تاریخ انتشار
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۱۱۴۰۵

برپایی میز خدمت مدیران کهگیلویه و بویراحمد در مصلی یاسوج

۰
برپایی میز خدمت مدیران کهگیلویه و بویراحمد در مصلی یاسوج
کبنا ؛
به همت بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری معاونت سیاسی استانداری و ستاد اقامه نماز جمعه شهر یاسوج میز خدمت در مصلی نماز جمعه با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان قبل از آغاز نماز جمعه برگزار شد.
مسوول بسیج کارمندان استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه میز خدمت در مصلی بزرگ شهر یاسوج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی با هماهنگی با ستاد نماز جمعه یاسوج و همکاری معاونت سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، اعضای شورای اداری استان دو ساعت قبل از آغاز نماز جمعه در مصلی حضور یافتند و پاسخگوی مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف بودند.
سرهنگ پاسدار اژنگ تندپور در این مراسم گفت: حضور استاندار به عنوان مقام عالی دولت و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسوولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش آلام ودردهای مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است که در همه شهرستان‌های استان دنبال می‌شود.

 
مسوول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد  در پایان گفت: تلاش بسیج در سطح ادارات بر این است که ضمن ترویج روحیه وتفکر بسیجی برای  خدمت رسانی بهتر به مردم در راستای رفاه حال شهروندان و ارباب رجوع ، روحیه امید وکارآمدی نظام اسلامی بیش از پیش در میان مردم تقویت شود.

 در این برنامه باشکوه استاندار وسایر مدیران اجرایی، مشکلات و دغدغه‌های مردم را شنیدند و دستورات لازم را جهت کمک به آنان صادر کرد که بیشترین مشکلات مطرح شده توسط مردم دراین دیدارها در حوزه‌های اشتغال و معیشت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1