تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۰۲۶۳۸
به مناسبت عید غدیر:

نشست «سردار انصاری» با ریش سفیدان کهگیلویه و بویراحمد / هشدارهای فرمانده نیروی انتظامی استان در باره سایت‌های همسریابی / فجایع بزرگ در کمین نوجوانان

۴
۱
نشست «سردار انصاری» با ریش سفیدان کهگیلویه و بویراحمد / هشدارهای فرمانده نیروی انتظامی استان در باره سایت‌های همسریابی / فجایع بزرگ در کمین نوجوانان
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات بزرگ همانند دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی در گچساران و یاسوج اشاره کرد و گفت: با هیچ کسی تعارف نداریم و فضا را برای سارقان و قاتلان و مجرمان از هر ایل و تباری تنگ می‌کنیم.
 سردار مهدی انصاری در جمع  متنفذین و ریش سفیدان و ائمه جمعه و جماعات استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر به اثرگذاری نشست با متنفذین و ریش سفیدان و بزرگان ایلات و طوایف اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها در استان به قدری مهم و اثرگذار بوده که استان با کاهش ۳۳ درصدی نزاع دسته جمعی اکنون آخرین استان کشور از نظر نزاع‌های دسته جمعی در کشور است که شاید برای خیلی‌ها باور کردنی نباشد.
وی خدمت به مردم را از صفات امیرالمومنین دانست و در ادامه به برخی از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: چه مصیبت‌ها و مرارت‌ها که بر اثر آسیب‌ها رخ می‌دهد و لذا ارزش دارد که ریش سفیدان و متنفذین وارد عمل شوند و اجازه ندهند که مشکلات و آسیب‌ها پیش بیاید.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به اعتقادات پیشینیان به سرمایه‌های اجتماعی از جمله سادات اشاره کرد و گفت: باید از این سرمایه اجتماعی به نحو مطلوبی استفاده کرد و باید از ظرفیت مردم برای استقرار و حفظ امنیت استفاده کرد.
انصاری خاطرنشان کرد: قبول داریم که زیرساخت‌ها گاه معیوب است و موجب بروز مشکل برای جوانان می شود اما خانواده‌ها بیش از هر نهاد و دستگاهی می‌توانند از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.
وی فضای مجازی کنونی را عین قیچی دو لبه دانست و افزود: مضرات فضای مجازی اکنون بیش از محسنات آن شده که برای همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها به اندازه توان خود ورود پیدا کنند و بی‌تفاوت نباشند.
فرمانده انتظامی استان به آمار استان اشاره کرد و گفت: در سرقت مسلحانه یکی ماقبل آخر در کشور هستیم و در نزاع دسته جمعی آخرین استان کشور هستیم اما باید اجازه ندهیم تا بد حجابی در استان رواج پیدا کند.
انصاری با بیان این که نباید اجازه دهیم که نوجوانان ما دچار بلا شوند افزود: فضای مجازی را که نگاه می‌کنیم و سایت همسریابی را که می‌بینیم فجایعی در آن وجود دارد.
این مسؤول با بیان این که چه بلایی به سر ما آمده که وارد چنین فضاهایی شده‌ایم اظهار کرد: نباید فقط با پلیس به مقابله و مبارزه با این فجایع برویم و چرا نباید خانواده‌ها خودشان مراقب باشند.
وی با بیان این که بیشتر از ۲۰۰ سایت بیرونی به دنبال منحرف کردن جوانان ما هستند افزود: دشمن به دنبال سلب کردن حیات و زندگی ماست لذا باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم تا به مشکلات فضای مجازی پی ببریم.
انصاری در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه پلیس نیاز به سرمایه اجتماعی و همکاری مردم دارد خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت روحانیت و شوراها و ائمه جمعه و ریش سفیدان و عقلای شهر و دیار می‌توان در استان کارهای بزرگتری انجام داد همانند کاهش نزاع‌های دسته جمعی که اقدامی بزرگ بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان به اقدامات بزرگ همانند دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی در گچساران و یاسوج اشاره کرد و گفت: با هیچ کسی تعارف نداریم و فضا را برای سارقان و قاتلان و مجرمان از هر ایل و تباری تنگ می‌کنیم.
