تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۱۱۹۵
در نشست دهیاران با بخشدار مرکزی چرام مطرح شد

بخشدار پاسخ امام جمعه موقت چرام را داد؛ این برچسب‌ها به من نمی‌چسبد / سخنان رهبر انقلاب را آویزه گوشمان کنیم تا نجات یابیم

۱
۰
بخشدار پاسخ امام جمعه موقت چرام را داد؛ این برچسب‌ها به من نمی‌چسبد / سخنان رهبر انقلاب را آویزه گوشمان کنیم تا نجات یابیم
کبنا ؛صبح امروز نشست گرامیداشت روز دهیار با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان چرام، مدیرکل دفتر روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.
سید الیاس افسردیو در این نشست با بیان اینکه دهیاران زحمتکشان عرصه تلاش و سازندگی روستاها هستند، ابراز کرد: آنان آبادگران بیمه ملت هستند که بسیار جدی پای کار بوده اما سربازان گمنامی هستند که از چشم ها پنهان شده و دیده نمی‌شود.
بخشدار مرکزی چرام عنوان داشت: در دولت تدبیر و امید دهیاران در بخش مرکزی تلاش‌های قابل قبولی را داشتند و خدمات رسانی خوبی انجام شده است اما با توجه به اینکه شهرستان ما جمعیت بالای روستایی داشته و روستاهای ما پراکندگی زیادی دارند انتظار داریم به مشکلات آنان توجه بیشتری شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات دهیاران به وضعیت معیشتی آنان اشاره داشت و ابراز کرد: حقوق دهیاران بسیار ناچیز است و مردم ندانسته از این موضوع و ناخواسته گاهی برچسب‌هایی را به آنان می زنند که انتظار ما این است تا آنجایی که قانون اجازه می دهد در بحث حقوق و مزایای دهیاران پیگیری شود تا مشکلاتشان رفع شود.
افسردیر ادامه داد: بحث امنیت شغلی دهیاران نیز مهم است که انتظار داریم در این خصوص توجه ویژه صورت گیرد.
بخشدار مرکزی چرام در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه نیاز امروز جامعه ما وحدت است،خاطرنشان کرد: همه ما باید همراه هم و پشت سر مقام معظم رهبری گام برداریم و منویات ایشان را آویزه گوش کنیم تا از این بحرانی که دشمنان برای ما درست کرده رهایی یابیم.
وی با اشاره به سخنانی که در نماز جمعه درباره وی شده، ابراز کرد: جد بر جد من افتخارشان این بود که مقلد روحانیت بودند و مسیر روحانیت را در پیش گرفتند بنابراین برخی برچسب‌ها به من نمی‌چسبد.
بخشدار مرکزی چرام افزود: اصل و نسب و اصالت من پیرو روحانیت بوده و از مسیر قانون هیچ‌گاه خارج نشده ام و سرباز کشور هستم.
برای مشاهده اظهارات امام جمعه موقت چرام اینجا را کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهیار
Iran, Islamic Republic of
اصل .. هم بررسی شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1