تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۱۲۹۱۰
در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

بهمئی: کار از بیخ خراب است/ یکی بودن ذی حسابی مالی و اقتصادی «شهرداری لیکک» فساد آور است!

۳۱
۴
بهمئی: کار از بیخ خراب است/ یکی بودن ذی حسابی مالی و اقتصادی «شهرداری لیکک» فساد آور است!
کبنا ؛نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  با حضور نستهن مقدم شهردار یاسوج و حسین کاظمی مدیر کل امور شهری استانداری یاسوج برگزار شد.
شعبان بهمئی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهمئی و عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این  نشست که امروز (پنجشنبه 28 شهریور ماه 98) در محل شورای اسلامی استان برگزار شد، از بی توجهی شهردار لیکک به مصوبات شورا گلایه کرد، همچنین اینکه ذی حسابی اقتصاد و دارایی با ذی حسابی مالی شهرداری برعهده یک نفر است را فساد آورد دانست و از کاظمی خواست یک بازدید میدانی داشته باشد.
بهمئی عنوان کرد: مشکل عمده ای که وجود دراد  این است که ذی حسابی  اقتصاد و دارایی با ذی حسابی مالی شهرداری دست یک نفر است که این فساد آور است!
وی ادامه داد: طبق تبصره ذیل ماده 30 که می‌گوید حسابدار و  ذی حسابی که به تایید شورا اسلامی رسیده باشد ولی هیچ یکی از امور مالی و ذی حسابی، نه ذی حساب اقتصاد امور دارایی، ذی شهرداری  چون دو ذی حساب  داریم ذی حساب مالی شهرداری و ذی حساب اقتصاد شهرداری جداست، ولی ذی حساب امور مالی اصلاً به تایید شورا نرسید انتظار می‌رود، اقای کاظمی واقعاً یک بررسی میدانی شود!     
این عضو شورا همچنین گفت: برخی از  نیروهایی از شهرداری بدون اجازه شورا در ادارات دیگر کار می‌کنند، مثلاً یک نفر به جای او می‌آید و خودش در فلان اداره ول می‌گردد بعد نیرو دارد  حقوقش را می‌گیرد و خودش هم اضافه کاری را می‌گیرد که این برخلاف مصوبات است.
بهمئی با بیان اینکه در این چند روزی که رئیس شدم  تعدادی نامه نوشتم و پیدا کردم که کلاً خلاف مصوبات است تصریح کرد: به عنوان مثال سازمان شهرداری‌ها نامه به شهرداری زد که می‌خواهیم نیروهایمان را بگذاریم سازمان همیاری‌ها و ما نیز مطرح کردیم ولی  داخل کمیته تطبیق رد شد بعد اقای شهردار می‌گوید سازمان همیاری‌ها!
این عضو شورای بهمئی  افزود: کار از بیخ خراب است این موضوع داخل شورای تطبیق رای نیاورد و از نظر شورا و اکثریت شورا آمدن شهرداری لیکک زیر نظر سازمان همیاری‌ها خلاف قانون است چون رای نیاورد و کمیته تطبیق ردش کرد!
وی ادامه داد: ولی بدانید این قضیه خلاف قانون است من دیروز نامه زدم، رونوشت موجود است هم دادم برای آقای کاظمی و اداره اطلاعات و سازمان بازرسی که این خلاف مصوبه است! 
بهمئی همچنین برگزار نشدن مناقصات در شهرداری‌های کوچک را یادآور شد و  گفت: ما در سال 97 یک  مورد  مناقصه نداشتیم  همه به صورت خود شهردار و ذی حساب هر کسی خواست داد.
وی ادامه داد: در چارچوب قانون، معاملات باید طبق ماده 14 زیر نظر شورا باشد ولی الان قانونی انجام نمی‌شود، می‌رود پایه برق می‌خرد از شورا اجازه نمی‌گیرد، ماسه و بیس می‌فروشد از شورا  اجازه نمی‌گیرد، خود استانداری هم از شهرداری دارد حمایت می‌کند که کار درستی نیست!
 عضو شورای استان خطاب به کاظمی مرخصی صادر کردن برای شهردار را در اختیار چه کسی دانست و گفت: شهردار بدون اینکه اجازه ای از شورا بگیرد مرخصی می‌رود و معاونش نامه می‌نویسد که شهردار مرخصی رفته است و معاون جای او در شهرداری است!
