تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۳۰
در پستی اینستاگرامی؛

درخواست تاجگردون برای برخورد شفاف با ساخت و سازهای غیرمجاز

۲
۰
درخواست تاجگردون برای برخورد شفاف با ساخت و سازهای غیرمجاز
کبنا ؛
تاجگردون با قرار دادن نامه ای در صفحه اینستاگرام خود نسبت به مشخص نکردن حریم قانونی شهر توسط شهردار و معطل بودن کارها اینگونه نوشت: مثل اينكه همه با هم تعارف دارند. شهردار با شورا. شهردار با فرماندار. مدعي العموم با بقيه. تاريخها در صورتجلسات هم تعارف است مگر اينكه خبرنگاري يا نماينده پيگيري كند. در حريم بدون پروانه ساختمان مي سازند كسي سراغشون نميره چون نفوذ دارند. وسط شهر ساختماني خارج از عرف ساخته شده و قراره شهرداري تخريب كند تعارف مي كند. زمين هاي وسط شهر با متراژهاي بالا و كاربري هاي خاص در سنوات گذشته واگذار شده و كار مربوطه انجام نشده و قرار بود تعيين تكليف شود و نشد چون صاحب نفوذ هستند و الان هم نه تنها اقدام نكردند مدعي هم مي شوند. اينها را نوشتم تا باز هم مردم شهرم و اهل رسانه كه اين روزها مشغول كار ديگر هستند بدانند آن طرف شهر خبرهاي ديگريست. اين داستان ادامه دارد. اميدوارم دستگاههاي نظارتي هم كه اين روزها عادت كردند وسط راه برگردند پيگيري كنند. منتظريم.
قابل ذکر است که؛ شفاف سازی و رفتار شفاف حق و حقوق همه شهروندان است، و از این منظر شاید غلامرضا تاجگردون قدمی در راستای تنویر افکار عمومی برداشته است تا دستگاه های نظارتی و دیگران و خود مدعی العموم که از افراد صاحب نفوذ در شهر نام می برد به چنین تعدی هایی ورود کنند.
مسلما چنین تعارف هایی که تاجگردون از آن سخن گفته و طی چند روز گذشته نیز غریب پور رئیس دادگستری در جلسه شورای اداری به نوعی به آن اشاره کرده و فهوای کلام این بود که: وقتی تخلفی صورت می گیرد نباید رئیس ادرارات به بهانه اینکه ارتباطات دو سازمان به هم می خورد از افشای آن تخلف ابایی داشته باشند، وقتی کسی تخلفی می کند آیا به خاطر اینکه ارتباطات بهم نخورد دادگستری نباید ورود کند؟، البته سخن رئیس دادگستری مرتبط به تخلفات اداری بود، ولی منظور دیگری که در این سخن یافت می شود همان تعارفاتی است که در ادارات صورت می گیرد و نهایتا ایجاد کننده فساد است و نتیجه آن این است که حقوق مردم ضایع می شود.
از طرفی اهمال کاری در انجام وظایف مسئله دیگری است که در این نامه دیده می شود، کاری که پس از تاریخ 31 فروردین ماه باید به آن رسیدگی می شد ولی پس از 6 ماه هنوز کاری صورت نگرفته است.
موردی که اهمیت زیادی دارد در مورد ساخت و سازهای درون شهر و در حریم شهری است که گویا تعارفاتی در این میان وجود دارد. مطمئنا افکار عمومی خواهان هستند بدانند چه کسانی در این شهر صاحب نفوذ و صاحب قدرت هستند که نماینده از آنها نامی نبرده است، کسانی که با رانت و با قدرت خود توانسته اند در این شهر زمین خواری و حق خوری کنند. مسلما مردم و افکار عمومی از مسئولان امر، مدعی العموم آقای تاجگردون و دستگاه نظارتی به گونه ای که رئیس دادگستری نیز پیش از این نسبت به تخلفات ابراز نارضایتی کرده است خواستار برخورد بدون تعارف و افشای چنین اشخاصی هستند.
چطور است که شهردار و شورای شهر در این زمینه اهمال کرده اند و شهرداری که دائما از پاکدستی او سخن گفته می شود آیا در این زمینه شفاف سازی ساخت و سازها هنوز درگیر تعارفات است؟


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست پیش گرفتن.اول ازاطرافیانت شروع کن.همه میدونندچراباظفری بدشدی.چون امضانداد
اگاه
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم اگه بخواد تعارف نکنه اول باید ملک های خانوادگی خانواده .شروع کنه از سینما و ساخت سازهای بغلیش پرده برداری بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1