, Islamic Republic of
والا پل بیدانجیر به طرف آبریز از دوره حسینی پرور تاکنون قراره توسط امور عشایر نصب شود و نشد . شبکه های تلویزیونی و آنتن دهی موبایل هم در حد همون پیگیریهای آقای اتش سودا باقی مونده هیچ تغییری نکرده اند و بدتر شده اند . بخشدار قبلی توانست دستگاه های راهداری شرکت نفت را سه چهار ماه بیاره جاده را تعریض و تسطیح کنه از بخشدار و فرموندار فعلی خیری ندیدیم .
در بهار ۹۷ اقای اتش سودا فتاحی و پاسره مدیرکل اب و فاضلاب روستایی را اورد چشنه و منبع و مسیر را هم مطالعه کردند قرار شد تا پایان همون سال ۹۷ هم تامین اعتبار بشه و تکمیلش کنن ولی باتعویض آتش سودا متاسفانه پیگیری نشد و به انجام نرسید .
در یک کلمه تحویل مردم ندهید که ما را به عملکرد شما امیدی نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1