بهمئی ادامه داد: این اجازه مرخصی دادن به شهردار را مشخص کنید که برعهده کیست  یعنی این اندازه مسخره شده است که شهردار هر کاری دلش بخواهد انجام بدهد، مشخص کنید مرخصی شهردار را چه کسی باید صادر کند؟   
وی در پایان هم خطاب به کاظمی گفت: آیا وسیله ایاب و ذهاب شهرداری در اختیار عضو شورا باشد یا خیر؟ این را مشخص کنید با ماشین شخصی به اینجا آمدم.
بهمئی مطرح کرد: دو ماشین در اداره داریم شهردار می‌گوید که کرایه رفت و برگشت حسابدار را می‌پردازد و بعد ماشین‌های شهرداری ول معطل می‌گشتند!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند لیکک
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس کاظمی مدیر کل فعال و پیگیر
واقعا" آقای بهمئی از آزادگان سرافراز و با جسارت و شفاف است و واقعیت را میگوید در شهرداری لیکک همه کارها با رابطه واگذار میشود و خبری از مناقصه واقعی نیست قطعا وقتی مسئول مالی و ذی حساب یکی نفر باشد و با شهردار و بعضی از شورا هماهنگ است و بیشتر ایام هفته شهردار در محل کار نیست لطفا" کارشناسانی با جسارت و نترس بفرستید بررسی کنند
مخالف
Iran, Islamic Republic of
درود بر شعبان بهمئی
واقعا" واقعیت را گفتی و ما مردم درخواست داریم به جد پیگیری کنید
تا الان هیچ وقت به شما رای ندادم اما با این حرکت در دوره جدید صد درصد با تمام قوا ازت حمایت می کنیم الحق که ریاست شورا حق شماست
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره
تو فعلا ۵۰میلیون ریالی که قریب به ۱۴ماهه از کارپرداز
برگشت بده
بعدش حرف بزن
حبیب امیری
Romania
درود برشما بزرگوار زنده باشید همیشه سلامت وشاد وتندرست باشید الهی امین یارب العالمین
حبیب امیری
Romania
درود برشما بزرگوار زنده باشید همیشه سلامت وشاد وتندرست باشید الهی امین یارب العالمین
هستیم برآن عهد که بستیم
Iran, Islamic Republic of
آقای بهمئی چرا میگی، احتمالا منافعت در خطر هست
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای بهمئی به سوالات زیر پاسخ دهید
۱. خط موبایل خود را از کجا آورده ای و مال شهرداریه یا مال خودت
۲. میلگرد و اجر و سیمان و مصالح خونه حضرتعالی در خیابان دین و دانش از کجا آمده ؟ اگر از شهرداری گرفتید چند متر عقب نشینی کردی
۳. ماشین مزدا دو کابین سبز رنگ شهرداری را که چپ کردید و نابود کردید چقدر هزینه پرداخت کردید
۴. چقدر عقب نشینی کردید که باید شش پروانه و پایان کار تجاری و تمام مصالح خونت و پروانه و پایان کار خونت را مجانی بگیری
Iran, Islamic Republic of
همهازشورا تا شهردارر
منتقد
Iran, Islamic Republic of
من و دوستم دو نظر در حمایت از اقای بهمئی ازاده سرافراز و با جسارت فرستادیم اما سایت کبنا تایید نکرد ظاهرا" اخلاقیات متصدیان این سایت با شجاعت و روراستی اقای بهمئی سازگار نیست جهت اطلاع از این نظر عکس گرفتم که اگر تایید نشد از طریق فضای مجازی انتشار دهم . رسانه باید از کسی جانبداری نکند اما متاسفانه در استان ما مادیات در تایید یا عدم تایید نظرات تاثیر صددرصد دارند..
میرفندرسکی
Iran, Islamic Republic of
آقای بهمئی / شما در شهرداری قابل قیاس با هیچی نیستن،،چرا هر وقت منافعت در خطر هستن ،،،
بهادر
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر بهمئی عزیز...امیدوارم بتوانید این/ را در شهرداری ریشه کن کنید...
مرام
Iran, Islamic Republic of
فعلا جواب سوالات بالا رو مردانه جواب بده بعدش ریشه. کن بکنه
دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام

