تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۶۷۶۷۶
گفت‌وگوی اختصاصی کبنانیوز با سید قدرت حسینی‌بحرینی، نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت؛

بخش سوم و پایانی: نظر متفاوت سید قدرت حسینی‌بحرینی در باره 46 شخصیت؛ از علمیراد جعفری تا استاندار کهگیلویه و بویراحمد /مایل به عزل این سه نفر در شرکت نفت و گاز گچساران بودم / کاش شهردار دوگنبدان شجاع بود / مسائل حاد و نگران کننده‌ای در بحث زمین خواری در شهرداری دوگنبدان بگوش می‌رسد / مقایسه تاجگردون و جعفری بی‌انصافی است / پاسخ سید قدرت درباره سخن معروف جعفری / من با نخبه کشی ذاتاً مخالفم / تلخ‌ترین و شرین‌ترین خاطرات سید قدرت

۷۴
۲
بخش سوم و پایانی: نظر متفاوت سید قدرت حسینی‌بحرینی در باره 46 شخصیت؛ از علمیراد جعفری تا استاندار کهگیلویه و بویراحمد /مایل به عزل این سه نفر در شرکت نفت و گاز گچساران بودم / کاش شهردار دوگنبدان شجاع بود / مسائل حاد و نگران کننده‌ای در بحث زمین خواری در شهرداری دوگنبدان بگوش می‌رسد / مقایسه تاجگردون و جعفری بی‌انصافی است / پاسخ سید قدرت درباره سخن معروف جعفری / من با نخبه کشی ذاتاً مخالفم / تلخ‌ترین و شرین‌ترین خاطرات سید قدرت
کبنا ؛ مصاحبه اختصاصی سید قدرت‌الله حسینی‌بحرینی با پایگاه خبری کبنا نیوز بازتاب گسترده‌ای در سطح استان و حتی خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد داشت. سید قدرت‌الله حسینی بحرینی، متولد 1334 و دارای مدرک تحصیلی دکترا مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی است. او در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بود. وی در بخش اول گفت‌وگو با کبنا نیوز به موضوع رد اعتبارنامه تاجگردون و همکاری‌اش با تیم زاکانی، اختلافش با سید ناصر حسینی‌پور، نامه‌ی غلامرضا پاکدل، موضوع همسر دوم، اسارتش در دوران پهلوی و ... پرداخت  و در بخش دوم با او پیرامون مسائل سیاسی دنیا و کتاب‌ها و شاعران مورد علاقه‌اش و همچنین رقابت سیاسی جعفری، زینل‌زاده، فولادی‌وندا، زارع‌پور و... گفت‌وگو شد در ادامه بخش سوم و پایانی این گفت‌وگو را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

بخش اول: 178 پرسش و پاسخ صریح و جنجالی از سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی / پشیمان نیستم که برای رد اعتبارنامه تاجگردون با زاکانی همکاری کردم / سید ناصر از من نگران است / خیلی از مواردِ نامه پاکدل غیرضروری بود، سید ناصر باید با تمام وجود مواظب می‌بود / خانواده من تا زمانی که مردم دست رد بر سینه‌شان نزنند، در صحنه هستند / خیلی از کاندیداها به گرد پای سید ناصر هم نمی‌رسند

بخش دوم: 178 پرسش و پاسخ صریح و جنجالی از سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی / سید قدرت حسینی‌بحرینی: مقلد مکارم شیرازی هستم / مطلقاً از جعفری حمایت نمی‌کنم، زینل‌زاده هم نباید از ما توقعی داشته باشد / حرف‌های عجیب درباره زینل‌زاده و جعفری / اگر تاجگردون بدون مماشات و شفاف از زارع‌پور حمایت کند احتمال توفیق او دارد / فولادی توانمندتر از آقایی است / گاهی در منزل رفتارم با اعضای خانواده کره‌شمالی و جنوبی می‌شود

به گزارش کبنا، بخش سوم و پایانی این گفت‌وگوی خواندنی به شرح زیر است.
 اسامی تعدادی از شخصیت‌هایی را که با آنان ارتباط دارید و من آنها را می‌شناسم مطرح می‌کنم انتظار دارم در مورد همه آنها اظهار نظر صریح داشته باشید؟
  ان شاء الله، حتی‌المقدور، حتماً.
 کبنا -  سید علی احمدزاده استاندار کهکیلویه و بویراحمد
جواب: استانداری با اخلاص و متدین و قدرتمند و مشرف به مسائل استان و شایسته جایگاهی بالاتر. دارای نفوذ کلام قابل تحسین و صاحب تجارب ارزنده در دو دستگاه اجرایی و قضایی، و از طرف پدر و مادر از نوادگان امام زین العابدین(ع).
 کبنا -  امام جمعه گچساران حجت الاسلام و المسلمین حجازی
جواب: سیدی است سلیم النفس از نوادگان امام جواد علیه السلام و در افکار و دیدگاهش ثابت قدم و  با اخلاص و بی‌توقع.
 کبنا -  امام جمعه باشت حجت الاسلام و المسلمین گنجه‌ای
جواب:  از فضلای حوزه است. صادق و مردمدار و این ظرفیت را دارد که در جامعه‌ای بزرگتر منشأ افاضه فیض به مردم باشد. 
کبنا-  دیهیمی خوب فرماندار گچساران
جواب: روحیه معلمیش غالب بر دیگر صفات مثبت اوست صادق و بی‌ریاست.  در جبهه از نیروهای فعال گردانم بود و گاهی اوقات طفره رفتن از دستورات فرماندهی. مرحوم پدر بزرگشان شدیداً با اسدالله خان پدر ملک منصور خان باشتی درگیر بود و بعداً در یک درگیری نابرابر توسط بابکانی‌ها به قتل رسید و آن حادثه سبب شد که حقیر و ایشان اقوام سببی داشته باشیم. 
