تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۰۴۲۵
معاون فرماندار گچساران خبر داد

بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله گچساران

۰
بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله گچساران
کبنا ؛

روز پنجشنبه 10 خرداد نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد با حضور معاون فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سید مرتضی سجادپوربا اشاره به ایام پیش‌رو  مراسم بزرگداشت بیست و  نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  اظهار کرد: هر ساله به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه کاروان‌هایی با مسوولیت سپاه برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب به تهران اعزام می‌‌شوند.

وی افزود:  امسال به دلیل  تقارن بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل با ایام ماه مبارک رمضان  و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص هرچه باشکوه برگزار شدن  مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و به منظور مشارکت همه جانبه اقشار مختلف مردم و تجدید میثاق با آرمان های آن حضرت برنامه‌ها به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شود.

   معاون فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اعزام کاروان برای برگزاری بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل در این شهرستان مهیا نیست، اذعان کرد:  به همین مناسبت در روز  دوشنبه 14 خراد ماه مراسم  بزرگداشت بیست و نهمین  سالگرد ارتحال امام  راس ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله بسیج گچساران برگزار می شود.

 سجادپور به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان  تاکید و خاطرنشان کرد:  تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، فضاسازی در سطح شهر و روستا و همچنین محوطه ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

 وی ادامه داد: همه ما  مسوولان وظیفه داریم تا در جهت   برگزاری  مراسمات ملی و مذهبی  در  جامعه تلاش کنیم .

 سجادپور  با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال  معمار کبیر انقلاب ابراز کرد: امام (ره)  دارای جایگاه و شخصیت والایی است که باید به خوبی و درستی به نسل جوان  باید معرفی شود و  در این زمینه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم  تلاش  کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1