تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۹۵۲
اینستاگرام:
نظر قاضی شهریاری درباره سقوط هواپیمای تهران-یاسوج: خلبان مقصر نیست (+سند)
۱
کبنا ؛قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، نظر خود درباره سقوط هواپیمای تهران_یاسوج را اعلام کرد.
به گزارش کبنا، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره دلایل سقوط هواپیمای تهران_یاسوج نوشت: دلایل و چرایی آن مشخص و هویداست. وقتی که دو ماه قبل از حادثه سقوط دردناک هواپیمای ATRآسمان(به تاریخ مکاتبه دقت شود)واضح و صریح و کتبا به رییس فعلی سازمان نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری کتبا اعلام شد که در مجموعه شما چه می گذرد!! با جان مردم بازی نکنید، اما توجه نمی کند. چرا؟ چرایی آن نیاز به اندکی تامل دارد. حالا بگویید خلبان مقصره!!!
به گزارش کبنا، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره دلایل سقوط هواپیمای تهران_یاسوج نوشت: دلایل و چرایی آن مشخص و هویداست. وقتی که دو ماه قبل از حادثه سقوط دردناک هواپیمای ATRآسمان(به تاریخ مکاتبه دقت شود)واضح و صریح و کتبا به رییس فعلی سازمان نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری کتبا اعلام شد که در مجموعه شما چه می گذرد!! با جان مردم بازی نکنید، اما توجه نمی کند. چرا؟ چرایی آن نیاز به اندکی تامل دارد. حالا بگویید خلبان مقصره!!!
شهریاری در ادامه، دلایل سقوط هواپیمای یاسوج را اینگونه اعلام کرد:
1- علت سقوط یخ زدگی بال هواپیماست.هواپیما مجهز به سیستم AD(جلوگیری از یخ زدگی بال)نبوده است.
2-مجوز بهره برداری از هواپیما C of A غیر قانونی صادر شده است.
3- شرکت بهره بردار در بکار گیری گروه کروی پرواز قصور کرده است.
4- سیستمELT هواپیما نقص داشته و عمل نکرده است.(دلیل فرعی)
5-هواپیمای ATR مناسب شرایط اقلیمی ایران نیست و محدودیت های زیادی از جمله دما و ارتفاع(high&hot) داراست.
6- قصور شرکت فرودگاه ها هم مطرح می باشد.
7-ربطی هم به تحریم ها نداره
8- #تقصیر_خلبان_نیست.
9-بر اساس دستورالعمل اجباری سیستم ANTI ICEING هواپیما میبایست مطابق با نیازمندی Moified ( اصلاح ) میشده که نشده است.
تصاویر زیر، مربوط به نامه قاضی شهریاری به عابدزاده رئیس وقت سازمان هواپیمایی کشوری است.
انتهای پیام/
1- علت سقوط یخ زدگی بال هواپیماست.هواپیما مجهز به سیستم AD(جلوگیری از یخ زدگی بال)نبوده است.
2-مجوز بهره برداری از هواپیما C of A غیر قانونی صادر شده است.
3- شرکت بهره بردار در بکار گیری گروه کروی پرواز قصور کرده است.
4- سیستمELT هواپیما نقص داشته و عمل نکرده است.(دلیل فرعی)
5-هواپیمای ATR مناسب شرایط اقلیمی ایران نیست و محدودیت های زیادی از جمله دما و ارتفاع(high&hot) داراست.
6- قصور شرکت فرودگاه ها هم مطرح می باشد.
7-ربطی هم به تحریم ها نداره
8- #تقصیر_خلبان_نیست.
9-بر اساس دستورالعمل اجباری سیستم ANTI ICEING هواپیما میبایست مطابق با نیازمندی Moified ( اصلاح ) میشده که نشده است.
تصاویر زیر، مربوط به نامه قاضی شهریاری به عابدزاده رئیس وقت سازمان هواپیمایی کشوری است.
انتهای پیام/