کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز انجام گرفت

بازدید «زارعی» از جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد / کاظمی: افت دانشجوی مرکز علمی کاربردی یاسوج را جبران می‌کنیم

24 آذر 1397 ساعت 20:04

کاظمی بیدک بیان کرد: یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی این واحد موضوع مرکز علمی کاربردی است که با افت دانشجو مواجه شده است، ان شاء الله با تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی های عملیاتی خوب بتوانیم این مرکز را احیاء کنیم.


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است.
به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای جهاددانشگاهی انقلابی، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند.
وی اظهارکرد: ان شاء الله که ثبات مدیریت را در دوران مدیریت جدید این نهاد انقلابی واحد استانی بیشتر شاهد باشیم و برنامه ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و زمان‌بندی خوب پیش رود.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انجام کارهای روزمره از آفات دستگاهها و ادارات است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان از حالت روزمرگی خارج شود و روی مسایل مهم قرار گیرد تا بتواند اندیشه ورزی علمی و پژوهشی انجام دهد.
زارعی تصریح کرد: خیلی از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است و در خیلی از جاها تفکر جهادی راهگشاست و می تواند گرههای کارهای مردم را باز کرد.
وی ادامه داد: در مسایل آموزشی رسالت جهاددانشگاهی سنگین است چراکه مراکز آموزشی در حال رشد و افزایش اما کیفیت در حال کاهش است.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بیشتر نقاط دنیا چیزی به نام کنکور وجود ندارد اما برای اینکه یک فرد فارغ التحصیل شود باید یک عالم باشد.
همچنین سید محمد قائم کاظمی بیدک، سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: درخت توسعه ریشه اش فرهنگی است در صورتی که فرهنگ از مدار توسعه یک جامعه حذف شود ریشه درخت را زده ایم و فرهنگ معنا ندارد.
وی با بیان اینکه دنبال توسعه و ساماندهی کیفی ساختارهای فرهنگی، فعال کردن و سرعت بخشیدن مراکز تخصصی هستیم، افزود: از ظرفیت ها و موقعیت های ایسنا، ایکنا و ایسپا بیشترین بهره برداری را خواهیم کرد.
کاظمی بیدک اظهارکرد: جهاد دانشگاهی این استان دنبال کارهای روتین که بقیه سازمان‌ها دنبال آن هستند نیست.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولویت اصلی خبرگزاری ایسنا تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر سالامی و برنامه های فرهنگی و تربیتی است.
کاظمی بیدک تصریح کرد: هدف از تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران( ایسپا) انجام پژوهش، افکار سنجی در سطح ملی و بین المللی به منظور کمک به سازمانها و نهادهاست.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایکنا، یک خبرگزاری تخصصی جهان است و زیر نظر سازمان قرانی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی فعالیت می کند.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسایل آموزشی کوتاه مدت عنوان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مرکز اموزش کوتاه مدت، طراحی و تدوین برگزاری دوره های آموزشی، راه اندازی و توسعه مرکز گچساران و افزایش کیفیت تدریس اساتید از جمله برنامه های آموزشی در این حوزه است.
کاظمی بیدک بیان کرد: یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی این واحد موضوع مرکز علمی کاربردی است که با افت دانشجو مواجه شده است، ان شاء الله با تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی های عملیاتی خوب بتوانیم این مرکز را احیاء کنیم.
وی اضافه کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی به منظور ترویج فعالیت های در حوزه آموزش، ایجاد توسعه و ساماندهی کیفی سازی ساختار های فرهنگی(انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی و هنری و تشکل‌های دانشجویی) از دیگر برنامه ای در دست اجرا در این مرکز علمی کاربردی است.




کد مطلب: 405438

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405438/بازدید-زارعی-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-کاظمی-افت-دانشجوی-مرکز-علمی-کاربردی-یاسوج-جبران-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1