تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۷۴۴۵۲
هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد یک سردار دیگر بر می دارد

عصبانیت اسرائیل از مستشاران نظامی ایران در سوریه به روایت حقیقت پور /اسرائیل به دنبال خارج کردن دامنه جنگ از غزه است

۱۳
عصبانیت اسرائیل از مستشاران نظامی ایران در سوریه به روایت حقیقت پور /اسرائیل به دنبال خارج کردن دامنه جنگ از غزه است
کبنا ؛
عضو سابق نیروی قدس سپاه پاسداران می‌گوید: حمله به فرماندهان سپاه حاکی از آن است که برنامه‌ریزی‌هایی که توسط جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمات مستشاری انجام گرفته بسیار کارساز بوده و این به شدت اسرائیلی‌ها را عصبانی کرده است.
به گزارش کبنا، «حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق» جدیدترین جنایت اسرائیل بود که روز گذشته رخ داد و در نتیجه آن سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و ۶ نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه به شهادت رسیدند.
این خبر با بازتاب گسترده ای در سطح داخلی و خارجی همراه بود، اما واکنش اصلی را رهبری انقلاب نشان دادند و در پیامی که ساعاتی پیش منتشر کردند؛ تاکید فرمودند؛«رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.»
اسرائیل به دنبال آن است که دامنه جنگ را از غزه خارج کند
در همین رابطه منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس که سابقه حضور در سپاه پاسداران را دارد، در گفتگو با خبرآنلاین، درباره حمله روز گذشته اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و ترور برخی دیگر از مستشاران نظامی ایران طی ماه های گذشته، گفت: در حقیقت به دلیل شکستی که اسرائیلی‌ها در غزه خورند به شدت عصبانی هستند و الان به دنبال راهی هستند که از این معرکه فرار کنند، اگر عملیات را خارج از غزه انجام می‌دهند به این دلیل است که دامنه جنگ را از غزه خارج کنند و بیرون بیاورند.
اسرائیل از برنامه‌های مستشاران ایران عصبانی است
او افزود: همچنین حمله به فرماندهان سپاه حاکی از آن است که برنامه‌ریزی‌هایی که توسط جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمات مستشاری انجام گرفته بسیار کارساز بوده و این به شدت اسرائیلی‌ها را عصبانی کرده است.
حقیقت پور گفت: به بیان دیگر اینکه اسرائیلی‌ها در روز روشن همه ضوابط و پرتکل‌های بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند و به یک مرکز سیاسی - دیپلماتیک جمهوری اسلامی حمله می‌کنند، نشان‌دهنده این است که اسرائیلی‌ها از ضرباتی که خوردند بسیار ناراحت و عصبانی هستند و این عصبانیت قطعاً باعث این می‌شود که اسرائیلی‌ها از تعادل خارج شوند و اقدامات خارج از تعادل انجام دهند، این اقدام صورت گرفته نیز خارج از تعادل است. لذا دنیا این اقدام را نخواهد پذیرفت ضمن اینکه این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است که به موقع و به جا بتواند پاسخ لازم به این حرکت اسرائیل را بدهد.
هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد یک سردار دیگر بر می دارد
نماینده پیشین مجلس که سابقه حضور در سپاه قدس را دارد، تصریح کرد: اسرائیل به ساختمان رسمی جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است، این مکان مخفی یا خانه تیمی نبوده بلکه مکان آشکاری بوده که وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران در آنجا دفتر داشتند، اما منکر نفوذ نیستم اینها حتما دسترسی‌هایی دارند که مقامات مسئول و سازمان حفاظتی باید آنها را شناسایی کنند اما در مجموع اینها به مکان رسمی با پرچم جمهوری اسلامی ایران حمله کردند.
حقیقت پور در پایان با اشاره به جای خالی فرماندهان و مستشاران نظامی که روز دوشنبه توسط اسرائیل به شهادت رسیدند، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران حتماً نیروی جایگزین فرماندهانی که توسط اسرائیل به شهادت رسیدند، دارد، مگر این اولین بار است سرداری شهید می‌شود، بنابر قول امام خمینی هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد یک سردار دیگر برمی‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1