تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۸۶
در انتخابات مجمع هیأت کارآته کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

قلم‌ بی‌تدبیری، آرامش، ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
قلم‌ بی‌تدبیری، آرامش، ورزش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ انتخابات مجمع هیات کاراته با حضور سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار و رحیم محمودزاده به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. اگر چه در این مجمع علوی تلویحاً به برخی از حاشیه‌سازی‌های علیه خود هم پاسخ داد، اما او با این حرف‌ها نشان داد که دل‌پری از بعضی دارد.
حاضرم 100 بار مهر و انگشت بزنم که علوی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد آرامش داد
تعیین حقوق برای قهرمانان ملی، اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و بین‌الملی، فعال شدن تمام هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات پایه و رده‌های مختلف استان، بهره‌برداری بیش از 40 اماکن ورزشی از مهمترین اقدامات علوی شمرده می‌شود. بیش از 55 هیئت ورزشی با امضاء نامه‌ای حمایت خود را از علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردند، خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال استان نیز می‌گوید: حاضرم 100 بار مهر و انگشت بزنم، تا همگان بدانند که علوی یک مدیرکل توانمند است و او به ورزش کهگیلویه و بویراحمد آرامش داد.
هر چند نمی‌توان 100 درصد گفت که علوی بدون نقص است. نبود اعتبار باعث شده که برخی از پروژه‌های استان بر زمین بماند و انتقادهای هم از او بکنند. بلااستفاده بودن ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که فرصت طلایی برای ورزش این استان هم به حساب می‌آید، و بحث فرسودگی آن هم موضوع دیگری است که حتی دادستان یاسوج از هدر رفت پول بیت‌المال در این پروژه ابراز نگرانی و گلایه کرد.
قلم‌بی‌تدبیری
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: اجازه نمی‌دهم کسی با قلم بی‌تدبیری و بحث گرمسیری و سردسیری به ورزش استان آسیب بزند.
علوی گفت: کاروان امید و خودباوری در مسابقات پارآسیایی خوش درخشیدند و سامان پاکباز به عنوان نماینده ورزشکاران استان یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد که این افتخار بزرگی برای استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس هیات کاراته استان گفت: رئیس هیات کاراته در طول ۴ سال برنامه‌محوری را در دستور کار قرار دهد.
وی با بیان اینکه ساماندهی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است، افزود: ساختمان‌های ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ساماندهی و به هیات‌های ورزشی واگذار می‌شود.
علوی بیان کرد: ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تشکیل و با توجه به المپیکی شدن کاراته انتظار می‌رود تلاش بیشتری شود.
این مسوول با اشاره به اختصاص اعتبارات به هیات‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی‌ها ادعا می‌کنند به پویایی ورزش کمک می‌کنند اما به بدنه ورزش آسیب می‌زنند و نمی‌خواهند ورزش استان در آرامش باشد.
وی بیان کرد: علیرغم همه محدودیت‌ها، اقدامات خوبی در حوزه ورزش شده که از جمله ان می‌توان به افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی اشاره کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جامعه ورزش استان دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی با قلم بی‌تدبیری تفرقه سردسیری و گرمسیری و این قوم و آن قوم را در ورزش مطرح کند.

به گزارش کبنا، مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان عصر امروز برگزار شد که دو نفر کاندیدای تصدی پست رئیس هیات کاراته بودند که یکی از نامزدها انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرد.
در این مجمع انتخاباتی که فدراسیون کاراته به مدیرکل ورزش و جوانان اختیار تام داده شده بود از میان ۱۸ نفر عضو‌ مجمع انتخاباتی ۱۵ نفر واجد شرایط رای بودند که در پایان از مجموع ۱۵ رای ماخوذه رحیم محمودزاده با کسب تمامی آرا به مدت چهار سال دیگر رئیس هیات کاراته استان شد.
محمودزاده در ادامه به برنامه‌های چهار ساله خود اشاره کرد و گفت: استعدادیابی ورزش کاراته، جذب حامی مالی، توسعه ورزش بانوان و میزبانی اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف سنی برنامه چهار سال آینده این هیات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
دم خروس یا قصم حضرت عباس را باور کنیمک؟
اولین. دولت تدبیر و امیدبا توجه به. شده از ایشان همین .
. فرار رو به جلو هم حدی داره!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1