خط تلفن موبایل شهرداری را در دور اول بردند
۵۰۰ کیسه سیمان از مغازه آقای مظلومی جنب کار و دانش
تمام میلگردهای مورد نیاز را هم از پیش ظفری برده اینم به حساب شهرداری
شش پروانه و شش پایان کار تجاری هم گرفتند
ماشین مزدای دوکابین شهرداری را هم وقتی مشغول به تحصیل در رشته حقوق بودند هم یه پشتک و وارو زدند

چندان که بر شمردم از ماجرای عشقت
اندوه دل نگفتم الا یک از هزاران
در ضمن کربلایی شعبان هم زمین خونش را که به قول خودش در معبر قرار گرفته را هنوز به نام شهرداری منتقل نکردند/ درود بر این پاکدستی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز متشکرم که یادآوری نمودید
خط موبایل درشهرداری اول به امانت نزد بنده بود اما وقتی رفتم آبادان باپرداخت وجه آن به شوراکه آقای نیک بین رئیس ان بوده ازحق جلسه چهارماه که پول سه خط بود به واسطه لجاجت آقای نیک بین گذشتم وخط موبایل راگرفتم
دوما توافق بنده در رابطه باعقب نشینی مربوط به شورای دورچهارم است واززمین تجاری خود گذشتم حیاط خونه ام عملا رفت ومجبورشدم خونه راخراب ودوباره بسازم من که توشورانبودم اماآنهایی که بودند میتوانند گواهی دهند که بنده یک دهم پول زمینم هم آن سیمان میلگرد وپروانه ساخت نشد
ماشین ازشورای استان جلسه برگشتم ماشینی آمد به من زد مقصربود هزینه اش را داد بنده آن موقع دانشگاه نبودم
خودم
Iran, Islamic Republic of
برای من کاملا آشنایی خودت تحویل دهنده سیمان ومیلگرد بودی که کاملا شرعی وقانونی بود ومن هم عضوشورانبودم
نشاط
Iran, Islamic Republic of
اگرازمادرتان مشورت میگرفتین اوبهترازتو نقاط ضعف ومثبت بهمئی رامیدانست ازش کمک بگیرید
آزاده
Iran, Islamic Republic of
بسم رب الصدق
سپاس خدای عز و جل را که عزت بندگان به دست اوست؛ صادقان در زیر سایه ی لطفش آرام می گیرند و ریاکاران در آتش دنائت خویش می سوزند. لهیب این پستی تنها درون آنان را می سوزاند و نیک روشان را از این آتش هراسی نیست که:
تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند
باری
چند صباحی است شخصی در مجامع مختلف با دست آویز قرار دادن قانون و عدالت دهان به بدگویی باز می کند در قامت دادخواهان ظاهر می شود و ندای وا عدالتا سر می دهد و دست یاری به سمت دادگران دراز می کند. حال آنکه در خفا سودایی جز مطامع در سر ندارد و هر کسی را در این مسیر سد راه خود ببیند سنگ می زند و انگ می چسباند.
ایشان مجموعه ی شهرداری را میراث خویش می داند و خود را مجاز می داند که از هر جای آن ارتزاق کند و به هر جای که بخواهد ضربه بزند. با خودروی شهرداری تصادف می کند و حاضر به پرداخت خسارت نمی شود. در یک مورد پانصد کیسه سیمان و تمام میلگردهای مورد نیاز ساختمان مسکونی خود / و در عوض قول قطعه ای زمین به شهرداری می دهد که هیچ گاه آن را تحویل نداده است.
شش فقره پروانه ی ساخت و پایان کار تجاری می گیرد بدون اینکه ..حال که جلوی ایشان گرفته شده به صرافت افتاده و دم از عدالت می زند.
الحق که چه مظلوم واژه ای است عدالت...
از دهان خارج می شود بی آنکه بویی از آن برده باشد

