تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۰۱۹۷۰
امام جمعه موقت گچساران:

شب می‌خوابیم صبح بلند می‌شویم تا اجناس گرانتر شده است / دستگاه قضا با پرونده مقسدان اقتصادی رسیدگی کند

۳
۰
شب می‌خوابیم صبح بلند می‌شویم تا اجناس گرانتر شده است / دستگاه قضا با پرونده مقسدان اقتصادی رسیدگی کند
کبنا ؛امام جمعه موقت گچساران گفت: آنهایی که برای ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود می آورند آخرتی جز جهنم نخواهند داشت.
 حجت الاسلام علیرضا صفایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ممکن است برای اهل تقوا در دنیا ناراحتی، سختی و مشکلی پیش بیاید اما در قیامت غمگین نیستند و حزن و اندوهی ندارد.
وی با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن افزود: در بمباران اتمی هیروشیما که توسط آمریکا درسال ۱۹۴۵ میلادی صورت گرفت بیش از ۱۶۰ هزار نفر کشته و مجروح شدند در حالی که تنها کشوری که این سلاح را به کار گرفت و به کار می‌گیرد همین آمریکاست.
صفایی عنوان کرد: جنایتی که بیش از ۱۶۰هزار نفر معادل جمعیت یک شهر کشته و یا مجروح شدند که هنوز پس از سال‌ها عده‌ای از زخمی و مجروحان این بمباران که در حال زندگی هستند، زجرها می‌کشند که باید گفت جنایت بس بزرگ علیه بشریت بود.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ،آمریکای جنایتکار و خبیث همین اقدامات را انجام داد و سلاح های شیمیایی و میکروبی در اختیار حزب بعث و صدام ملعون قرار داد که هنوز خانواده های جانبازان هستند که براثر این موارد رنج ها و دردها می کشند.
صفایی گفت: هنوز هستند جانبازانی که شیمیایی شدند و به زور نفس می‌کشد، جنایت‌هایی که حتی نفس کشیدن را از عده‌ای هم گرفتند، اقداماتی که توسط استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار مرتکب شدند.
وی افزود: امروز در دنیا هر کجا سخن از ظلم ،جنایت وکشتار است آمریکا پیداست و در روز های گذشته ائتلاف سعودی -آمریکایی -صهیونیستی علیه مردم مردم مظلوم یمن شکل گرفته است و این مردم چند سال است که کشورشان زیربمباران قرار دارد.
خطیب  موقت جمعه گچساران ابراز کرد: عربستان سعودی اصل این ماجراست و اسرائیل غاصب و آمریکا به این مردم مظلوم حمله می‌کنند و جنایت‌ها مرتکب می شوند.
 این خطیب جمعه گچساران ادامه داد: همین چند روز پیش هواپیمایی ائتلاف به بیمارستان‌ها و بازار صیادان حمله می‌کنند و بیش از ۱۶۰ نفر را به خاک و خون کشاندندکه این هم نشان از حقوق بشر آمریکایی است.
وی در ادامه تصریح کرد: اما وعده خداوند حق است و بشارت داده است مجاهدینی اگر در راه خدا صبرپیشه سازند حتما پیروز خواهند شد.
 صفایی افزود: انصارالله یمن و جنبش مردمی یمن ان شاءالله براین ائتلاف سعودی -امریکایی-اسرائیلی غالب خواهند شد و ان شاءالله لشکر اسلام و رزمندگان یمنی به همین زودی به پیروزی خواهند رسید.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به روز خبرنگار بیان کرد: ۱۷مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان توسط تروریست های طالبان در سال  1377 است که یاد و خاطره این خبرنگار را گرامی می داریم و به روح و روانش درود می‌فرستیم.
صفایی اظهار کرد:این روز را به عزیزان خبرنگاری که به حق، حقیقت و به صدق و صداقت عمل می کنند تبریک می‌گوییم، یک خبرنگار رسالت و وظیفه بسیار سنگینی در این برهه از زمان و در این عرصه فضای مجازی برعهده دارد.
خطیب موقت جمعه گچساران تصریح کرد: در حقیقت تقوا برای هر گوینده‌ای، برای هر نویسنده‌ای و مخصوصا برای هر خبرنگاری بسیار لازم است که اگر رعایت تقوا نباشد با دروغ پردازی و شایعه پراکنی بی اساس مردم را به اشتباه می‌اندازد چرا که یک خبرنگار مسئوولیت بسیار سنگینی دارد و باید به عاقبت کار حتما توجه کند.
