تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۲۴۵
به همت سپاه عشایر و مرکز بهداشت «سرچنار» انجام گرفت

طرح ویزیت رایگان عشایر دهستان چنار چیتاب

۰
طرح ویزیت رایگان عشایر دهستان چنار چیتاب
کبنا ؛به همت حوزه مقاومت شهید الگامه و تیم بهداشتی درمانی شهداءسرچناروهمکاری، سپاه عشایروعلوم پزشکی استان، طرح ویزیت و تجویزداروی رایگان با هدف آموزش و بیماریابی، انسان و دام میان عشایر «دهستان چنار» به مدت 2 روزانجام شد.
به گزارش کبنا، محمدی فرمانده ناحیه سپاه عشایراستان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این طرح با تشکرازهمکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه مقاومت شهید الگامه «دهستان چنار» در این باره گفت: عشایر ذخائر انقلابند که حلاوت خدمت به آنان لذت تلاش در قبال مسئولیت را دو چندان می‌کند.
 محمدی افزود: این اردوی دوروزه که باهمکاری حوزه مقاومت «شهید الگامه»، و تیم جهادی بهداشت درمانی شهداءچناربه مدت هفت روزازمجموع دوروزدردهستان چناروبقیه روزهادرخدمت عشایردیگرچیتاب که اهم عشایراستان راتشکیل میدهنددرحال خدمت ویزیت وداروی رایگان می‌باشند.
این مسئول تصریح کرد: بشاشی عشایرزحمتکش درمواجه شدن باما، نشان ازرضایت این قشرعزیرکه ولی نعمتان انقلابندراداشت که عزیزانمان درعلوم پزشکی باهمکاری سپاه عشایردرمبحث سنجش فشارخون، آزمایش‌های متعددقلب وعروق، و.. باتجویزرایگان داروهای آنان درنهایت تلاش و وسقشان خدمترسانی کردند.
افشارمسئول شورای بخش هم با تشکر از حضور عزیزان گفت: حضورسپاه با تعامل نهادهای متعدد درخدمت به مردم دراکثرصحنه ها خود گویای زحمات بی ریا وصادقانه این نهاد مردمی و خدمت رسان است، اما همانطور که عشایر در تأمین مایحتاج جامعه پرتلاش و یک رو ظاهرمی شوند دولت محترم هم باید با تلاش خود نیازهای آنان را برطرف کند تا در ادامه راه اذیت نشوند.
 درادامه عسکرپور ریاست مرکز بهداشتی درمانی چنار با اشاره به خدمات گروه جهادی به عشایرکبگیان گفت: این طرح در قالب دارو ویزیت رایگان، بیماریابی درزمینه با بیماریهای منتقله ازانسان وحیوان، سل، مالاریا، دیابت، آموزش درزمینه بابیماریهای ذکرشده، کلر مادر، سالم سازی سبزیجات به مدت دو روز به عشایر تحت پوشش انجام گرفت. وی افزود: تعداد 154 بیمار ویزیت ودارورایگان داده شد. تعداد 40 اقلام مالاریا و 10 نمونه خلط بیمارمشکوک به سل گرفته شد و قریب 180 نفراندازه گیری فشارخون انجام گرفت، که درمجموع تعداد 260 نفر آموزش، و تعداد 60 زن واجد شرایط نیز در زمینه بهداشت خانواده آموزش و معاینه شدند.
--------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1