کبنا- نادر گرامی فرماندار باشت
جواب:  میز فرمانداری شخصیت فقیر نوازش را تغییر نداده است. سابقه ارتباط خانوادگی ما سال‌ها قبل از انقلاب بوده است. مرحوم پدرشان از شجاعان منطقه باوی بود.
کبنا - حجت الاسلام ادیبان دادستان گچساران
جواب: ارادتم به ایشان کما فی السابق است.
کبنا- سرهنگ سید حمزه محقق
 جواب: قلباً دوستش دارم.
کبنا - سرهنگ خادمیان فرمانده انتظامی گچساران
جواب: روحیه مردمداریش بر نظامی‌گریش تفوق دارد. مدیریتش قابل تحسین است.
کبنا - امیرحسین خوبانی
جواب: وزین، متین و پخته و احترامش در بین طوایف بویراحمد، باوی ،چرام و رستم بیشتر از مرحوم پدرشان می‌باشد.
کبنا - کاووس قبادی
جواب: از دوستان و اقوام ۴۴ ساله‌ام و معلمی کارکشته در امور سیاسی است. فرزند برومندش، دکتر عبدالله قبادی، در موضوع احداث پتروپالایشگاه گچساران در کنار جناب استاندار و نماینده مردم در مجلس، نقش مفیدی دارد.
کبنا - یدالله مرادی
جواب: فرهنگی فرهیخته و تحلیلگری واقع بین در امور شهرستان و استان و کشور. تاکنون بر دوستی و رفاقت ۴۰ ساله مان خدشه‌ای وارد نشده است .فرزندی متدین و انقلابی تربیت نموده که در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور تاثیرگذار است.( دکتر عبدالله مرادی)
کبنا-  غلامرضا پاکدل
جواب:  ایشان می‌توانست معاون وزیر نفت یا یکی از استانداران کشور باشد. همین الان از بعضی از معاونین وزارت نفت قوی‌تر است. شفاف و در مسائل سیاسی و اجتماعی کاملاً به روز است.قبل از همه ایشان پیگیر احداث پالایشگاه گچساران بود. حتی آن زمان مجوز تامین خوراک آن را گرفته بود. اگر از فامیل‌های رجال حلقه اول و دوم یا سوم نظام می‌بود، حتماً وزیر می‌شد.
کبنا- سرهنگ سید قدرت الله بیعت اصل
جواب: ایشان سفیر صلح است. سال 55 معلم روستایشان بودم. هنوز محبت والدین و پدربزرگ و مادربزرگش را در کامم احساس می‌نمایم. در بعضی مواقع هم می‌تواند ملقب به سرهنگ شورشی باشد. علیرغم ظاهرش که بعضی‌ها فکر می‌کنند خشن است، دلی پاک و قلبی رئوف دارد. مظهر غیرت است.
کبنا - یونس رضاپور
جواب: مدیری است مدبر و سیاستمداری کهنه کار، از سال 40 که منزلشان در مسیر خانه تا مدرسه‌ام بود و هر روز او را ملاقات می‌نمودم، فکر نمی‌کردم روزی تیزبینانه مسائل جامعه شناسی را با روانشناسی گره بزند و در تبیین مسائل سیاسی این گونه گره‌ها را بگشاید. در دوره نمایندگی تلاش نمودیم که فرماندار گچساران بشود. با جابجایی استاندار وقت کارمان گره خورد.
کبنا-  اله کس راهی
جواب: در دوران دبیرستان معلم درس ریاضی هم بود. صادق است و فرزند مرحوم ملا صادق؛ از اول انقلاب در کنار هم بوده‌ایم. در پنج دوره‌ای که خودم و برادرم کاندیدا بودیم، همواره از ستون‌های جریان حامی بوده است. خستگی ناپذیر، اما نتیجه دوندگی‌هایش خیلی کمتر از وقتی است که مصروف امور مورد نظرش می‌نماید. مطلقاً پیچیدگی ندارد. با واسطه فامیل سببی هستیم.
کبنا -  سید اکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران
جواب: هنوز در مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه، شور و هیجان جوانی را دارد و در امورات مهم، حساس و خستگی ناپذیر. با هم نسبت فامیلی داریم. دایی‌هایش از سادات میر زینعلی تکیه باشت در شورش سال‌های ۴۱ و ۴۲ پا به پای جنگجویان جلیل و بابکانی و انصاری‌های ممسنی در پوزه سرنا و تنگ بریم و ده بزرگ جنگیدند.
کبنا-  عزیزالله رحمانی
جواب: او دبیر حزب موتلفه است و تقریباً در صلابت و ثابت قدم بودن بر مواضع اصولی‌اش، میشه گفت، اسدالله بادامچیان گچساران و باشت می‌باشد. فرزندانی نیک تربیت نموده است.
کبنا- رستم مرزبان
جواب: حساس‌ترین نیروی اصولگرایان باشت در ارتباط با عزل و نصب‌هاست و در واقع خستگی را خسته نموده است.
کبنا-  سردار احمد خورشیدی
جواب: برادر دو شهید و فرزندش داماد دکتر احمدی نژاد است. بی باک در اظهار نظرات خویش، هر دو جزو ۲۰ نفری بودیم که در سال ۵۸ سپاه گچساران ( اولین سپاه در استان) را تشکیل دادیم. در انتخابات مجلس هشتم که رقیب بودیم، ۱۹ هزار رأی کسب کرد.
کبنا - سردار سید حمید طاهری
جواب: جانباز ۷۰ درصد و از نوادگان امام زین العابدین (علیه السلام) است. مرد عمل در میادین دفاع مقدس و لبنان. گریزی هم به سوریه و عراق داشته است. مهمان نوازی کم نظیر و بی‌اعتنا به مسائل مادی. سفره‌اش برای مهمانان، ملون به اطعمه و اشربه حلال می‌باشد. حد وسط ندارد، یا صد یا صفر.
کبنا-  دکتر علی صالحی دادستان انقلاب تهران
جواب: حتماً شخصیتی شایسته و توانمند دارد که به عنوان دادستان تهران بزرگ منصوب شده است.
