تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۴۷۲۰
با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد

همایش تجلیل از 192 دانش‌آموز و فرهنگی برگزیده کهگیلویه و بویراحمد / راز 700 رتبه ملی چیست؟ + پاسخ آقای معاون

۰
همایش تجلیل از 192 دانش‌آموز و فرهنگی برگزیده کهگیلویه و بویراحمد / راز 700 رتبه ملی چیست؟ + پاسخ آقای معاون
کبنا ؛
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های دور به مسائل سیاسی گره می‌خورد و به همین دلیل از رویکرد اصلی این نهاد مقدس که همان بحث آموزش و پرورش آیندگان این مرز و بوم بود، غافل می‌شد. اما این سال‌ها وضعیت به گونه‌ی دیگری تغییر کرد، دیگر از آن دورانی که انبارهای آموزش و پرورش برای انتخابات خالی می‌شد، عبور کردیم، 700 رتبه ملی برای دانش آموزان و فرهنگیان در سال‌های اخیر نشان دهنده این است که این نهاد مقدس کارهایش را بر روی ریل خود قرار داده، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد هادی‌ زارع‌پور را در اداره‌کل آموزش و پرورش خوب ارزیابی می‌کند و می‌گوید: عملکرد بسیار خوب شورای آموزش و پرورش برای تهرانی‌ها هم مشخص شده است و در ارزیابی انجام شده ملی، شورای آموزش و پرورش استان به لحاظ دستور کار مصوبات و اجرایی شدن و پیگیری توسط آموزش و پرورش و همچنین بهبود کیفیت در امور آموزش و پرورش جزء استان‌های برتر کشور است. احمدی تاکید کرد: کسب رتبه‌های خوب استانی آموزش و پرورش در سال های گذشته بیانگر توانمندی و استعداد ویژه جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان است.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا نیز در دیدار روسای آموزش و پرورش سراسر استان اینگونه می‌گوید: با بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزش و پرورش، شاهد تحول و تغییر زیادی نسبت به گذشته هستیم که این شایسته تقدیر و سپاس است.
امروز (چهارشنبه 30 آبان ماه 97) با حضور مسئولان، خانواده‌ها، معلمان و دانش آموزان از 192 برگزیده علمی، قرآنی، فرهنگی و رتبه‌های برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد و مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: برترین‌های علمی شامل 192 نفر در 2 بخش فرهنگیان شامل طرح تعالی و الگوهای تدریس و دانش آموزان در بخش های برتر کنکور، قرآن، عترت  و نماز، فرهنگی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، پیشرفت تحصیلی و مسابقات علمی است.
هادی زارع‌پور گفت: امسال دانش آموزان استان، 19 رتبه تک و دو رقمی کنکور، 138 رتبه زیر  هزار کسب کرده اند.
وی گفت: در 5 سال اخیر دانش آموزان و فرهنگیان 700 رتبه ملی در بخش های انفرادی و گروهی کسب کرده اند.
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: علم آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد و باید با اعتقاد به رهنمودهای قرآن کریم و سفارش ائمه  در مسیر درست ادامه یابد.
عبدالرسول عمادی گفت: تجلیل از برترین های علمی ظرفیتی برای شناسائی ، شکوفایی و تشویق توانمندی فرهنگیان و دانش آموزان است.
وی گفت: تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی در کهگیلویه وبویراحمد است
در این همایش همچنین علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت های علمی و هسته ای، ابتکارات و ظرفیت ها، همه محصول تلاش در عرصه آموزش و پرورش است.
احمدی گفت: کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان استان بیانگر استعدادهای ویژه فرزندان استان و هدایت آنها از سوی آموزش  و پرورش استان و گام های پیشرفت در عرصه ملی است.
وی گفت: باید با عملی نمودن سند تحول بنیادین فعالیت های آموزش و پرورش از مدرک گرائی به سوی مهارت آموزی هدایت شود.
استاندار گفت: ضرورت دارد مدیران و معلمان سازگاری لازم را برای تربیت متناسب با نیازهای روز عملی کنند تا دستاوردهای ارزشمند حاصل شود.
وی گفت: لازم است مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین، رؤسا و دست اندرکاران این عرصه که در سال تحصیلی با عث، ترقی و اعتلای آموزش و پرورش در بخش های مختلف شدند، تقدیر شود.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1