تاریخ انتشار
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۱۲۱۴۹

زنگ خطر برکناری برانکو به صدا در آمد

۰
زنگ خطر برکناری برانکو به صدا در آمد
کبنا ؛برانکو تا همین چند ماه پیش در ایران با هدایت تیم پرسپولیس توانسته بود سه قهرمانی را برای سرخپوشان در لیگ و نایب قهرمانی در آسیا را همراه با آنها در لیگ قهرمانان جشن بگیرد. اما این روزها او در کشور عربستان به دلیل نتایجی که با تیم الاهلی می‌گیرد، حال و روز خوشی ندارد.
الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قافیه را به الهلال همتای عربستانی خود باخت و حذف شد. شاگردان برانکو لیگ فوتبال این کشور را نیز با تساوی یک بر یک برابر العداله تیم تازه راه یافته به لیگ برتر آغاز کردند تا شرایط برای این مرد کروات مساعد نباشد. البته سرمربی سابق پرسپولیس با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده است. ولی تاریخ سرمربیان خارجی حاضر در عربستان گواه این است که مسئولان فوتبالی در باشگاه‌های عربستانی به این قراردادها زیاد پایبند نیستند و به راحتی سرمربی تیم‌های خود را کنار می‌گذارند.
«منصور بن مشعل» سرپرست باشگاه الاهلی امروز جمعه در گفت‌وگو با نشریه arabicnews از نتایجی که برانکو در سه دیداری که هدایت این تیم را بر عهده داشته انتقاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد برانکو بازیکنان و حریفان را به خوبی آنالیز نکرده و باید به زودی درباره او تصمیم قاطعی بگیریم.
سرپرست باشگاه الاهلی در حالی در لفافه صحبت از برکناری برانکو کرد که اختلاف مرد کروات با «عمر السومه» یکی از بهترین بازیکنان اهل سوریه و فعلی این باشگاه نیز در عصبانیت مسئولان الاهلی از برانکو بی‌تاثیر نبوده است.
برانکو که در ایران نیز نشان داده به شدت مخالف بازیکن‌سالاری و مدافع نظم تیمی است در دیدار برابر العداله، دوباره السومه را نیمکت‌نشین کرد و او را در دقیقه ۶۲ به بازی فرستاد. البته مرد کروات بعد از تساوی شاگردانش برابر العداله از هواداران تیم عذرخواهی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1