وی گفت: هر کسی که با سارق و قاتل و بزهکار برخورد نکند بی عرضه است و باید با اقتدار در مقابل چنین افرادی ایستادگی کرد تا فضای امید برای مردم ایجاد شود.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقتدار توام با مهربانی برازنده پلیس است و برای ما تنها رضایت مردم مهم است.
توصیه رئیس دستگاه قضا؛ ریش سفیدان با نیروی انتظامی همکاری کنند
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همراهی هر چه بیشتر ریش‌سفیدان کهگیلویه و بویراحمد با پلیس در راستای ایجاد امنیت تاکید کرد.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی ظهر امروز در جمع ریش‌سفیدان و متنفذان و ائمه جمعه و جماعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که با قوه قهریه نمی‌توان مشکلات را برطرف کنیم اظهار کرد: باید از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان قوم استفاده کرد مثل گذشته‌ها که همه در کنار هم بودند.
وی گفت: در گذشته همه از حال هم با خبر بودند و مشکلات مالی همدیگر را برطرف می‌کردند و امروز هم مثل گذشته باید عمل کرده و نسبت به اطرافیان خود بی‌تفاوت نباشیم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به بررسی خود در روایات اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام در حرمت ریش سفیدان فرموده هر کسی به این افراد احترام بگذارد خداوند از فزع روز قیامت او را نجات می‌دهد.
مزارعی افزود: پیامبر فرموده تعظیم به خداست که حرمت ریش سفید را نگه داشتن که اگر این ریش سفید روحانی و یا سید بیشتر باشد حرمت او واجب تر است.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به شاخصه‌ها و ابزار مدیریت ریش سفیدان در طوایف و اقوام اشاره کرد و گفت: کسی که می‌خواهد مدیریت طایفه‌ای را بر عهده داشته باشد خود باید الگویی اخلاقی برای جوان‌ترها باشد.
وی به اثرگذاری ریش سفیدان و متنفذین و روحانیت در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی و اشاره کرد و گفت: شما در ایجاد امنیت اجتماعی و حتی امنیت فیزیکی در جامعه بیش از هر قشری اثرگذار هستید.
این مسؤول قضایی خطاب به ریش‌سفیدان و متنفذین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جان و خون خود را برای ایجاد امنیت کنار گذاشته‌اند که بر شما لازم است برای همکاری با آن‌ها هر گونه اطلاعاتی از محل سکونت شما خواستند در اختیارشان قرار دهید تا برای ایجاد و استقرار امنیت در خدمت مردم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام عید سعید غدیر خم بر همه استان کهگیلویه و بویراحمد اللخصوص سردار انصاری . رییس دادگستری استان و همه مسولین تبریک میگم و از زحمات بی دریغ فرمانده نیروی انتظامی محترم تقدیر و تشکر دارم با سپاس
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار بزرگ جناب آقای انصاری.
خدا کنم که سالیان سال در اوج باقی بمانید . یکی از دلایل اصلی کاهش نزاع های دسته جمعی بدون شک حضور سردار در این جایگاه هست و فعلا از نزاع دست جنعی خبری نیست . و نقش سردار بی بدیل هست و بخاطر احترامی که بین طایفه خود و وابسته دارد فعلا از دعوا دست کشیده شده و یا خیلی زیاد کاهش پیدا کرده .
آرزوی توفیق مجدد
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند برسردارانصاری وتدبیرهای که دراستان دارد وبه کارمی برد از سرداربزرگوار سرداراشتری فرمانده ناجا انتظار داریم که چنین فرماندهانی همچون سردارانصاری را حمایت وبه جایگاه بالاتری ارتقانماید
Iran, Islamic Republic of
اره خوب برقرارکردی امنیت چرام روبعدازاون اتفاق نواخواسته .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1