تاریخ انتشار
جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۰۱۸۰۴
در نشست بررسی آسیب های اجتماعی مطرح شد

هاشمی پور: «نخبگان جامعه» به مباحث فرهنگی توجهی ندارند

۳
۰
هاشمی پور: «نخبگان جامعه» به مباحث فرهنگی توجهی ندارند
کبنا ؛نشست تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان و جمعی از طلاب استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا برگزار گردید.
 این برنامه با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی و به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور بیش از 200 نفر از طلاب و روحانیون استان‌های مذکور برگزار گردید.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این آئین اظهار کرد: بخش اعظمی از فلسفه وجودی و شکل گیری انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) در زمینه‌های مختلف اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده است و امام راحل بزرگترین مانع که همان رژیم منحوس پهلوی بود را به لطف خدا و خون شهیدان از پیش رو برداشت و خوشبختانه امروز خلف صالح آن امام همام سکاندار کشتی انقلاب است و حوزه فرهنگ و اقتصاد از بالاترین دغدغه‌های ایشان است.
عدل هاشمی‌پور عنوان کرد: امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون رهبری حضرت امام، درایت رهبر فرزانه انقلاب، جانفشانی شهیدان والامقام و لطف خدای متعال است.
 هاشمی‌پور حفظ حیثیت معنوی افراد را از نشانه‌های یک جامعه سالم برشمرد و عنوان کرد: واقعیت این است که در مباحث فرهنگی خلاء ها و مشکلات زیادی داریم  و متأسفانه بی توجهی به مباحث فرهنگی در جامعه خصوصاً در میان نخبگان وجود دارد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بررسی ابعاد و موارد مختلف آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را خواستار شد و افزود: اقدامات فرهنگی نیازمند توجه جدی، اختصاص و تأمین اعتبار لازم است و تشکیل چنین همایش‌ها و برنامه‌هایی در سایر مناطق استان با حضور کارشناسان، صاحب نظران و متولیان امر به منظور کاهش آسیب‌ها و برقرای آرامش در جامعه ضروری است.
وی حراست از نظام اسلامی، حمایت و تبعیت از رهبری را مورد تاکید جدی قرار داد و گفت: حوادث و وقایع  جهان اطراف خود را با دقت زیر نظر داشته باشیم و بصیرت و هوشیاری خویش را افزایش دهیم.
هاشمی پور بازگشت روحیه انقلابی و پیشرفت را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: دمیدن روح تعهد و امیدواری به آینده، با داشتن روحیه انقلابی  و مدیریت جهادی امکان پذیر است.
وی توجه بیشتر به وضعیت معیشتی و رفاهی طلاب را خواستار شد و از مدیرکل سازمان تبلیغات استان و معاون امور مجلس و حقوقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به خاطر اهتمام در برگزاری این برنامه  قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رویین تن
United States
شما که ماشاالله در حوزه انتخابیه خودتان هیچ اقدام فرهنگی نکردید. هیچ کار فرهنگی نکردید و هیچ برنامه فرهنگی ندارید. و فرهنگ کهگیلویه بزرگ را تعطیل کردید.
گفتید کار عمرانی کار عمرانی
ولی خیچ کار عمرانی هم صورت نپذیرفته است.
حالا بگو کار عمرانی من آمده ام.
کهگیلویه
United States
فرهنگ و برنامه فرهنگی و اقدام فرهنگی در کهگیلویه بررگ تعطیل تعطیله.
کار فرهنگی من امده ام.
برنامه فرهنگی من امده ام.
تاجگردون کل محلات و بخشهای الوده و عقب مانده شهر گچساران را به نام و ادرس دقیق بلد بود و همه را بازسازی و نو سازی کرد و استخر و کتابخانه و فرهنگسرا کرد.
ولی شما فقط و فقط میگید خیرین خیرین.
کهگهیلویه داره هر روز میمیره.
داره بیابون میشه اقای مهندس مکانیک از بهبهان.
۲۰ میلیارد خاکبرداری پتروشیمی کلاچو چی شد.
میشد باهاش ۴۵ مرکز فرهنگی در کل منطقه احداث کرد.
یا خودتان خیلی ضعیفید یا مشاوران بیسواد و غیر دانشگاهی دارید.
Iran, Islamic Republic of
ای .ه از فرهنگ! و نخبگان! و...حرف می زند.
لطفا. بپرسید نخبه به چه کسی گفته می شود؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1