تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۰۳۱۲۰
امام جمعه پاتاوه:

تربیت 14 میلیون دانش آموز نیاز به برنامه‌ریزی جدی دارد

۰
تربیت 14 میلیون دانش آموز نیاز به برنامه‌ریزی جدی دارد
کبنا ؛امام جمعه پاتاوه گفت: 14 میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف دختر و پسر که بیش از یک چهارم جمعیت فعال کشور را تشکیل می‌دهند که نیاز به برنامه‌ریزی جدی دارند.
 حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پاتاوه به ماه مهر موعد بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌ها از مراکز مهم برای تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان است و مسئولان و مدیران و معلمان باید از این فرصت برای دیندار کردن فرزندان برنامه‌ریزی کنند و کار جهادی انجام دهند تا جامعه‌ای سالم و امن و ارزشی تحویل نسل بعد دهند.
وی به آماری از مراکز پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی  اشاره کرد و گفت: 14 میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف دختر و پسر که بیش از یک چهارم جمعیت فعال کشور را تشکیل می‌دهند که نیاز به برنامه‌ریزی جدی دارند.
امام جمعه پاتاوه به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله 31 شهریور آغاز جنگ تحمیلی(هفته دفاع مقدس) و بازگشایی مدارس اشاره و بیان کرد: شنبه مصادف با سالروز شهادت امام چهارم، بزرگ مرد میدان صبر و استقامت، نمونه مردانگی و شجاعت، اسوه خداجویان و پیشوای عبادت پیشگان، حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین علی بن الحسین علیه السلام است.
وی گفت: بعد از اینکه روز یازدهم محرم اسرا را از کربلا حرکت دادند به سوی کوفه به خاطر نزدیکی این دو به هم روز 12 محرم اسرا را وارد شهر کوفه کردند گویا شب دوازدهم را اسرا در پشت دروازه‌های کوفه و بیرون شهر سپری کرده باشند در اثر تبلیغات عبیدالله بن زیاد لعنت الله علیه امام حسین ـ علیه‌السلام، مردم کوفه از این پیروزی خوشحال می‌شوند و جهت دیدن اسرا به کوچه‌ها و محله‌ها روانه می‌شوند و با دیدن اسرا شادی می‌کنند.
وی گفت: در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد اما با رشادت ملت ایران عاقبت شکست خوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1