به سرو گفت کسی میوه ای نمی آری
جواب داد که آزادگان تهی دست اند
باری غایت از نگارش این سطور این بود که همگان مختصری این مرد به اصطلاح عدالت خواه آشنا شوند و خود حدیث مفصل بخوانند از این مجمل.
خداوند حکیم در قرآن به زیبایی وصف حال این گونه افراد را بیان کرده است آنجا که فرمود:
فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ صَفْوَانٍ عَلَيْهِ تُرَابٌ فَأَصَابَهُ وَابِلٌ فَتَرَكَهُ صَلْدًا ۖ لَّا يَقْدِرُونَ عَلَىٰ شَيْءٍ مِّمَّا كَسَبُوا ۗ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ 
مثل او همچون قطعه سنگی بی ریشه است که بر آن قشر نازکی از خاک باشد و باران بر آن ببارد و آن خاک را از روی آن بشوید و آن را همانگونه که بوده نمایان کند. آنها از کاری که انجام داده اند چیزی به دست نمی آورند و خداوند جمعیت کافران را هدایت نمی کند.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of

بهمئی مرد بی مثال بهمئی هاست درود برغیرتو شفافیتو پشت کارش آفرین براین مرد اندیشه وعمل
خوشنام
Iran, Islamic Republic of
این تصادفا مال آقای //که عرض یکسال سه بارباماشین دنای شهرداری تصادف کرد .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بهمئی سالها. کشید ودست ازآرمانش برنداشت حالا قضاوت کن
حق گو
Iran, Islamic Republic of
آقای بهمئی ذاتاً دوست دارد خودش حرف اول و آخر را بزند ودر دوره هایی که شورا بود ثابت شد زمانی که مقدم با رای همین آقا شهردار شد بلایی سرش آورد که استعفا داد ورفت حالا تقوی را آورد ولی تقوی نتونست یکسال تحملش کند//لی حالا که شهردار به خواسته های غیر معقول ایشان بها نمی دهد کارای شهردار شده غیر قانونی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! آقای شهردار جوان با وجود عدم بودجه در ساخت وساز شهری وکارشکنی های فراوان بعضی از اعضای شورا که دنبال منافع شخصی خود وبستگان هستند نه شهروندان!!!!!!!!! به اندازه دو شهردار کار کرد که آمار واقعی و و وجدان انسانی گواه بر عملکرد دوساله هست چنانچه دو سال دیگه مونده.....خواهشن آقای بهمئی با شهردار همکاری نمی کنید کارشکنی نکنید(خودت و همکارات که شب و روز دنبال زمین زدن وکارشکنی شهردار هستید)بزار به صورت تخصصی به کاراش که با مطالعه و کارشناسی هست ادامه دهد....و این را بدان دیگه عمر سیاسی شما بپایان رسید به مردم برگرد و صداقت را سرلوحه کار قرار بده.. و این را همه میدانند..اندکی وجدان و تامل................
پیگیر
Iran, Islamic Republic of
زیاد عجله نکن همه چیز روشن میشود بهمئی که من میشناسم هیچ نقطه ضعفی ندارد وتاروشن شدن موضوعات ول بکن نیست
صبور
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه اکثریت شورابابهمئی همراهند این نشان مردمداری است وابهت درود برآزاده
صداقت
Romania
از کی تا حال جای /عوض شده
در هفته دفاع مقدس هستیم
آنهایی که بر جامعه ایثارگری می تازند همانهایی هستند که در افکار پوسیده خود دنبال جابجایی واژه شهید و ..بودند
