تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۰۲۸۹۲
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد:

تفاوتی میان سرقت تنها دام فرد روستایی با سرقت از طلافروشی نزد پلیس نیست

۰
تفاوتی میان سرقت تنها دام فرد روستایی با سرقت از طلافروشی نزد پلیس نیست
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع نمازگزاران مسجد امام صادق(ع) یاسوج گفت: سرقت تنها دام یک روستایی با سرقت از طلافروشی نزد پلیس برابر است.
 سردار مهدی انصاری در جمع نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع) شعر یاسوج با اشاره به نقش مساجد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: پلیس به این نقش آگاه است و به همین خاطر هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها در مساجد حاضر می‌شویم و در کنار مردم مشکلات آن‌ها را می‌شنویم.
رئیس پلیس استان گفت: پلیس علاوه بر حضور رو در رو با مردم در قالب نظارت همگانی 197 نشست‌هایی با مردم دارد تا از خرد جمعی مردم برای انجام وظیفه بهتر استفاده کند.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم همکاری پلیس و مردم را در این ایام بسیار مؤثر دانست و گفت: باید با همکاری دو جنبه مردم و پلیس رفاه حال مردم را در این ایام بیش از پیش فراهم کنیم.
سردار انصاری با اشاره به این که هیچ مشکل امنیتی نه در کشور و نه در استان وجود ندارد افزود: دشمن هر چه سعی کرد در طول 40 سال اخیر امنیت مردم را به خطر بیندازد موفق نشد که به همین دلیل به جنگ اقتصادی روی آورده است که در این جنگ هم شکست خواهد خورد.
وی به خدمات نظام اسلامی و لزوم شکرگذاری از این خدمات اشاره کرد و گفت: به یاد داریم که در یک روستای 50 نفره تنها یک رادیو وجود داشت و تنها منبع اطلاع‌رسانی همان یک رادیو بود اما امروز به برکت خدمات این نظام بیشتر خدمات به روستاها رفته و کشور آباد شده است.
انصاری امنیت را برای همه یکسان دانست و با بیان این که نزد پلیس سرقت گوسفند یک فرد روستایی با سرقت یک طلافروشی برابری دارد خاطرنشان کرد: چه بسا که دار و ندار یک روستایی تنها همان یک گوسفند باشد که باید برای ایجاد امنیت برای همه تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1