تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۴۹۳۳
در گفت‌وگویی با رئیس پیست سوارکاری دنا مطرح شد

رد پای فرد خاص اینجا هم دیده می‌شود / تبدیل اسب سواری به الاغ‌سواری / شرکت برق توضیح دهد

۱
۰
رد پای فرد خاص اینجا هم دیده می‌شود / تبدیل اسب سواری به الاغ‌سواری / شرکت برق توضیح دهد
کبنا ؛پارتی‌بازی برای نورچشمی‌ها همواره دامن عده‌ای را سوخته است و تا این پدیده زشت پارتی بازی در سطح جامعه برداشته نشود و از بین نرود، همه ضرر می‌کنند چه آنهایی که با پارتی بازی منافعی را به دست آورده‌اند چه افرادی که به دلیل پارتی بازی بعضی مسوولان به حق شان نرسیده‌اند.
رئیس هیئت سوارکاری دنا در گفت‌وگو با فارس پرده از اتفاق نادرستی برداشته است که افرادی با پشت گرمی بعضی مسوولان هر کاری که میل‌شان بکشد، انجام می‌دهند.

عباس شیرزادی رئیس هیات سوارکاری دنا با اشاره به علاقه‌مندی جوانان شهرستان دنا به رشته سوارکاری گفت: بعد از اقدام افراد خاص در بایکوت کردن پیست اسب‌سواری شهرستان دنا مجبور شدم دست روی دست نگذارم و مسابقات الاغ‌سواری را در پیست راه‌اندازی کنم.
شیرزادی اظهار کرد: کار خود را از سال 91 در هیات سوارکاری شهرستان دنا آغاز کردم که در طول سال‌های اخیر با توجه به همه کمبودها و نواقص مقام‌های خوبی در سطح استان و منطقه‌ای کسب کردیم.
رئیس هیات اسب سواری شهرستان دنا از برگزاری 2 مسابقه اسب سواری با کیفیت خوب در این شهرستان یاد کرد و گفت: در آن مسابقات تیم‌هایی از استان‌های همجوار همچون فارس و خوزستان و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
این مسؤول از برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور تعداد 30 کارآموز در شهرستان دنا به عنوان دیگر اقدامات یاد کرد و گفت: متاسفانه در این کلاس آموزشی به دلیل مشکلات و کمبودها تنها 2 اسب داشتیم.
شیرزادی به اصل موضوع این گفت‌وگو یعنی وضعیتی که برای پیست اسب‌سواری دنا پیش آمده اشاره کرد و گفت: با هزاران مشقت پیست اسب‌سواری به مساحت 700 در 12 متر در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا راه‌اندازی کردیم که زمین آن متعلق به منابع طبیعی است.
وی ادامه داد: با هزینه شخصی خود خاکبرداری این پیست را انجام دادم  و چنان مشکلاتی در این راه به وجود آمد که در یک قلم از این مشکلات سه شبانه‌روز زندانی شدم.
رئیس هیات اسب‌سواری شهرستان دنا به شروع مشکلات اساسی برای پیست اشاره کرد و افزود: کار ما به خوبی پیش می‌رفت تا این که فردی خاص در استان با خرید زمینی همسایه ما شد و زمینی در کنار پیست اسب‌سواری دنا خریداری کرد.
وی گفت: با ارتباطاتی که این فرد خاص در استان دارد به جای این که پایه‌های برق را از زمین خود عبور دهد به دلیل منفعت‌طلبی و قدرتی که داشت از داخل پیست سوارکاری دنا پایه‌های برق را عبور داد و داد و فریاد من به هیچ جا نرسید.
شیرزادی در پاسخ به این سؤال که آیا مسؤولان ورزش و جوانان استان در این خصوص با شما همکاری کردند؟ اظهار کرد: کاری در این زمینه انجام نشد و پیست اسب‌سواری ما عملا از رونق افتاد چرا که با این وضعیت امنیتی برای سوارکاری در پیست وجود ندارد.
رئیس هیات سوارکاری دنا با اشاره به علاقه‌مندی جوانان شهرستان دنا به رشته سوارکاری خاطرنشان کرد: بعد از این اقدام افراد خاص در بایکوت کردن پیست اسب‌سواری شهرستان دنا مجبور شدم دست روی دست نگذارم و مسابقات الاغ‌سواری را در پیست راه‌اندازی کنم.
وی گفت: مردم و به خصوص جوانان استقبال بسیار خوبی از این مسابقه کردند چرا که در همان زمان حادثه سقوط هواپیما در منطقه ما حادث شده بود و نیاز به تقویت روحیه مردم شهرستان را داشتیم.
شیرزادی در پاسخ به این سؤال که چرا در پیست به جای مسابقات اسب‌سواری به مسابقه الاغ‌سواری روی آوردید؟ افزود: وقتی افراد خاص هر کاری که خواستند انجام می‌دهند معلوم است که دیگر در این پیست نمی‌شود مسابقه اسب‌سواری برگزار کرد چرا که اگر حادثه‌ای برای یک اسب‌سوار رخ دهد و احیانا از اسب پرتاب شود با پایه‌های برق برخورد می‌کند و ضربه مغزی می‌شود، به همین خاطر از خیر برگزاری مسابقه در پیست گذشتیم و اکنون دیگر پیست دنا قابلیت اسب سواری ندارد.
امید داریم که مسوولان مربوطه در این باره برای مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی توضیح دهند که چرا باید پایه‌های برق از پیست اسب سواری عبور دهند تا اینگونه جوانان ورزشکار گلایه‌مند باشند. آیا امکان کار فنی و کارشناسی برای عبور این پایه‌ها اصلاً وجود نداشت؟ آیا تنها راه عبور پایه‌های برق از پیست اسب سواری دنا بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف میخورم از این وضعیت خاله خورزوی در استان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1