کبنا-  سردار سید نصرت الله حسینی
جواب: بیش از ۱۲۰ ماه (قبل و بعد از جنگ در کردستان) و دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور فعال و مستمر داشت. سه نوبت در جبهه جنوب و میانی و غرب از ناحیه پا، کمر و سر مجروح شد. یک بار هم بعد از جنگ که با سردار رادان در کردستان بودند، مورد اصابت سه گلوله مستقیم ضد انقلاب قرار گرفت. مدت ۴ سال در سوریه در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده قرارگاه بود. نقطه به نقطه حلب، حمص، رقّه، دیرالزور و دمشق را درنوردید. پس از مجروحیت شدید به ایران بازگشت. جانباز ۶۰ درصد می‌باشد و الان در جایگاهی مهم در تشکیلات امنیتی نظامی مشغول خدمت است. اگر برادرم نمی‌بود از محاسنش خیلی موارد را می‌گفتم. با اصرار سردار شهید ستار اورنگ و وساطت خودم ایشان را به سوریه برد که یک هفته بعد به شهادت رسید.
کبنا- ایاز آقایی
جواب: از دوستان ۴۰ ساله‌ام می‌باشد. در دهه ۶۰ در آموزش و پرورش باشت، معاونم بود و در دوره نمایندگی حقیر، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان شد. از صفا و اخلاصش غبطه می‌خورم. در حد شناختم، بین قشقایی‌های گچساران ثابت قدم‌ترین است. واقعاً عاشق اهل بیت( علیهم السلام )می باشد.
 کبنا - سید افضل حسینی
جواب: تبسّم و سکوت، و سپس گفت: جناب استاندار نیروی امین و توانمند و مورد وثوقش را برای آن جایگاه مهم انتخاب نموده است.
 کبنا-  داماد شماست؟
جواب: قبل از اینکه داماد حقیر باشد، پسر عموی جناب استاندار و پسرعمه خودم و همسرم می‌باشد. پنج برادرند که افکارشان ولایی است و هرجا مسئولیت گرفته‌اند، شایستگی خود را اثبات نموده‌اند.
کبنا - آرش مصلح
جواب: دکتر مصلح مدیری صادق و در کارش بسیار مسلط. می‌توانست یک معاونت مقتدر برای وزارت نیرو باشد.
کبنا - مجید صفایی
جواب: از مدیران توانمند و گره گشا از کارها در استان بود. خانواده‌اش در مبارزه با خان منطقه شهرت دارند. فکر می‌کنم در حقش جفا شد. کاش مجدد بستر خدمت به مردم برایش فراهم شود. علت مخالفت خانواده و طایفه اش با خان باوی، حادثه ای بود که ملک منصور خان باشتی با چند نفر از نوکرانش در روز روشن و جلوی چشم مردم، 6 نفر از طایفه ی دولتیاری را در آبدگاه باشت تیرباران کردند.
کبنا- شهردار دوگنبدان رضا قشقایی
جواب: ای کاش در مدیریتش شجاع می‌بود و بیشتر در محل کارش حضور پیدا می‌کرد و از این همه پول‌هایی که با تلاش و پیگیری نماینده مجلس به حساب شهرداری واریز شده و می‌شود، اقدامات بهینه انجام می‌داد. در انتخابش نقش داشتم اما کوچکترین همکاری با نماینده مردم در مجلس را ندارد. متاسفانه مسائل حاد و نگران کننده‌ای در بحث زمین خواری در شهرداری دوگنبدان بگوش می‌رسد. انتظار هست دادستان محترم، اداره‌ی محترم اطلاعات و بازرسی سپاه پاسداران با اطلاعاتی که در دست می‌باشد برای جلوگیری از ظلم به جامعه‌ی گچساران، ورود پیدا کند.
کبنا - شورای شهر دوگنبدان
جواب: چهار به سه و سه به چهار و گاهی پنج به دو. تبسّم توام با تامل، به ۵ نفرشان رای دادم. عقلایی بینشان است که سعی می‌کنند اختلاف سلیقه‌ها تبدیل به تنش و احیاناً بحران نشود. بعضاً برخی از موارد در مسائل شهرداری را به حقیر نسبت می‌دهند که بیشتر مبتنی بر حدسیات و خیالات و ذهنیات غیر واقعی است. برای آنها آرزوی توفیق خدمت به مردم شهر را دارم.
کبنا - شهردار و شورای شهر باشت
جواب: دوست دارند باشت گلستان شود اما دستشان کوتاه و خرما بر نخیل.
کبنا - مگر شهردار باشت پسر عموی استاندار و برادر سید افضل نیست چرا بودجه کافی در اختیارش قرار نمی‌دهند؟
جواب: عجب جناب کمایی عزیز، شما ساختمان استانداری جمهوری اسلامی را با مقر حکومت کریم خان بهادر السلطنه بویراحمدی اشتباه گرفته‌اید. برای جناب استاندار و همکارانش، باشت و لنده و مارگون و لیکک و چرام و دیشموک و سرفاریاب و سی سخت و چیتاب و لوداب یکی است.
کبنا - صحت دارد که شما دنبال استیضاح شهردار دوگنبدان هستید؟
جواب: این اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان می‌باشند که می‌توانند تصمیم بر ماندن یا استیضاح ایشان بگیرند.
کبنا - اگر عزم شورا بر استیضاح آقای قشقایی باشد، شما از شهردار دفاع می‌کنید یا از استیضاح کنندگان؟
جواب: هنوز این موضوع را بررسی ننموده‌ام. اگر بنا بر استیضاح باشد، باید روشن شود که مستندات استیضاح کنندگان چه مواردی است. در هر حال تصمیم نهایی را اعضای شورا می‌گیرند، نه امثال حقیر که کاره‌ای نیستیم.
 کبنا - ریحان محمدپور
جواب: فامیل نزدیکم می‌باشد.
کبنا - سید محمود موسوی
جواب: شجاع، تحلیلگر، خوش بیان و خوش سخن. در مدیریت قاطع و برش‌دار و دوست داشتنی.
