تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۰۵۴۳۸
امروز انجام گرفت

بازدید «زارعی» از جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد / کاظمی: افت دانشجوی مرکز علمی کاربردی یاسوج را جبران می‌کنیم

۶
۰
بازدید «زارعی» از جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد / کاظمی: افت دانشجوی مرکز علمی کاربردی یاسوج را جبران می‌کنیم
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است.
به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای جهاددانشگاهی انقلابی، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند.
وی اظهارکرد: ان شاء الله که ثبات مدیریت را در دوران مدیریت جدید این نهاد انقلابی واحد استانی بیشتر شاهد باشیم و برنامه ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و زمان‌بندی خوب پیش رود.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انجام کارهای روزمره از آفات دستگاهها و ادارات است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان از حالت روزمرگی خارج شود و روی مسایل مهم قرار گیرد تا بتواند اندیشه ورزی علمی و پژوهشی انجام دهد.
زارعی تصریح کرد: خیلی از موفقیت های کشور در پرتو تفکر جهادی است و در خیلی از جاها تفکر جهادی راهگشاست و می تواند گرههای کارهای مردم را باز کرد.
وی ادامه داد: در مسایل آموزشی رسالت جهاددانشگاهی سنگین است چراکه مراکز آموزشی در حال رشد و افزایش اما کیفیت در حال کاهش است.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بیشتر نقاط دنیا چیزی به نام کنکور وجود ندارد اما برای اینکه یک فرد فارغ التحصیل شود باید یک عالم باشد.
همچنین سید محمد قائم کاظمی بیدک، سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: درخت توسعه ریشه اش فرهنگی است در صورتی که فرهنگ از مدار توسعه یک جامعه حذف شود ریشه درخت را زده ایم و فرهنگ معنا ندارد.
وی با بیان اینکه دنبال توسعه و ساماندهی کیفی ساختارهای فرهنگی، فعال کردن و سرعت بخشیدن مراکز تخصصی هستیم، افزود: از ظرفیت ها و موقعیت های ایسنا، ایکنا و ایسپا بیشترین بهره برداری را خواهیم کرد.
کاظمی بیدک اظهارکرد: جهاد دانشگاهی این استان دنبال کارهای روتین که بقیه سازمان‌ها دنبال آن هستند نیست.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولویت اصلی خبرگزاری ایسنا تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر سالامی و برنامه های فرهنگی و تربیتی است.
کاظمی بیدک تصریح کرد: هدف از تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران( ایسپا) انجام پژوهش، افکار سنجی در سطح ملی و بین المللی به منظور کمک به سازمانها و نهادهاست.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایکنا، یک خبرگزاری تخصصی جهان است و زیر نظر سازمان قرانی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی فعالیت می کند.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسایل آموزشی کوتاه مدت عنوان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مرکز اموزش کوتاه مدت، طراحی و تدوین برگزاری دوره های آموزشی، راه اندازی و توسعه مرکز گچساران و افزایش کیفیت تدریس اساتید از جمله برنامه های آموزشی در این حوزه است.
کاظمی بیدک بیان کرد: یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی این واحد موضوع مرکز علمی کاربردی است که با افت دانشجو مواجه شده است، ان شاء الله با تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی های عملیاتی خوب بتوانیم این مرکز را احیاء کنیم.
وی اضافه کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی به منظور ترویج فعالیت های در حوزه آموزش، ایجاد توسعه و ساماندهی کیفی سازی ساختار های فرهنگی(انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی و هنری و تشکل‌های دانشجویی) از دیگر برنامه ای در دست اجرا در این مرکز علمی کاربردی است.



نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کاظمی واقعا آدم موقعی که در کنار این استاد می نشیند و از صحبتهایش گوش میدهد به یک امید واری میرسد ایشان از محدود مدیران شایسته، متعهد و با وجدان هست که بنده دیده ام و باور کنید درست هست جوان میباشد ولی خدایی غرور و تکبری در ایشان تا الن ندیده ام همیشه گفته ام انسانهای با اصالت تحت تاثیر گذر زمان نخواهند شد.انشاالله سلامت و موفق مؤید پیروز باشند
حامی جوانان
Iran, Islamic Republic of
این جوان رو ازش شنیده ام و کارهای فرهنگی خوبی را داره انجام میده کوچک نظمی ایشان برایم قابل تأمل هست
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم رفته اونجا سفارش کسی را بکنه. یا نمره بگیره. ما را زتو خیری نیست شر مرسان. هرحا میری سفارش فک و فامیل
Iran, Islamic Republic of
تبریک به ریس جدید از سادات باشت افرین به نماینده شما که خوب بلد است از نیرو هاش حمایت بکنه
خودی
Iran, Islamic Republic of
در زمان کاظمی خیلی از کسانی که شاید یک بار به جهاد نیومده بودند با توجه به تفکر و ارتباط های برون سازمانی که ایشون در مسائل مختلف دارند خداروشکر به جهاد امدند و اقتدار جهاددانشگاهی حفظ شده است و اینده خوبی خواهد داشت اگه مسولین حمایت کنند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
فقظ به جای دانشجو اگه کسی می فرستید سر جلسه، یکی بفرستید که واقعا خونده باشه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1