تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۱۰۴۱۱
در حالی که همه جشن محله سادات را انتخاباتی قلمداد می‌کنند؛

خوان‌پایه فرماندار گچساران پشت تاجگردون در آمد: جشن محله سادات انتخاباتی نبود

۱۵
۱
خوان‌پایه فرماندار گچساران پشت تاجگردون در آمد: جشن محله سادات انتخاباتی نبود
کبنا ؛
بنابر قانون انتخابات شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی نباید پیش از موعد مقرر انجام گیرد، این در حالی است که نماینده شهرستان های گچساران و باشت در سخنرانی اخیر خود در افتتاح پارک محله سادات در گچساران صریحا به انتخابات اشاره کرده و افکار عمومی و خیلی از چهره‌های سیاسی مراسم افتتاح پارک محله سادات را انتخاباتی قلمداد می‌کنند و یادداشت‌های زیادی هم پیرامون آن به نگارش در آمد، علی خوان پایه فرماندار گچساران آن را انتخاباتی ندانسته و گفت: یک پروژه عمومی افتتاح شده برای جامعه نه برای یک فرد خاص، پس این جشن انتخاباتی نبوده و مردم بایستی ببینند و بشنوند که به آنها خدمت می‌شود.
فرماندار گچساران در پاسخ به این سئوال کبنا که آیا تاجگردون از افتتاح پروژه طرح بازآفرینی شهری سادات استفاده انتخاباتی کرده است، ابراز داشت: نه هیچ گونه استفاده انتخاباتی نشده است.
علی خوان پایه در گفت‌وگو با کبنا نیوز و در پاسخ به این سئوال که با توجه به سخنرانی آقای تاجگردون در مراسم، این تصور ایجاد شده که آقای تاجگردون از افتتاح پروژه بازآفرینی شهری سادات استفاده انتخاباتی کرده است، اظهار کرد: یک پروژه با آن کیفیت و حجم اعتباراتی که هزینه شده و کسانی که هم نقش داشتند، بنده به عنوان نماینده دولت و آقای تاجگردون به عنوان نماینده قوه مققنه در مراسم افتتاح آن پروژه شرکت کردند.
فرماندار گچساران در ادامه گفت: هر کسی که در جهت عمران و آبادانی در هر گوشه‌ای از این شهرستان یک گام مثبت برای خدمتگزاری به مردم بردارد، قابل ارزش و سپاسگزاری است.
خوان پایه تاکید کرد: خدمات آقای تاجگردون، همکاری و تعامل ایشان به عنوان یک مقام رسمی نماینده مردم در مجلس بر کسی پوشیده نیست و ایشان بیشترین زحمت و تلاش را در ارتباط با بحث بافت فرسوده انجام دادند و طراح این موضوع بوده است که شهرستان گچساران به عنوان پایلوت کشوری مدنظر قرار گرفت.
وی افزود: آقای تاجگردون مسائل مالی و دیگر مسائل مربوط به بافت فرسوده را خود شخصاً در مرکز دنبال کرده است در کدام شهرستان چنین اتفاقی افتاده است جز همین شهرستان.
فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه پروژه ساماندهی بافت فرسوده، تصریح کرد: ساماندهی بافت فرسوده یک کار بزرگی است، چرا ما فقط وجه منفی آن را در نظر می‌گیریم، چرا ما بگویم، استفاده انتخاباتی شده، چرا ما باید همچنین سخنانی را بر زبان بیاوریم در این پروژه 7 و 8 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، بایستی افتتاح شود و بایستی مردم از آن استفاده ببرند. این پروژه برای خدمت به مردم است نه برای خدمت به یک فرد خاص. اگر پروژه ساماندهی بافت فرسوده گچساران برای یک فرد خاص بود، بله ایراد داشت و دارد. این پروژه برای عموم یک جامعه است و برای یک قشر آسیب پذیر است که از هر منظری مشکل دارند این یک کار عمومی است.
خوان پایه در پاسخ به این سئوال که این اقدام باعث تشویش در فضای انتخابات پیش از موعد قانونی می شود؟، گفت: هیچ تشویشی ندارد اگر از منظر آن افرادی که همه چیز را می‌خواهند، قانونی جلوه بدهند، بله تشویش است. اما از جهت این که کار انجام گرفته و یک کار با کیفیت برای مردم صورت گرفته نه هیچ تشویش انجام نگرفته است، بلکه خدمت گذاری به مردم بوده و مردم هم بایستی ببینند و بشنوند که کار برایشان انجام گرفته است.
وی بیان کرد: این کار اصلاً انتخاباتی نبوده و 8 ماه دیگر تا انتخابات مانده است و انتخابات خودش یک پروسه دارد و در زمان خودش انجام می‌گیرد. قانون دارد و هنوز که انتخابات شروع نشده است. ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که کسی از منابع و امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کند.