 کبنا-  امین الله یوسفی
جواب:  عده‌ای را عقیده بر این است که او پشت صحنه خیلی از مسائل سیاسی گچساران می‌باشد. شفاف بودن و شجاعتش قابل تحسین است.
 کبنا- مسعود ظفری شهردار قبلی دو گنبدان
جواب: ای کاش یک دوره ۴ ساله دیگر، مدیریت شهرداری دوگنبدان را در اختیار می‌داشت تا ادامه خدماتش باعث دگرگونی مثبت بیشتر در شهر می‌شد. واقعاً در تصمیماتش قاطع و گره گشا بود.
 کبنا - خیلی‌ها می‌گویند شما برای ابقاء ظفری از وی حمایت نکردید؟
جواب: صحت ندارد. به قول معروف تا بند کفش‌هایم پاره شد از وی حمایت نمودم منتها تصمیم نهایی با دیگران بود. الان هم مایلم که در جایگاهی در شان خودش استقرار یابد.
کبنا -  کدام دیگران
جواب: الان بحث کالبدشکافی یک موضوع منتفی شده مطرح نیست.
 کبنا- لطف الله موسوی شهردار سابق باشت
جواب: پرجنب و جوش‌ترین شهردار استان بود. قضاوت را باید به عهده مردم باشت بگذاریم.
 کبنا-‌ سرهنگ غفار محمدی
جواب: زمانی که فرمانده نیروی انتظامی گچساران بود خوب درخشید. از پاسدارانی بود که در طول مدت دفاع مقدس همواره در خط مقدم بود. جانباز و برادر شهید است. از شجاعان منطقه گچساران و باشت می‌باشد. و با هم نسبت فامیلی نزدیک داریم.
 کبنا - شما در انتصاب مدیر عامل نفت گچساران نقش داشتید؟
جواب: خیر. حتی هنوز زیارتشان نکرده‌ام اما در راستای تقویت جریان دولت آیت الله رئیسی در نفت اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.
 کبنا - شما اقدامات شایسته‌ی کمالی مدیر عامل نفت گچساران را می‌دانید که به دو نفر دامادتان در نفت پست داده‌ است؟
جواب: هم مهندس انصاری و هم مهندس امینی طبق معیار نفتی‌ها از دوره نمایندگی خودم حق ارتقاء داشتند اما آنها آن زمان توقعی نداشتند و من هم توجهی ننمودم. در دوره‌های نماینده محترم قبلی و مدیر منصوب از طرف ایشان هر دو نفرشان در انزوا بودند. مدیرعامل قبل از جناب مهندس کمالی هم اراده‌ای از خودش نداشت که به افراد سرکوب شده توجهی داشته باشد. لذا مدیرعامل محترم فعلی بر اساس سوابق و امتیازات، تعدادی از منکوب شدگان را ارتقا داد. واقعاً هر دو نفرشان متدین و متعهد هستند.
کبنا - در ارتقاء دکتر اسدپور و مهندس سینا نقش داشته‌اید؟
جواب: هر دو نفرشان سالم و کاردان و در جریان دولت آیت الله رئیسی از فعالین بودند. باز هر دو بر اساس شایستگی، امتیاز و توانشان ارتقا یافتند.
کبنا - شما در عزل آقایان پورهادی، اسدی، حافظی‌نیا و طوس رحیمی نقش داشتید؟
جواب: در عزل آقای طوس رحیمی هیچ نقشی نداشتم. اما آن سه نفر چون همراه دولت آیت الله رئیسی نبودند، ماندنشان به صلاح نبود. عزل و نصب نیروهای محوری در نفت به عهده مدیرعامل است، منتها مایل به عزلشان بودم.
کبنا - چون همراه دولت آیت الله رئیسی نبودند باید می‌رفتند یا چون همراه شما و اصولگرایان نبودند؟
جواب: ما اصولگرایان در جریان دولت آیت الله رئیسی هستیم.
کبنا- سهراب سعادت
جواب: پیگیر هر کار و هر موضوعی که باشد، فقط جلو را می‌بیند. هیچ وقت به عقبگرد فکر نمی‌کند. سلیم النفس و زحمتکش در جریان اصولگراهاست.
 کبنا - تلاشی که او انجام می‌دهد، بیشتر برای جریان است یا چون فامیل شماست و برادرت (سید ناصر حسینی‌پور، نماینده فعلی گچسارن)، داماد اوست، پیگیر امور است؟
جواب: قطعاً هر دو مورد.
 کبنا - اردلان زینل زاده
جواب: فردیست محجوب و متین. اگر در دیدگاه‌های سیاسی اش ثابت قدم می‌ماند، می‌توانست شخصیتی متمایز از الان داشته باشد.کسب اعتبار اجتماعی و سیاسی زمانبر است اما افنای اعتبار افراد ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه، سریع اتفاق بیفتد.
 کبنا - علی‌مراد جعفری
جواب: جانباز و برادر دو شهید است. نماینده میان دوره‌ای مجلس هفتم، بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک لیسانس معارف از دانشگاه آزاد گچساران. سال‌ها علیه چپ ها و اصلاح طلبان گچساران قلم فرسایی می‌نمود و موضع تند داشت، تا جایی که انقلابی‌ترین فرد کت شلواری استان را که محور اصلاح طلبان بود، ساواکی معرفی نمود اما در انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم شدیداً قاطی آنها شد.
 کبنا - آیا واقعاً آن فرد ساواکی بود؟
جواب: اینجانب قبلاً هم گفتم، هیچ اعتقادی به این موضوع نداشته و ندارم.
خوب برگردیم به خانواده‌ات.
کبنا-  پسر عمویت، سرهنگ سید کرم الله حسینی
جواب: مرد روز های سخت و بحرانی و خط شکن در فتح فاو. در اخلاص و تعهدش به مسائل دینی و ارزشی و ولایی کوچکترین شک و تردیدی ندارم. در مسائل سیاسی هم تیزبینی خاصی دارد .واقعاً مدیریتش ممتاز است. افسوس که در این مقطع در لیست بایکوت شده‌هاست.
