تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۳۶۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد

۰
پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا پایان سال 96 بازنشسته شدند، تامین شده و در هفته جاری به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
به گزارش کبنا، حسن نوروزی (روز یکشنبه 8 مهر ماه) در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اعتبارات عمرانی سال جاری استانی 695 میلیارد تومان بود که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها ابلاغ و در فاصله 20 روز 592 میلیارد تومان مبادله موافقت‌نامه صورت گرفت و تنها 103 میلیارد دیگر برای 4 دستگاه اجرایی مانده که مبادله موافقت‌نامه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه با همکاری دیوان محاسبات تخصیص اعتبارات عمرانی به زوی ابلاغ خواهد شد، اظهارکرد: 206 میلیارد اعتبارات هزینه‌ای ابلاغ شد که تاکنون 23 دستگاه از مجموع 24 دستگاه مبادله موافقت‌نامه انجام دادند، ضمن اینکه در جلسات شورای برنامه‌ریزی دستگاه‌ها مکلف شدند گزارشی از میزان جذب اعتبارات ملی ارائه کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاههای اجرایی تا پایان سال 96 استان خاطرنشان کرد: همه بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی که تا پایان سال 96بازنشسته شدند اعتبار پاداش پایان خدمت آنها تامین شده و در هفته جاری به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
نوروزی تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه بودجه‌ای تاکید شده که در اعتبارات هزینه‌ای صرفه‌جویی شده و پرداخت معوقات کارکنان و بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی منوط به واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی است و دستگاه‌هایی که در واگذاری پروژه موفق نبودند جریمه می‌شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1