-----------------------------------
خبر: سیده زهرا حسینی‌فر
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگه انتخاباتی نبود و برای رضای خدا بود مجری و خواننده ها اون شعارها چی بود می دادند اصلا اونا خودجوش شعار می دادند برفرض محال!!!!خود تاجگردون که شعارهای انتخاباتی و نطق انتخاباتی می داد .جناب این سخنان از شما بعیده
Iran, Islamic Republic of
. دفاع می کنه
بابا کان
Iran, Islamic Republic of
علی کرم .شما که سرپرست هستید .خود تاجگردون هم قبول بشه .سال بعدی برداشته میشی. فرماندار .کدوم رای شماست؟
Iran, Islamic Republic of
مجبورید که بگید دیگه جوابی ندارید مزدم نیازمند سادات هم دیگ. رو نمیخورن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب خوانپایه
اگر شما منکر نشید پس کی باید منکر شود؟
برادر من به فهم و شعور مردم توهین نکنید،مردم را حالو فرض نکنید...
اگر این شوی تبلیغاتی نبود پس این همه حرف انتخاباتی چی بود زده شد؟
پس چرا خواهر نماینده تو گروهها طرفدارهاشو به شرکت در جلسه دعوت میکرد؟
سند میخواهی فرماندار محترم؟
جمال
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اقای خوانپایه مردم. که چنین اظهار نظری میکنی.پیرزن ۸۰ ساله هم میدونند.آخ تا قیومت.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به فرمانداری میخوره و نه کسی را گرمسیر داری و نه انچنانی داری .همون کتابخانه ای که روی فلکه ساعت داری کافیه .بیا داخلش کار کن .اینده و عاقبتی
Iran, Islamic Republic of
اما شعارهای مجری ها چیز دیگه ای رو نشون میداد.
شما فقط بفرمایید هزینه این جشن رو چه نهادی پرداخت کرده؟
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس شما چرا آخه هردیوانه ای میدونه اینها همش انتخاباتی وسیاسیه
غلام
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی ما هم شنیدم آخ از این فرماندار همین را کم داشتیم
سرمست
Iran, Islamic Republic of
تمام شعارها و برنامه ها انتخاباتی بود چرا .
Iran, Islamic Republic of
. تو پشت در نیای کی دربیاد
این پروژه اگ برای گروه خاصی نیست و نبوده چرا باید نماد یک طایفه از یک شهرستان غیر. اصل و موضوع کلی اون باشه؟؟؟ چرا باید از ارم یک امامزاده ک مطعلق ب یک طایفه و قومع استفاده بشه؟؟؟ این طرح باب جدیدی رو در شهر ایجاد کرده ک تازه هنوز علامتش رو همه ندیدنع!!! ای کاش نیروهای امنیتی بیشتر دقت میکردن و اجازه این کار رو نمیدادن.
Iran, Islamic Republic of
با همین دیدگاه و همین سیاست میخوای انتخابات برگزار کنی؟؟ شما که چنین شوی تبلیغاتی رو که چندین مجری و خوننده و ساز و دهل و...ان را مدیریت میکرد و تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی انچنانی و با هزینه شهرداری انجام شده رو انتخاباتی نمیدونید.مردم رو چی فرض کردی اقا؟؟ شما بگین غیر از کوبیدن مخالفین و بزرگنمایی کارهای جزیی خودش و تبلیغ برای انتخاب مجدد( تاج: من تا این نو نهالان بزرگ شوند هم خدمتگذارشون خواهم بود) .ایا خروجی دیگه ای هم داشت؟؟؟
یک هفته پیش ..... تمام جوونا و هم پیاله های خودش رو برا شرکت حداکثری در این برنامه دعوت میکرد البته اگه اینستا گرام داشته باشین که دارین.اقای سرپرست سرت رو از زیر برف بیار بیرون.لااقل ابروی ایل سترگ بابکانی رو زیر سوال نبر دوست عزیز. به خدا تاریخ مصرف شما برای تاجگردون فقط و فقط . اما تاریخ مصرف شما بین من و سایر برادران و خواهرانت در ایل بزرگ بابکانی همیشگی و دایم العمر هستش.موید باشید
یاخدا این دروغ راست باشه
Iran, Islamic Republic of
وقتی جناب نماینده به رقبا حمله میکنه وخودر ا تمجید میکنه این برای انتخابات بوده یا نه آقای فرمانداری خیلیها قبل از شما بر اون صندلی نشستند وتودیع شدند شما حالا خودرا رفتنی بدان چون همین نماینده قبل از انتخابات افرادی را منصوب میکنه وبعد از انتخابش تعویضشان میکنه
همشهری
Czech Republic
افای خوان پایه رو تاجگردون فرماندار کرد باید حمایت کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1