تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۳
امام جمعه دیشموک

چرا پول‌ها در حساب دهیاری‌های دیشموک بلوکه می‌شود / کسی پاسخگو نیست

۲
۰
چرا پول‌ها در حساب دهیاری‌های دیشموک بلوکه می‌شود / کسی پاسخگو نیست
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با  اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سیل اخیر در برخی استان های کشور در دیدار با ارتشیان گفت: حضور بی نظیر مردم در امدادرسانی به سیل زدگان یکی از واقعیت‌های جلوی چشم ماست که موجب عصبانیت آمریکایی‌ها شده است.
وی گفت: حرکت عظیم و سریع اقشار ملت ایران از بسیج، سپاه و ارتش و طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف و بیان نیست ولی دشمن مصلحت نمی بیند آن را بیان کند. حضور پرشور طلاب و نیروهای ایثارگر بخش عظیمی از القائات گسترده دشمن را نسبت به این قشر خنثی کرده است و سبب احیا شدن محبوبیت روحانیت همچون گذشته در بین مردم شد.
راوند در همین رابطه افزود: سیل اخیر رسوایی  برای اروپایی ها در مقابل حرکت عظیم کمک های مردمی و ایران دوستان را نشان داد در سیل اخیر اروپایی ها درصدد کمک‌های جزئی به مردم ایران بودند اما به بهانه های مختلف کمک ها را بلوکه کردند و خواستند ایرانی را با بلوکه کردن کمک ها تحقیر کنند اما هویت آنان برای ملت ثابت شد.
امام جمعه شهر دیشموک در رابطه به انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در طول حیات انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای به کشور ارزانی کرد که الگویی برای ملت های منطقه است.
راوند اظهار کرد: تنگه هرمز و خلیج فارس، کشور ایران را به عنوان یک بازی گردان مهم در منطقه تبدیل کرده است و دشمنان که با تحریم نفت ایران دنبال ماجراجویی هستند بدانند که هرگونه اخلال در عبور کشتی های نفتی به ضرر اروپایی ها و آمریکایی ها خواهد بود و ایران می تواند از طریق تنگه هرمز پایگاه‌های آمریکا را در قطر و بحرین مورد هدف قرار دهد و اقدام اخیر آمریکایی ها در تروریست خواندن سپاه پاسداران اقدامی نابجا بوده زیرا رد شدن آنان در تنگه هرمز نیاز به صدور مجوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک در رابطه با دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر پاکستان گفت: این روابط دشمنان جدی دارد که باید برخلاف آنان عمل کرد. فلذا آمریکا و ایادی آن در منطقه به دنبال قطع روابط بین ایران و پاکستان هستند کما اینکه عمران خان در تبلیغات قبل و حین انتخابات، آمریکا را کشوری خائن خواند و تمایل خود را به جمهوری اسلامی نشان داد.
وی گفت: دشمنان ما با دادن سلاح به تکفیری ها از مرز پاکستان معضلی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده که این ارتباط بین ایران و پاکستان زمینه‌ای برای ایجاد امنیت مرزهای بین دو کشور با مبارزه همه جانبه با تکفیری ها و تروریست‌ها ایجاد می کند و رشد اقتصادی و امنیت اقتصادی بین دو کشور را شامل می‌شود.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در رابطه با بیانیه وزرات خارجه عربستان در خصوص اعدام 37 نفر تروریست گفت: اعدام 37 نفر تروریست مد نظر عربستان ادعایی بیش نبود زیرا افراد اعدام شده تروریست نبودند، بلکه شیعیانی بودند که به دنبال احقاق حق خود و رسیدگی بیشتر دولت سعودی به آنان در منطقه قطیف عربستان بودند و با بیدار کردن مردم آنان را همچون شیخ نمر به جرم شیعه بودن با چراغ سبز آمریکا اعدام کردند که بعد از نماز جمعه ما مردم ولایی شهر دیشموک اقدام اخیر دولت سعودی را محکوم می کنیم.
راوند با اشاره به آغاز دهه تنظیف و تکریم مساجد در بیستم شعبان گفت: برای رفتن به پیشواز ماه مهمانی خدا از امروز مساجد باید تنظیف شوند تا بندگان خدا بتوانند بندگی خدا را به درستی انجام دهند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به 9 اردیبهشت سالروز آغاز تشکیل شورای اسلامی در روستا و شهرها و تبریک این روز گفت: در بخش دیشموک شوراهای اسلامی در روستا و شهر برای دهیاران و شهردار قانون گذاری می کنند که دهیار بایستی کارهای روستا را انجام دهد.
وی گفت: بعضا مشاهده می شود بودجه ای چند ماه در حساب دهیاری هست اما اقدامی در خصوص آسفالت، جدول کشی، زیرسازی و روشنایی معابر به موقع انجام نمی‌گیرد کاری را که در شش ماه پیش دهیار می توانست با هزینه کمتری نسبت به الان انجام دهد به تاخیر می اندازد و اگر کسی در این رابطه سوال بپرسد کسی جوابگو نیست.
راوند ادامه داد: بخشدار باید پاسخگو باشد که چرا بودجه دهیاری ها به موقع در روستاها صرف عمران و آبادانی روستا نمی شود؟ چرا طرح هادی به درستی در روستاهای بخش اجرا نمی شود؟ چرا روستاهای بخش دیشموک هنوز بازگشایی نشدند؟ این مسئله ای است که باید پاسخگو باشند.
راوند افزود: در شهر دیشموک هم همین گونه است چرا شورای اسلامی وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد؟ چرا وقتی شورای اسلامی شهر قانونی را مصوب می کند بر حسن اجرای دقیق آن نظارت نمی کند؟ چرا شهردار خارج از ریل گذاری شورای شهر کارهایی را انجام می دهد و نظارت دقیق صورت نمی گیرد؟ ما باید پاسخگوی تک تک اینها در روز قیامت باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا رحمانی
متاسفانه هیچ نظارتی بر کار دهیاریها نیست. سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه و وزارت اطلاعات باید ورود کنند متاسفانه هیچ ارزشیابی از کار دهیاریهای استان نمی شود مردم به ستوه آمده اند .
بخشدار
Iran, Islamic Republic of
بخشدار نمی توان جوابگو بشه بخشدار باید از دیشموک برود فرماندار باید به فکر یه بخشدار مقتدر باشد اینکه بخشدار پروازی است .خخخخخخخخخخخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1