صفایی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امیر خلبان حسین لشکری ، عنوان کرد: ۱۸مرداد ماه سال 13۸۸ سالروز شهادت با سابقه ترین آزاده کشور با ۱۸ سال اسارت است که بخش اعظمی از عمر شریف ایشان در اسارت سپری شد و البته این یک نمونه است در ایران اسلامی.
وی تصریح کرد: این عزیزان به وظیفه خود عمل کردند و موضوعی که مهم است ادامه راه آنها ست، این روزها می بینیم در فضای مجازی عده‌ای با عزت و آبروی ایران اسلامی و شهدا ،آزادگان و جانبازان سرافراز بازی می‌کنند.
صفایی اذعان کرد:کارهایی انجام می‌دهند تا مسیر آرمان‌ها، ارزش ها و آن راهی که مسیر عزت است را خراب کنند و متاسفانه برخی ها پیدا می‌شوند که سخن از مذاکره و گفت‌وگو با آمریکای جنایتکار دارند.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: آمریکایی که دست به هر جنایتی زد و علیه این ملت هر اقدام خصمانه‌ای که خواست انجام داد، ۱۷هزار شهید ترور محصول آمریکا و استکبار جهانی است امروز عده‌ای می خواهند مردم را علیه نظام اسلامی بسیج کنند.
وی افزود: اما مقام معظم رهبری بارها فرمودند؛ که دشمنان موفق نخواهند شد و بارها هشدار دادند که هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی یک هدف سیاسی است و آن هدف سیاسی این است که مردم را مقابل نظام اسلامی قرار دهند.
صفایی گفت: امنیتی که در کشور ما وجود دارد در غرب آسیا بی نظیر است، می خواهند این امنیت را با دست مردم از بین ببرندو مقام معظم رهبری فرمودند” وقتی که چنین چالشی در کشور وجود دارد همه نیروها باید درکنار هم قرار بگیرند و با هم کار بکنند و مسئله اقتصاد را جدی بگیرند.
امام جمعه موقت گچساران افزود:  مردم در صحنه‌ای هستند و در لحظات و عرصه های سخت کنار این انقلاب بودند و ان شاءالله هم خواهند داد.
 وی ادامه داد: این مشکلات معیشتی و اقتصادی که متاسفانه چند وقتی به وجود آمده است و مقام معظم رهبری بارها بررفع مشکلات دستور دادند و اخیرا هم برخی مراجع مطالبی را بیان فرمودند که با اخلاگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود.
وی تصریح کرد: آنهایی که اخلاگر در مسائل اقتصادی هستند باید اینها را به عنوان خائن به این ملت معرفی کنید و با خائن برخورد قاطع صورت بگیرد.
خطیب  موقت جمعه گچساران اظهارکرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش بدهد، آنهایی که سرمایه ملت را به یغما می برند شب می‌خوابیم و صبح بلند می شوی و می بینی اجناس در حال گرانتر شدن هستند.
صفایی افزود: از آن طرف هم خبر می‌شنوی که سرمایه ملت را بردند وخوردند، تاکی باید این حرف ها را شنید تا کی باید این سخنان را شنید وعده‌ها به این ملت داده شد وعده راحتی، آسایش و رفاه به این ملت داده شد،به خدا قسم کسانی که ظلم می‌کنند، آنهایی که برای ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود می آورند آخرتی جز جهنم نخواهند داشت.
وی تصریح کرد: مسئولان فکر کنند و کاری انجام دهند، مسئولان اقتصادی و مالی و آنهایی که مسئولند بازار را کنترل کنند، همه از گرانی ها گلایه دارند این مشکلات را حل بکنید و مقام معظم رهبری فرمودند که این مشکلات مربوط به بیرون از کشور نیست وبسیار از مشکلات مربوط به درون کشور است.
صفایی خاطرنشان کرد: مرتبا مردم را در نگرانی قرار می‌دهند که کالاها در حال گران شدن هستند مسئولان باید به این مردم خدمت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
چشم امام جمعه و امثالهم روشن
احمد...
Iran, Islamic Republic of
ثانیه گران میشود....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا حاج آقا صفایی امام جمعه فرهیخته و بزرگی و یکی از امام جمعه های جوان پسند و به روز کشوره.
خداکنه مردم گچساران قدر این گوهر رو بدونن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1