تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۸۴۴
در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

بهمئی: افت ولتاژ برق شهرستان بهمئی برطرف شود / اداره برق «بهمئی» کمبود تجهیزات و نیرو دارد (+پاسخ‌های راهزادی)

۰
بهمئی: افت ولتاژ برق شهرستان بهمئی برطرف شود / اداره برق «بهمئی» کمبود تجهیزات و نیرو دارد (+پاسخ‌های راهزادی)
کبنا ؛به گزارش کبنا از یاسوج، ظهر امروز جلسه علنی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور داود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان برگزار شد.
در این نشست ابتدا هر کدام از اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مشکلات برق شهرستان‌های مختلف استان پرداختند.
«شعبان بهمئی» نماینده شهرستان بهمئی در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه در ابتدا از خدمات شرکت برق و اخلاق مداری مدیرعامل آن تشکر و با اشاره به اینکه این شهرستان جزء مناطق گرمسیری به شمار می‌رود، اظهار کرد: شهرستان بهمئی در تابستان‌ها گرمای طاقت فرسای دارد و قطعاً باید در این رابطه چاره‌اندیشی‌های لازم صورت گیرد.
وی تاکید کرد: این شهرستان به لحاظ برق مشکلات عدیده‌ای دارد و راه‌اندازی ایستگاه برق در شهرستان بهمئی ضرورت دارد که باید با یک اقدام ضرب‌الاجلی احداث شود تا با رفع این مشکل اساسی مردم نسبت به مسوولان دلگرم شوند.
«بهمئی» به وضعیت افت ولتاژ برق شهرستان بهمئی گریزی زد و خواستار تدابیر بهتری از جمله نصب چندین ترانس برق در خیابان‌ها، مناطق، محلات و روستاهای این شهرستان شد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به کمبود تجهیزات اداره برق شهرستان بهمئی نیز اشاره کرد و گفت: اداره برق شهرستان بهمئی با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه است و از طرفی بالابر آن در اکثر وقت‌ها خراب است.
بهمئی افزود: قطعی مکرر برق برخی از روستاها و به ویژه بخش ممبی و سرآسیاب موجبات نگرانی مردم را ایجاد کرده است که امیدوارم مسوولان به جد پیگیر این مشکلات باشند.
عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی به سفر اخیر استاندار به این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: آقای استاندار در آن سفر قول احداث ایستگاه برق را دادند که از مسوولان شرکت برق استان انتظار داریم این ایستگاه با توجه به فصل گرما، خشکسالی و کم‌آبی‌های که وجود دارد، مورد توجه ویژه مسوولان جهت راه‌اندازی آن قرار گیرد.
 
داود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه در پاسخ به اظهارات «شعبان بهمئی» عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی، بیان کرد: شهرستان بهمئی 11 هزار مشترک برق دارد و تا قبل از سال‌های 89 و 90 برق این شهرستان با یک مدار تأمین می‌شد، اما اکنون سه مدار برق به شبکه برق شهرستان بهمئی وارد می‌شود و قابل مقایسه با گذشته نیست.
راهزادی ادامه داد: یکی از مطالبات و خواسته‌های ما از شرکت توانیز و خوزستان ایجاد ایستگاه برق در این شهرستان است.
وی افزود: در سال‌های اخیر بیش از 5 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق شهرستان بهمئی هزینه شد.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حق دارند که کالاها را از جمله «برق» را با بهترین کیفیت دریافت کنند، افزود: ما باید برق پایدار تحویل مردم دهیم و این حق آنها است و لازمه آن همکاری همه مسوولان است و ما هم به جد پیگیری می‌کنم که ایستگاه برق بهمئی به زودی احداث شود اگر چه 35 درصد از این پروژه انجام گرفته است.
راهزادی افزود: در هر منطقه‌ای از استان که با افت ولتاژ روبرو هستیم، موظفیم که با نصب ترانس برق این مشکلات را برطرف کنیم، در واقع هر جایی که انشعابی فروخته‌ایم، موظف به توسعه شبکه آن هستیم. اما برخی وقت الگوی مصرف انرژی باید تغییر کنند و این باید فرهنگ سازی شود و نمی‌شود که یک خانه‌ای بخواهد سه کولر همزمان روشن نماید، این منطقی نیست.
وی تجهیزات اداره برق شهرستان بهمئی را کافی دانست و گفت: بالابر و «جرثقیل» شهرستان بهمئی مشکلی ندارند و آنها سالم هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1