تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۰۲۸۰۷
مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان:

دو رویداد مهم گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

۱
۰
دو رویداد مهم گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری دو رویداد مهم در حوزه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز، محمود باقری با بیان اینکه به دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم اظهارکرد: در تلاشیم برنامه‌های جدیدی برای رونق و توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.
دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم حوزه گردشگری تصریح کرد: برگزاری  همایش نخستین رویداد استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری و جشنواره غذاهای سنتی در یاسوج دو رویداد مهم در راستای اشتغال زایی، معرفی و توسعه صنعت گردشگری استان است.
باقری افزود: درهمایش نخستین رویداد استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری، که به  منظور شناسایی طرح‌ها و ایده‌های خلاق، نوآورانه و کار آفرینانه در حوزه گردشگری اجرا می‌شود از کلیه فعالان این حوزه، تشکل‌های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقمند دعوت شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: ایده‌های برتر برای شرکت در رویداد ملی استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری کشور معرفی خواهند شد.
باقری محورهای این همایش را در حوزه‌های معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی، رفاهی، بیمه‌ای و بانکی، اطلاع رسانی، الکترونیک، پذیرایی، اقامت و اسکان وحمل و نقل عنوان کردو ابراز داشت: این رویداد مهم در حوزه گردشگری 17 تا 19 شهریور 1397 ازساعت 10 تا 12 در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان  با قضاوت داورانی مجرب به‌ویژه از دانشگاها برگزار می‌شود.
وی همچنین عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق پست الکترونیک gardeshgari.kb@gmail.com با ارسال مشخصات فردی و حوزه مرتبط با ایده نسبت به ثبت نام در رویداد اقدام نمایند.
دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنوراه غذاهای محلی به عنوان یکی دیگر از رویدادهای حوزه گردشگری استان اشاره کرد وگفت: این برنامه به صورت مسابقه آشپزی (غذاهای سنتی) در هتل جهانگردی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
باقری با بیان اینکه در این مسابقه علاقه مندان به‌ویژه بانوان می‌توانند انواع غذاهای خود را در منزل تهیه و برای شرکت به مکان مسابقه بیاورند اظهار داشت: این مسابقه با حضور داوران ملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا می‌شود تصریح کرد: این مسابقه در روز شنبه 17 شهریور ماه در محل هتل جهانگردی یاسوج برگزار و شرکت برای عموم آزاد است.
برپایه این گزارش علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با شماره تلفن 09173431380 کارشناس گردشگری این اداره کل تماس حاصل فرمایند.

نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آقایان میخواهن ضعف مدیریتیشون را زیر عناوین قلمبه سلمبه مثل استارت آپ ایده های گردشگری قایم کنن......فکرکنم اگر استارت آپ. آن هم برگزار کنندم بد نباشه.....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1