تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۷۴۳
روز بودجه‌ای بهارستان؛

روحانی:‌ اینکه می‌گویند "دولت کشور را رها کرده" ناپسند است/ تجمع نمایندگان حین سخنرانی روحانی / بودجه 98 تقدیم مجلس شد +حاشیه‌ها، عکس و فیلم

۱
۲
روحانی:‌ اینکه می‌گویند "دولت کشور را رها کرده" ناپسند است/ تجمع نمایندگان حین سخنرانی روحانی / بودجه 98 تقدیم مجلس شد +حاشیه‌ها، عکس و فیلم
کبنا ؛
حسن روحانی پس از سخنرانی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تقدیم مجلس کرد.
به گزارش کبنا، نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه (۴ دی ماه۹۷) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

متن کامل لایحه بودجه 98 کل کشور
متن کامل لایحه بودجه ۹۸ کل کشور با جمع منابع ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومان و بودجه عمومی ۴۷۸ هزار میلیارد تومانی منتشر شد. (بیشتر بخوانید)
رئیس جمهور وارد مجلس شد
در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حسن روحانی رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ وارد صحن علنی مجلس شد.

چه کسانی روحانی را همراهی می‌کنند؟
«محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهور، «جمشید انصاری» رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور، «معصومه ابتکار» معاون امور زنان ریاست جمهوری، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «فرهاد دژپسند» وزیر اقتصاد و امور دارایی، «حسام‌الدین آشنا» رئیس مرکز امور استراتژیک ریاست جمهوری، «بیژن زنگنه» وزیر نفت،  «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «رضا اردکانیان» وزیر نیرو، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، «علی اصغر مونسان» رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس جمهور، همراهان رئیس جمهور در جلسه امروز هستند.

روحانی در صحن علنی مجلس: هدف اصلی آمریکا از تحریم های ظالمانه به زانو درآوردن نظام پرقدرت ایران بود
حسن روحانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین تبریک به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح به مسیحیان جهان گفت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که این توفیق همانند سال های گذشته نصیب بنده و همکاران بنده در هیات دولت شد که در موعد قانونی لایحه بودجه سال 98 را تقدیم مجلس محترم نمایم.

https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994413.jpeg
رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: لایحه بودجه سال 98 در شرایطی تقدیم مجلس محترم می شود که از اواخر سال گذشته کشور ما با شرایط فشار و تحریم ظالمانه آمریکا مواجه بود. دی ماه امسال به امید خدا، ماهی پربرکت برای مردم خواهد بود و همچنین ماه بهمن که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، پیش رو خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در دی ماه سال گذشته کشور با مشکلاتی مواجه شد که این حوادث آمریکا را بر این داشت که می تواند توسط این حوادث عزم ملت ایران را نابود کند و قدمی مهم برای عقب نشینی ایران بردارد که این خیالی خام و واهی برای آنها بود.
رئیس‌جمهور با اشاره به تب و تاب بازار در 6 ماه اخیر گفت: آمریکایی‌ها دنبال دو هدف اصلی بودند،‌ یکی ناامیدی مردم ایران نسبت به آینده کشور و دیگری القای ناکارآمدی نظام بود که مردم تصور کنند دولت بر اوضاع مسلط نیست و به تعبیر برخی سایت‌ها و روزنامه‌هایی که متاسفانه گاهی تعبیرهایشان نادرست و ناپسند است گفتند دولت کشور را رها کرده است و اقتصاد کشور از کنترل خارج شده است. حتی دیدید بعضی‌ها که اقتصاد هم کمی بلد هستند از "اَبَرتورم" حرف زدند و بعضی‌ها ار اینکه ایران به زودی ونزوئلا خواهد شد در روزنامه‌ها نوشتند و تلاش کدرند مردم را ناامید کنند و دولت را ناکار آمد کنند هرچند ممکن است اینها هدف سویی نداشته باشند اما دوستانی که در زمان سختی حرف دشمن را تکرار می‌کنند متاسفانه آثارش برای ملت و نظام خطرناک خواهد بود. (
بیشتر بخوانید)

تجمع نمایندگان حین سخنرانی رئیس جمهور
در جریان سخنرانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان در کنار جایگاه سخنرانی روحانی تجمع کردند و علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده دارد به آنها تذکر داد موضوع را از طریق خودش پیگیری کنند و تاکید کرد این کارها درست نیست.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/12/25/0/2415215.mp4
اعتراض نمایندگان هنگام سخنرانی روحانی

لایحه بودجه ۹۸ تقدیم مجلس شد
حسن روحانی پس از سخنرانی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تقدیم مجلس کرد.

https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994404.mp4
رفتار عجیب یک نماینده مجلس در هنگام صحبت‌های روحانی! (یکی از نمایندگان مجلس هنگام صحبت‌های رئیس جمهور اعتراض عجیبی را نسبت به صحبت های روحانی انجام داد.)


روحانی: در بعضی از مسائل دولت توان حل مشکلات را ندارد!
https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994380.mp4

روحانی: دولت به مردم گران‌فروشی می‌کند
https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994385.mp4


چرا ایران در سال ۹۷ دچار مشکلات اقتصادی شد؟
https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994360.mp4

هر زمان خواستیم پیشرفت کنیم امریکایی‌ها خواستند مانع ما شوند

https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994333.mp4

https://media.mehrnews.com/d/2018/12/25/0/2994401.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
نمیخواییم...................
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1