تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۰۶۷
نامه‌ی «تاجگردن» به دادستان گچساران بررسی شد

تاجگردون و علت مخالفتش با شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان

۱۲
۰
تاجگردون و علت مخالفتش با شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان
کبنا ؛چندی پیش صوتی در فضای مجازی پخش شد، این صوت حاوی صدای دو نفر بود که سخنان ناشایستی بین آن دو رد و بدل شد، و آن فایل صوتی را به رئیس شورای شهر دوگنبدان و فردی به نام حبیبی نسبت دادند که در ادامه این ماجرا، هر دو شخص نسبت به انتشار این صوت واکنش نشان داده و منتسب بودن صدا به خود را تکذیب کردند.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی که این نامه بر خلاف رویه قبلی‌اش نه بر خروجی صفحه شخصی‌اش قرار گرفته و نه در سایت و یا روزنامه‌اش درج شده است، از دادستان گچساران خواسته که این موضوع را پیگیری کند.
حال این درخواست تاجگردون از «مدعی العلوم گچساران» که خود انسانی هوشیار، توانمند و با درایتی نیز هستند و قطعاً برای انجام وظایف محوله نیازی به درخواست کسی ندارد، جای بسی سئوال است که «غلامرضا تاجگردون» نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت که مدت زیادی مخالفت او با شهردار و شورای شهر دوگنبدان به گوش همه رسیده است و از اینستاگرام تا سایت‌های یک شبه پُر از مطالبی هست که مخالفت آقای نماینده با مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان را آشکار می‌سازد، با چه هدف و منظوری است. او خود اینگونه درخواستش را توجیه می‌کند که آرامش جامعه برایش مهم است.
راز مخالفت نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان هنوز از چشم مردم این شهر پنهان مانده است، آیا این مخالفت‌ها بر سر مسائل مربوط به مردم است؟ یا بر سر منفعت‌های شخصی خودشان است؟ مردم حق دارند که بدانند چرا نماینده با شهردار مخالفت هست؟ این مخالفت‌ها  به چه دلیلی است؟ الان افکار عمومی می‌خواهند بدانند که تاجگردون چرا می‌خواهد بداند این فایل زشت و زننده و دور از شأن انسانیت توسط چه کسانی ساخته شده است؟ آیا تاجگردون می‌خواهد با مشخص شدن ماجرا بیش از گذشته مخالفتش را با اعضای شورای شهر نشان بدهد؟

متن نامه‌ی غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت به شرح زیر است؛
بسمه تعالی
 برادر گرامی جناب آقای بازیار دادستان محترم گچساران با سلام و احترام ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات، در چند روز اخیر فایل صوتی منتسب به رئیس محترم شورای شهر دوگنبدان که با یکی از شهروندان محترم صحبت می‌کردند منتشر که حاوی مطالب غیر اخلاقی بود. این موضوع جامعه و شهروندان محترم را نگران کرد. خوشبختانه حسب مصاحبه انجام شده توسط رئیس محترم شورای شهر و شهروند محترم اساس این فایل و صحبت‌های متقابل تکذیب شد و این دو عزیز درخواست برخورد با تنظیم کنندگان این فایل توسط مراجع مربوطه شدند. از آنجا که اعلام کذب بودن این موضوع و برخورد با مسببین از باب رعایت آبروی مؤمن و آرامش جامعه مهم و با اهمیت می‌باشد به نظر اینجانب وظیفه جنابعالی که تاکنون در اینگونه موارد قاطعانه ورود کرده‌اید بررسی و پیگیری این ادعا و شکایت بوده و نگذارید جامعه در این فضای ابهام و غیر اخلاقی قرار گیرد. امیدوارم اقدام و نتیجه آنگونه که به مصلحت جامعه است اعلام گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نیازی به نامه نگاری نیست همه میدونن برادر حسینی بود.😁😁😁😁
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نامه تاحگردون جنبه تبلیغی دارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا به جای بازی مردم ، با مسئولینی که حتی از ذکر یک فاتحه می خواهند بهره برداری خود را بکنند و چنان. که حتی بچه های کم سن وسال این. نمی دهند و نه انجام نمی دهند برخورد نمی شود . شما تکذیب کردید و مردم قبول. زهی خیال باطل. نگذارید برخی چیزها نهادینه شوند مسئولین باهوش. . بازی بس است. .
علی
Iran, Islamic Republic of
کجای نامه تاجگردون مشکل داشت وقتی خود رئیس شورا و فرد تکذیب میکنند بالاخره مدعی العموم باید بررسی و مشخص نماید که کار چه کسی و عواملی بوده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
صبح میشه معلوم میشه
علت مخالفت مشخص میشه یقین بدانید بر سر منافع مردم هستش
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام، دادستان محترم خودشان باید اقدام به این کار کنند و رفتارهای بد را در جامعه اصلاح کنند.
United States
متاسفانه شهردار محترم گچساران به اتفاق چند تن از اعضای محترم شورا با لجبازی و مخالفت با دکتر تاجگردون که به انگیزه های ایجاد این لج بازی نمیپردازیم موقعیت و فرصت طلایی را که برای توسعه گچساران ایجاد شده است بر باد خواهند داد
باوی
Iran, Islamic Republic of
ظفری اولش به اسم اصلاحات اومد شهردار شد بعد رفت با اصولگراها ..
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون نبود ظفری رنگ شهرداری را هم نمیدید. از چند سال پیش ایشان با واسطه کردن این و ان درصدد راضی کردن تاجگردون بود
ولی ادم باید بداند کی بوده و کی هست
میگن کوه به کوه نمیرسه ولیادم به ادم میرسه
مجاهد ازندگی دشتمور
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فکر میکنم که اقای تاجگردون در تمام دوران تحصیلاتش حتی یک واحد از دروس حقوق را نگذرانده است واز طرفی نوشتن این مطلب در شان و منزلت اقای تاجگردون نبود
دانشجوی شهر
United States
متاسفانه شورای شهرماکه بیشترشون باخرج کردن پول وحراجکردن رای آوردندحالامیخواهندباجگیری کنندوتاجگردون هم باج نمیدهدبه همین خاطردرکارهای اوسنگ اندازی میکنند.ظفری راگرو نگه داشته اند.به نظرمن این شورای شهر هیچ خاصیتی برای گچساران نداردوفقط دنبال بلندکردن نامشان هستند.ازروزی که زینلزاده ازشهرداری کناررفت هیچ کارعام المنفعی صورت نگرفت .به طورمثال ازمیان شورای شهر آقایان عاملی یانظری یاحسینی یاخانم زارعیان به چه دردشهرمان ازلحاظ علمی وفنی میخورند.بسیاری ازنفرات شوراحتی بلدنیستنددودقیقه سخنرانی کنند.بگذاریدنماینده کارش را بکند وباجخواهی نکنید.تاجگردون بایددراین خصوص روشنگری کند چون مردم ازاین شورامایوسند.شورایی که به ب رای بیاوردنمیتواندچاره ساز مشکلات شهری باشد.جالب اینجاست که شورا هم دوباندشده اند وبرسرمنافع خودشان گروکشی میکنندومنافع مردم ومنافع شهری نزدشان هیچ اهمیتی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت، این پولی که با خبرسازی پشت سر بقیه میبری سر سفره‌ات، حرام است...
حرام.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1