کبنا - برادرت سید شجاع الدین
جواب: یکی از سالم‌ترین و شجاع‌ترین قضات استان. سفره دلم را که برایش باز می‌کنم، حزن عمیقی در چهره‌اش مشهود است. سعی می‌کنم همه درد دل‌هایم را بیرون ندهم. در بحث قضاوت، سفارش احدالناسی بر او تاثیر ندارد حتی حقیر که برادرش هستم مگر اینکه علم پیدا کند که سخن سفارش کننده مطابق واقعیت و بر حق است.
کبنا- امید صالحی
جواب:  واقعا صالح است. دلسوزانه پیگیر حل مشکلات و معضلات حوزه کاریش در سطح استان می‌باشد.
کبنا- نوذر شبرنگ
جواب: از برادران قشقایی و در زمان نمایندگی حقیر، مدیرکل بحران استانداری بود. پا به رکاب برای انجام وظایفش و خستگی ناپذیر. امید است در این مسئولیت جدید مثل قبل خوش بدرخشد.
کبنا- جان جدت دوست داری نماینده بشوی
جواب: (خنده ملیح) سپس گفت: بعداً صحبت می‌کنم اما آرزو از پیرمردان عیب هست یا نیست.
کبنا - صحت دارد قرار است آقای استاندار جابجا شوند؟
جواب: در سال ۱۴۰۲، خیر. اگر بعداً بحث جابجایی جدی باشد، موضوع ارتقا است یا در هیئت دولت یا یکی از استان‌های مهمتر کشور.
کبنا - اگر استاندار تشریف ببرند تکلیف سید افضل حسینی چه می‌شود؟
جواب: (خنده) او را هم با خودش می‌برد.
کبنا - بعد شما چه کار می‌کنید؟
جواب: مثل الان برای مادر خانم سید افضل، امورات خرید را انجام می‌دهم.
کبنا - برادرت سید ناصر، در صحنه انتخابات آینده هستند یا خیر؟ اگر باشند شما چه کار می‌کنید؟
جواب: این پرسش را از خودشان بپرسید. اگر مردم بخواهند، ان شاء الله هستند. آن وقت من هم مثل الان در کتابخانه شخصی ام مشغول مطالعه خواهم بود.
کبنا - علی فولادی
جواب: از دوستان ۴۰ ساله‌ام و از مدیران لایق در نفت می‌باشد. در این مدت هیچ وقت از مسیر اصولگراییش عدول نکرده است.
کبنا - اگر از دوستان ۴۰ ساله‌ات و از مدیران لایق در نفت است، پس چرا در دوره نمایندگی خودت عزل شد؟
جواب: جایگزین وی، دکتر غلامرضا پاکدل هم از بعد سواد و تخصص و هم از بعد مدیریت از این دوست ۴۰ ساله‌ام قوی‌تر بود و هست. اتفاقا آقای دکتر پاکدل در آن دوره به حقیر هم رای نداده بود، منتها من با نخبه کشی ذاتاً مخالفم. آقای فولادی در بحث پتروپالایشگاه گچساران کاملاً پای کار است.
کبنا -  با عدم حضور خانواده‌های شما و تاج گردون ممکن است آقای فولادی رای قبولی بیاورد؟
جواب: اگر آقایان زینل زاده و جعفری و دو یا سه نفر باوی در صحنه انتخابات باشند، احتمال برد آقای فولادی بسیار قوی است. چون این کاندیداهایی که فعلاً حضور دارند، هیچ کدام تعداد آرایشان به ۱۰ هزار نمی‌رسد. اما قشقایی‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند رای قابل قبولی داشته باشند. در سه دوره‌ای که در صحنه انتخابات بودهند، دو تا ۱۹ هزار و یک ۲۳ هزار رای آورده‌اند. البته همه این آراء فقط مربوط به خود قشقایی‌ها نبوده است.
کبنا- اگر شما و آقایان زینل‌زاده و فولادی و جعفری در صحنه باشید چه کسی پیروز می‌شود؟
جواب: در این صورت بعداً صحبت می‌کنیم.
کبنا - محمد باقر شریفی و علی‌محمد آقایی
جواب: هر دو سالم هستند و اصولگرا. اما برای ورود به صحنه انتخابات نفس‌گیر و پیچیده در گچساران و باشت باید یک صغری و کبری منطقی انجام می‌دادند. لذا باید کاملاً مواظب باشند که مهره سوخته نشوند. البته دوست ندارم که چنین اتفاقی بیفتد .با آقای شریفی با واسطه خویشاوند هستیم.
کبنا - کدام یک از دو نفر فوق، احتمال پیروزی در انتخابات را دارند؟
جواب: با حضور آقای فولادی، آقای علی‌محمد آقایی هیچ شانسی نخواهند داشت. در مورد آقای محمد باقر شریفی بستگی به تعداد کاندیداها مخصوصاً افرادی که از حوزه باوی به صحنه می‌آیند، دارد.
کبنا - اگر رقابت در گچساران و باشت فقط بین آقایان شریفی و آقایی باشد، از کدام یک حمایت می‌کنید؟
جواب: البته این گمان هیچگاه محقق نخواهد شد ولی در آن صورت از آقای دکتر شریفی.
کبنا -  چون باوی است؟
جواب:  خیر، امتیاز بیشتری نسبت به آقایی دارد. علی محمد هم با باوی‌ها نسبت فامیلی دارد.
کبنا - سید رضا حسینی نیک
جواب: جهادی‌ترین مدیر استان. فامیلم می‌باشد ولی گاهی اوقات از پیچیدگی‌اش سردرگم هستم. انتخابش در این پست به جا و لازم بود.
کبنا - اگر انتخابات بین آقایان تاج گردون و جعفری باشد، کدام یک را ترجیح می‌دهید؟
جواب: مقایسه این دو نفر قیاس مع الفارق است.