به آنهایی که آزمون دوران پر از رنج و مشقت جبهه و اسارت در سلولهای رژیم بعث را با سربلندی سپری کردند ناجوانمردانه نتازیم .
سابقه پاکدستی و دغدغه کاری شعبان بهمئی بر هیچکس پوشیده نیست .
تخریب خیانت است . التماس تفکر . انسانم آرزوست
منصف
Iran, Islamic Republic of
واقعا" وا عجبا ......... متنهای منتقد اقای بهمئی ظاهرا" تحصیلات حوزوی دارند. همان شریکان دیروز هستند. چرا با وجود چشم واقع بین در مردم اینقدر راحت مینویسید؟ در طی دوسال حکومت شهردار جدید بدلیل عدم مدیریت و تجربه و شیوع و رواج خلاف حداقل شهرداری ده سال عقب رفت داشت . در طی این دوسال کدام مناقصه مثل دوره های قبل برگزار شد و مردم شرکت کردند ( کارها با رابطه از طریق پورسانت و سند سازی در اختیار چند نفر فامیل نزدیک مالی و ... هستند) اگر بی لیاقتی مدیران شهرداری نیست پس چرا حقوق کارمند و کارگر بالغ بر 6 ما معوق است ؟چه حکمتی دارد که علی رغم مخالفت زیاد شورا مالی و ذی حسابی دست یک نفر هست مگر نمی شود شهردار این دو پست را به دو نفر از معتمدین خود بدهد( قطعا" مواردی هست که شهردار تغییر ندارد)؟ چرا نیروهای کارامد وبا تجربه و متخصص را از بدنه شهرداری جدا کردید مگر از چند محور قصد حمله داشتید که همه محورها را پاکسازی کردید ؟ حرفها زیاد هست فقط لطفا"در بحث حمایت از /ان و ننه من غریبی و .... استفاده نابجا مکنید.
هم تبار
Iran, Islamic Republic of
کلا" شورا در لیکک توی این دوره چهار نفره .... پنجمی که/ وقت جای فردی خوب و دلسوز همچون جاوریان را گرفت همون روز اول نقدا" از شهردار و مالی سهم گرفت و عضو مجموعه شهرداری ش. انتظار میرود این چهار نفر فکری به حال و روز کارگران مظلوم و ستمدیده در شهرداری و اوضاع شهر بکنند ... حتی اگر نفر چهارم به شرط اینکه خودش شهردار مثلاگ دایی اش را معرفی کند هماهنگ میشود شرطش را بپذیرد و به این شرایط مصیبت بار پایان دهید .
لطف
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم به افراد نالایق بخاطرپول رای دهند نباید گلایه داشته باشند
شهروند لیکک
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اقای بهمئی که انصافا زبان گویای مردمید، کاش به تذکرات شما توجه شود
کارمند شهرداری لیکک
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعا کار از بیخ و بن خراب است هر چه زودتر بایدفکری بشه به حال شهرداری
پورمقدم
Iran, Islamic Republic of
لطفا فرافکنی نکنید استعفای بنده ربطی به عملکرد آقای بهمئی نداشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای بهمئی
اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

عصر الیزابت به پایان رسیده؛ یکی از چهره های با نفوذ سلطنت بریتانیا که میراث عصر کلاسیک ...
«صیانت» درجاده فرعی

«صیانت» درجاده فرعی

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهوری بخشی ...
روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
1