تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۰۴۹۷۸
امام جمعه دیشموک:

باران راه ارتباطی روستاهای دیشموک را مسدود می‌کند

۰
باران راه ارتباطی روستاهای دیشموک را مسدود می‌کند
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: از مدیرکل راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست داریم برای بررسی نحوه اجرایی شدن مصوبات به منطقه محروم دیشموک سفرکنند.
به گزارش کبنا، خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در مسجد صاحب الزمان(عج) اقامه شد.
وی در ابتدای خطبه دوم ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در مورد تجاوزهای رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی چندین سال پیش در برابر حزب‌الله لبنان جنگی را آغاز که بعد از 33 روز در مقابل نیروهای مقاومت حزب الله شکست خورد.
حجت‌الاسلام راوند در خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ملت ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست خواند و هیچ شخص عاقلی کارها و امورات کشور را به بیگانگان نمی‌سپارد.
وی افزود: تجربه 40 ساله نظام اسلامی نشان می‌دهد که روسای دولت آمریکا، دست از دشمنی با ملت ایران برنمی‌دارند و هیچ گونه اختلافی در ایجاد و افزایش دشمنی‌ها ندارند.
امام جمعه دیشموک عنوان کرد: تنها اختلاف مسؤولان آمریکایی چه از جمهوری خواه و چه دموکرات در نحوه دشمنی کردن با ملت ایران است که عده‌ای از آنان معتقد به دشمنی با فشار و ابزار آشکار علیه ملت ایران و عده ای معتقد به دشمنی با ظاهری خوش و آرام هستند.
وی گفت: اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ملت ایران در حالی صورت می‌گیرد که اگر تاریخ 250 ساله آمریکا را ورق بزنیم، مشخص می‌شود که یا در حال ایجاد جنگ علیه ملت‌ها و یا از گروه‌هایی همچون داعش و رژیم سعودی علیه مظلومان عالم همچون مردم بی‌پناه یمن حمایت می‌کردند.
حجت‌الاسلام راوند بیان کرد: هر انسان آزاده‌ای که کشتار کودکان یمنی را می‌بیند دلش می‌گیرد که چطور کودکان و مردم مظلوم یمن را در محاصره‌های دارویی، غذایی، بهداشتی و جنگ قرار دادند.
وی  همچنین در رابطه با بزرگداشت شیخ مفید عالم بزرگ شیعی گفت: امروز روز بزرگداشت شیخ مفید است که چیزی قریب به 150 تا از آثار درخشان و برجسته ایشان در اختیار ما قرار دارد.
حجت‌الاسلام  راوند با اشاره به  شهادت شهید مدرس و نامگذاری آن به روز مجلس گفت: شهید مدرس حق گو بود و به حق عمل و در برابر لیبرال‌ها ایستادگی می‌کرد و از کسی نمی‌ترسید لذا فضا و حال و هوای مجلس ما باید مدرس گونه باشد و نمایندگان از کسی نترسند و محکم در برابر تهدیدات دشمنان بایستند.
وی با اشاره به خصوصیات شهید مدرس در برابر تهدیدات دشمنان گفت: نمایندگان ما بایستی با الگوگیری از شهید مدرس اهل سازش نبوده و مرعوب تهدیدات دشمنان نشوند.
حجت‌الاسلام راوند در خصوص سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش دیشموک و وعده بهبود راه‌های روستایی و بین شهری بخش دیشموک گفت: دشمنان به دنبال القا کردن ناکارآمدی خدمات 40 ساله نظام اسلامی هستند گونه‌ای تلقین می‌کنند که نظام اسلامی هیچ گونه خدماتی ارائه نداده است لذا از تلاش‌های مسئولان و دولت مردان انقلاب اسلامی در طول 40 سالگی انقلاب که خدمات ارزنده‌ای نسبت به قبل از انقلاب ارائه دادند نهایت تقدیر و سپاس را داریم.
وی گفت: بخش دیشموک مشکلات عدیده‌ای در زمینه راه روستایی دارد که گاها" بر اثر بارندگی، راه ارتباطی بعضی از روستاهای بخش تا چند روز به علت نبود یک حلقه پل مسدود می‌شود که اگر مردم آن روستا بیماری داشته باشند نمی‌توانند آن را به موقع به پزشک برساند.
امام جمعه دیشموک عنوان کرد: از مدیرکل راه و شهرسازی استان و استاندار محترم توقع داریم که به منطقه محروم دیشموک دوباره سفر کرده و از نحوه اجرایی شدن مصوبات قبل بازدید و بررسی‌های لازم در جهت رفع مشکلات راه‌های ارتباطی بخش دیشموک را به عمل آورند.
در پایان حجت‌الاسلام راوند از زحمات و خدمات ارزنده اداره برق در خصوص برق دار کردن روستاهای 3 خانواری و بیشتر در سطح بخش دیشموک تقدیر و آن را نمونه بارز ایثار و خدمات دهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1