کبنا - این جمله یعنی چه؟
جواب: قیاس مع الفارق مقایسه دو چیز بدون وجه اشتراک مناسب می‌باشد. درست است که حقیر و آقای غلامرضا تاج گردون رقیب و اختلاف مان نهادینه شده است و هر کدام به دنبال افنای جایگاه سیاسی و اجتماعی یکدیگریم، اما این نوع مقایسه کاملاً بی‌انصافی است.
کبنا- فکر نمی‌کنی با این مصاحبه و پاسخ‌های صریح و نیشدار، همه کاندیداها علیه شما موضع بگیرند؟
جواب: به آنهایی که نیش زده‌ام، قبل از نیش هم موضع داشته‌اند. قرار نیست به میل جنابعالی جوابم بدهم. بالاخره فضای انتخابات از همین الان باید داغ بشود. اتفاقاً تا وضعیت کاندیداها روشن شود، چون تعدادی از آنها در کمین هم می‌باشند و پشت پرده با هم میانه خوبی ندارند، لذا دوست دارند نیش بیان من علیه رقبای احتمالی آنها تیزتر باشد.
کبنا - سخنان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی را در سازمان ملل گوش دادید؟
جواب:  با دقت تمام. تیم کارشناسی تهیه کننده متن سخنرانی ایشان واقعاً حرفه‌ای و کارشناسی شده در ابعاد مختلف و لازم آن را تهیه نموده بودند. فکر می‌کنم بخش مهمی از تبلیغات امپراتوری‌های رسانه‌ای غربی‌ها و سایر دشمنان جمهوری اسلامی را خنثی نمود و برای کشورهای جهان تبیین نمود که پیروزی ملت ایران نتیجه مقاومت آنان در سایه قرآن و رهبری است.
کبنا - خاطرات تلخ و شیرینت کدام بیشتر است؟ دوست دارم مواردی را بیان نمایید؟
جواب: یادآوری بعضی از خاطرات تلخم برایم جانکاه است و حلاوت برخی از خاطرات شیرینم را هنوز در کامم حس می‌کنم. اما مجموعاً خاطرات تلخم بیشتر است.
اولین خاطره تلخم، وفات مادر بود که کمتر از هفت سال داشتم و در ده بزرگ بین بحرینی‌ها و ده بزرگی‌ها هیچ فامیل مادری نداشتیم و مدتی در عسرت عجیبی بودیم. آن واقعه بعد از ۶۲ سال هنوز روحم را آزار می‌دهد. (مکث و ریختن اشک به طوری که از طرح سئوال پشیمان شدم.)
دومین خاطره تلخم، روزی بود که ماموران پاسگاه بوستان پدرم را دستگیر نمودند و من و برادر بزرگم سید حشمت الله و برادر کوچکم سید نصرت الله دنبالشان با گریه به راه افتادیم. هنوز صدای هق‌هق گریه سید نصرت الله را در گوش‌هایم احساس می‌کنم.
سومین خاطره تلخ، وفات عموی بزرگم مرحوم سید حسن، پدر سرهنگ سید کرم الله حسینی است که در آن شرایط از همسر دومش چهار فرزند خردسال داشت و آن طفلان هم در ده بزرگ هیچ فامیل مادری نداشتند.
چهارمین خاطره‌ام، یکی از خواهرانم سال ۴۹ در گچساران فوت نمود. پدرم هم حضور نداشت و در آن شرایط مغموم. از حقیر و برادرم سید حشمت الله که محصل بودیم، کاری ساخته نبود.
پنجمین خاطره، حادثه سهمگین ده بزرگ در ۲۷ مرداد سال ۱۳۵۹ بود که بر اثر انفجار ۱۳ کارتون دینامیت که برای جاده ده بزرگ به پیچاب در منزل یکی از ساداتمان انبار شده بود. در دم ۶۰ نفر از فامیل‌هایم از جمله دو برادرم (سید عنایت الله و سید همت الله و خواهرم مهین تاج) کشته شدند و همسرم شدیداً مجروح شد و دو ماه در بهبهان و شیراز بستری بود. اگر کمک ساداتمان در بهبهان نبود او را هم از دست می‌دادم. و ۳۷ نفر مجروح آن حادثه.
ششمین خاطره، روزی که توسط سه نفر از ماموران ساواک دستگیر شدم و به صورت قپانی بر دست‌هایم دستبند زدند و روز بعد سر از کمیته مشترک ضد خرابکاری زمان طاغوت (زندان ساواک در تهران) درآوردم.
هفتمین خاطره، وقتی در سال ۵۹ از جبهه برمی‌گشتم به محض ورود به گچساران یکی از بستگانم بدون مقدمه خبر مجروحیت شدید برادرم سید نصرت الله را بهم داد. منتها عقل به خرج داد و گفت در بیمارستان مشهد حالش رو به بهبودی است.
هشتمین خاطره، در مسیر ده بزرگ به یاسوج برای شرکت در مراسم عمه زاده‌ام، شهید سید کرامت الله بلادی در جاده شنی بر اثر ترکیدن لاستیک‌ ماشین و واژگونی آن، دو نفر روحانی از فامیلم کشته شدند.
نهمین خاطره، خبر شهادت برادرم سید هدایت الله در کردستان در سال ۶۶ بود علاوه بر اینکه برادرم بود در مقطع ابتدایی در سه سال متوالی در تنگ پیرزال دهدشت و در چرام و روستای سادات بیدک باشت دانش آموزم بود. خیلی دوستش داشتم. بین ۱۰ برادر، شجاع‌ترین و خوش سیما‌ترین و مهربان‌ترین بود. شهادتش پدرم را زمین گیر نمود.
دهمین خاطره، اسارت برادرم سید ناصر در جزیره مجنون که خیلی برایم شکننده بود. البته تا بازگشت از اسارت او را شهید مفقود الجسد می‌دانستیم. لذا هفته و چهلم و سالگرد برایش برگزار می‌نمودیم.
