تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۰۶۰
برای هشتمین دوره هیئت مدیره:

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

۳
۰
انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد
کبنا ؛
امیدعلی پاک‌نژادی در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: بر اساس الزامات قانونی و طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، فرایند هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و در این زمینه نیز اطلاعیه‌های لازم صادر شده است.
مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این انتخابات در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نظام مهندسی ساختمان مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان است، تأکید کرد: تلاش این مجموعه این است که به عنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.
پاک‌نژادی از همه مهندسان ساختمانی که شرایط لازم را طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی دارند خواست تا برای ثبت‌نام و اعلام نامزدی خود در دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره در رشته‌های هفت‌گانه از روز 6 تیرماه تا 20 تیرماه سال جاری به دفتر هیئت اجرایی این استان مراجعه کنند.
وی آدرس این دفتر را یاسوج- بلوار بویراحمد- ساختمان شماره 4 راه و شهرسازی- طبقه هفتم اعلام کرد و گفت: نام‌نویسی از افراد متقاضی فقط در روزهای اعلام شده انجام می‌شود.
مدیر هیئت اجرایی  هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی  ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت مقررات قانونی بر اساس نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
خدا کند این دفعه مهندسین اشتباه دفعه قبل را تکرار نکنند و هیات مدیره ای انتخاب بشه که حداقل یه کم همه بفکر مهندسین باشه.به امید آن روز
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم کسانی بیابند و ثبت نام کنند که مثل این دوره بعد از رای آوردن دنبال خرید دوچرخه و کوله پشتی و عصا با پول مهندسین نباشند
معمار
Iran, Islamic Republic of
از جناب مهندس پاکنژا دی انتظار داریم اجازه ندهند بی نظمی انتخابات قبل تکرار شود و ساختمان اداره راه قدیم اصلا جهت انتخابات مناسب نیست و خودم بشخصه مشاهده کردم که افرادی که نفوذ داشتند وارد ساختمان شده بودند ودر راهرو بدور از چشم اقدام به سفارش به مهندسین جهت گرفتن رای می کردند و حتی برخی کارمندها نظام مهندسی و راه شهرسازی روی صندوق به خودم گفتند به فلانی رای بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1