تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۰۰
امام جمعه پاتاوه:

کم‌کاری و تصمیمات غلط عامل مشکلات اقتصادی کشور/چرا حرف مراجع عظام شنیده نمی‌شود؟

۱
۰
کم‌کاری و تصمیمات غلط عامل مشکلات اقتصادی کشور/چرا حرف مراجع عظام شنیده نمی‌شود؟
کبنا ؛امام جمعه پاتاوه گفت: کم‌کاری و تصمیمات غلط عامل مشکلات اقتصادی کشور در برهه کنونی است.
به گزارش کبنا، نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه در اولین هفته از مهرماه با حضور جمع کثیری از مردم در  شهر پاتاوه اقامه گردید.
حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه پاتاوه در مسجد صاحب الزمان عج اظهار کرد: اگر مومنی بدون عذر شرعی دروغ بگوید هفتاد هزار فرشته بر او لعنت می‌کنند و از دل او تعفن و گندی بلند می‌شود و به عرش می رسد و خدای تعالی به سبب آن دروغ، گناه هفتاد زنا بر او می‌نویسد که آسان‌ترین آنها زنایی باشد که با مادر خود کرده باشد.
امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه چرا حرف مراجع عظام شنیده نمی‌شود و چه عاملی باعث هدر رفت سرمایه مردم شده است عنوان کرد: لازم است سخنگویان دولت و مسولان اقتصادی کشور این معما را برای مردم حل کنند که چه اتفاقی افتاده که تقریبا از بهمن ماه سال گذشته تا الان سرمایه مردم پیش چشمانشان دود می شود؟.
وی گفت: آیا این توطئه داخلی به کمک خارجی‌هاست یا بی‌عرضگی مسئولین مربوطه، کم کاری و یا تصمیمات غلط است؛ چرا حرف مراجع عظام تقلید توسط مسئولین شنیده نمی شود و به حرف و سخن مراجع توجه نمی‌کنند؟.
حجت‌الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید حماسه دفاع مقدس سرداران فلاحی، فکوری، نامجو،کلاهدوز و جهان آرا بیان کرد: این 5 شهید بزرگوار که در حال خدمت به میهن اسلامی به جوار رحمت حق تعالی شتافتند 5 عاشقی که لایق شهادت بودند و با هم به آن رسیدند و به فرموده امام اینان خدمتگزاران رشید و متعهدی بودند که در انقلاب و پس از انقلاب با سرافرازی و شجاعت در راه هدف و در حال خدمت به میهن اسلامی به جوار رحمت حق تعالی شتافتند.
امام جمعه پاتاوه با اشاره به روز همبستگی با کودکان فلسطینی گفت: باید کودکان (یمن و روهنگیا) را هم به این روز اضافه کرد تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود. مهمترین هدف اسرائیل از بازداشت و زندانی کردن کودکان فلسطینی خارج کردن آنها از افکار مقاومت و مبارزه جویی علیه صهیونیست‌هاست.
وی گفت: نظامیان آل سعود از مواجهه با ارتش و مبارزین یمنی خودداری می‌کنند، غیر نظامیان به ویژه کودکان یمن قربانیان اصلی هستند و آن طور که یونیسف گفته نسل کودکان روهینگیایی در حال انقراض است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
محروميت هاي لوداب وزيلايي ولنده وچرام وباشت ودهدشت ونميبيني به فكرروهينگا افتادي؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1