یازدهمین خاطره، روز پانزدهم خرداد ۶۸ با یکی از همکارانم (سید محمد تقی محمدی) از شیراز عازم یاسوج بودیم، در اردکان برای کسب خبر از وضعیت بیماری حضرت امام (ره) جلوی یک مغازه توقف نمودیم که آقای محمدرضا حیاتی خبرنگار صدا و سیما با صدای لرزان گفت: روح بلند امام خمینی( ره) به ملکوت اعلا پیوست. در واقع این جمله تیتر اطلاعیه‌ای بود که با امضای مرحومین آیت الله سید مرتضی پسندیده برادر امام و حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی به صدا و سیما ارسال شده بود. (در هنگام بیان این خاطرات اشک از چشمانش جاری بود) فکر می‌کنم کافی باشد.
 اما خاطرات شیرینم: اول، در تابستان سال ۱۳۴۲ در دامنه چات سوره، (جنوب غرب گجستان) در دیدار تصادفی با مرحوم کردی انصاری پدر فرهنگی فرهیخته و شجاع ملایدالله انصاری و داماد مرحوم ملا غلامحسین سیاهپور جلیل، از منفذ ته قنداق تفنگ «ام یک اش»، یک لول تریاک حدوداً ۵ مثقال درآورد و بهم داد که پدرم با آن یک دست کت و شلوار طوسی از دست فروشان کازرونی برایم خرید که هنوز هم خوشحالم.
دوم، در بازدید مرحوم حیاتقلی اندرزی، رئیس نمایندگی آموزش و پرورش باشت از مدرسه ده بزرگ، که در پایه سوم دبستان درس می‌خواندم وقتی دید حتی به بعضی از کبناات کلاس چهارم مثل بلبل جواب می‌دهم دستور داد که در پایه پنجم مشغول تحصیل شوم.یعنی پایه سوم را نیمه کاره رها نمودم و از پل پایه چهارم عبور کردم و با کلاس پنجمی‌ها همپایه شدم.
سوم، در سال ۱۳۵۲ که آزمون دانشسرای عشایری شیراز، استانی برگزار می‌شد، بین بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کننده که ۴۰ نفر پذیرش می‌شد قبول شدم. لحظه‌ای که آقای منوچهر حبشی رئیس دانشسرا اسمم را به عنوان قبول شدگان اعلام کرد حالت پرواز بهم دست داد.
چهارم، وقتی که در بند یک زندان اوین کتاب جامع المقدمات را به کمک و هدایت شهید سید احمد نبوی و سید احمد حسینی(دو روحانی محبوس) صاف نمودم.
پنجم، آزاد شدنم از زندان اوین تهران در آبان ماه ۵۷ بعد از ۱۴ ماه حبس.
ششم، ازدواج با دختر عمویم کوثر السادات بلادی در آبان سال ۵۸ که ثمره آن نه فرزند سالم و همه دانشگاهی می‌باشند.
هفتم، وقتی که سید محمد رسول اولین پسرم بعد از چهار دختر متولد شد.
هشتم، زمانی که برادرم سید ناصر از اسارت برگشت.
نهم، وقتی که در سال ۱۳۷۰ با تعدای از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی، همراه دکتر نصر اصفهان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان کشور، دکتر لنکرانی، دکتر محسن فروردین، دکتر براتی و چند نفر دیگر موفق به دیدار امام خامنه‌ای شدیم و هر دو دست معظم له را بوسیدم. البته این افتخار دو نوبت دیگر هم نصیبم گردید.
دهم، زمانیکه اولین فرزندم راضیه در رشته دندانپزشکی دانشگاه شیراز قبول شد.
یازدهم، وقتی که در انتخابات سال ۸۶ در دوره هشتم مجلس رای آوردم.
دوازدهم زمانی که در مقطع دکترا در رشته علوم سیاسی گرایش اندیشه‌ها قبول شدم.
سیزدهم، وقتی که سومین فرزندم هم در مقطع دکترا قبول شد و شد پنجمین دکترا از فرزندانم.
 
با تشکر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Italy
سلام معلومه از تعریفات که یا محمدپور یا جعفری خانواده شما را برا ی همیشه از ازصحنه حذف خواهد کرد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
نوش جونت، بخور... بخورعزیزم سفره ی انقلاب پهن است....
عجب دورهمی خانوادگی؟!
وقتی بادوره تاج کبیر مقایسه می کنم یاد شعر
جای آن است که خون موج زند در دل لعل /
زین تغابن که خزف می شکند بازارش.
می افتم.
Italy
آیا تو خودت نبودی که گفتی کاری را که محمدپور انجام داده در چهار سال نمایندگی نتوانستم انجام بدم الن که جلوی نا کارآمدی وایساده میگی محمدپور فامیلمه فقط
Italy
تو از برادرت تعریف میکنی ولی از دیگران اینطوری برای همیشه مهره سوخته شدی خیلی بدبختی
Iran, Islamic Republic of
تعریف ک از استاندار میکنی عجیب نیست ضعيف ترین استاندار تاریخ استان و شاید کل کشور
چون نسبت فامیلی دارید.
Italy
والا اگه از رای مردم با لا نرفته بودی همه خود وبرادران توانایی محمدپور را ندارید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سیدجان بااین که خیلی دوستت داریم ولی کاش می گفتی چطورفرزندانت که رشته ی علوم انسانی می خوندن یهوسرازپزشکی ودندان پزشکی درمیاوردن (البته من ازبستگان خودتون شنیدم)
واین که آیا توسازمان سنجش آشنا وفامیل نداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United Kingdom
همیشه دنبال اینی ک فضا رو نا آرام کنی و از آب گل‌آلود ماهی بگیری
United Kingdom
ریحان محمد پور گزینه ی شاخص و با نفوذ باوی هست ک در تمام طوایف نفوذ کرده تا قلب بویر احمد و قشقایی رفته و هیچ طایفه ای نیست ک از جایگاه و توان ایشون بهره نبرده باشد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید به جز این‌که بواسطه حادثه دهبزرگ مشغول شده و چند نفری از اقوام خودش و جذب کرده دیگه چه توانمندی داره ؟
United Kingdom
دور قبل گفتم و الان هم میگم یک تار موی ریحان محمد پور شرف داره به هزاران از این اشخاص ک هیچ کارایی ندارن
United Kingdom
خیلی‌ها فقط ی کت و شلوار میپوشن و ظاهر رو آراسته میکنن. باطنی پوچ و تو خالی دارن
حاج ریحان محمدپور شخصیتی در تراز نمایندگی باشت و گچساران
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه همش تو این کشور فقط دوست و فامیلا و برادر و خواهر دامادای شما خوب باشد
بقیه مردمی که بهت رای دادن لابد افغانی بودن ...
سید جان این مصاحبه برا اونایی خوبه که ...................
این همه تعریف و تمجید ولله اکبر...
با این همه امتیازهایی که شما داشتین از ایثارگری و.......باید الان خانواده شما باید قطب جنوب رو تصرف کرده بودن و تو. فکر سکونت در کره ی ماه باشن .
از ما بهترون...
مینا
Iran, Islamic Republic of
خیلی از محمد پور ترس داری.محمدپور و برادرانش شمارو کشون. بالا حالا‌..... عجب جبران محبتی
Iran, Islamic Republic of
بخت بووام خودت و سی ناصر شاهرگ حیاتی گچساران و باشت رو برا همیشه قطع کردین
Iran, Islamic Republic of
احساس میکنم این سوالات کار خودش است
خدا به دادمون برسه
انصاری
Iran, Islamic Republic of
خوب دستت رو شد. خداروشکر... از همه اقوام و ایلات مایه گذاشتی که چی بشه!!؟ ا
نامه
Iran, Islamic Republic of
خالی بندی و تعریف و تمجید ومدح و دیگه فایده نداره جناب آن سبو بشکست وان پیمانه بریخت مردم هرکسی را انتخاب کنند خانواده بحرینی حذف می‌شود برای ابد
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
قطعا مدیران شاخص و شایسته ادوار گذشته و حال استان آقایان هادی زارع پور ، مجید صفایی ، آرش مصلح و حسن نوروزی بودند و هستند
بیات ( کلات ،کالوس)
Iran, Islamic Republic of
درود ؛
بهترین ، متخصص ترین ،نخبه ترین ، برترین و بی حاشیه ترین مدیر استانی تا به حال در طول دوران انقلاب از بین مدیران کل ، معاونین ، استانداران ، فرمانداران ، بخشداران جناب آقای دکتر حسن نوروزی بودن که متاسفانه بسیاری از مردم و مسئولین استان قدر چنین نیروهایی رو ندانسته و نخواهند دانست .
علی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد احمدزاده وبرخورد سید افضل با مردم خانواده انقلابی شما را در بین دلسوزان به نظام وانقلاب بدبین کرده
Iran, Islamic Republic of
سید تو که داری از خودت خانواده ات واقوام تعریف میکنی خودتون خوب انقلابی هستی وبقعه نردم کافر ومنافق اگه شهردار نمیتونه کاری کنه بخاطر دخالتهای بیجایه شخص خودته انصاری وامینی که چیزی بلد نبودن واینکاره نبودن گذاشتید بجایه پورهادی که یکی ازنخبه های شرکت نفته در ضمن چطور کمالی که هیچ شناختیاز گچساران نداشت تو چند روز اومد تغیر داد به غیراز پارتی بازی و قوم بازی خودت وبرادرت بوده چطور زورتون به ابوالحسن غلامی نمیرسه چون هرکاری میکنید وزریر زیر بارش نمیره دولت ریسی کجاش مردمی بوده چرا خودت زاکانی پاک دل وبرادرانت رای مردم گچساران رای بردید تو دوران نمایندیگ چه کار مثبتی انجام دادی طوری که میفرمایی همه کافر هستن بجز خودت واقوامت
Iran, Islamic Republic of
حالا یه ترکی رو بدبخت گیرآوردی؟
دوست
United States
شک نکنید مرد لایق تر از محمد پور بین کاندید ها ندیدم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
به جز اینکه سفارش این و اون و میکنه و قول های رو هوا دیگه چه توانمندی داره؟
علی
Iran, Islamic Republic of
به جوابها که دقت کنید عجب و غرور عجیبی وجود دارد.خود بزرگ بینی خود را زیرکانه نشان می‌دهد.
United Kingdom
دور و برت رو صادق و تلاشگر .. معرفی میکنی و به مخالفانت(که شناخت کامل نسبت به شخصیت دارن) هر برچسبی میزنی
کمایی حیف وقت نیست گذاشتی برا این اراجیفی که بافتید؟!
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی قدرت نخبه کش/ امیدصالحی رومدیرکردی جوان کم تجربه مثل رضاحسینی رومدیرکزدی افضل وبرتدرانش روچون فامیلت بودرشددادی وخودت بادوست جونیت مجیدصفایی روخلع کردی حالاهمه رواوردی درصحبت که جه بشه نه رضاحسینی به شمارای میده وامیدصاحی ازهمین الان هم لرزگرفتشه مجیدصفایی هم که مشخصه کل خانوادش باتاجگردونه مطمن باش حتی اکبرهم باتونیست دیگه تملق بسه
Iran, Islamic Republic of
مجید صفایی اصلا مدیر نبود
قدرت
Iran, Islamic Republic of
کاش ظفری چهار دیگه شهردار بود تا ۲۰ تا پرونده مالی ببار می آورد
India
انگار از محمدپور خیلی شاکیه که گفته فامیلمه 😄😄😄
قشقائی
Iran, Islamic Republic of
/نمیدونم چرا ایشون با اینهمه پرونده های آنچنانی که نمیشه اینجا نوشت...
باشت
Iran, Islamic Republic of
سید از دوران آموزش وپروش باشت نگفتی
چه جوان هایی با سواد ی که نابود کردی
و نابود......
Iran, Islamic Republic of
حیف محمدپور که تو اسمش بیاری تو آبرو واسه خودت نزاشتی حالا خودت شخصا سوال از خودت می کنی و شخصا هم جواب میدی اینکار را برای برست آوردن دل طرفداران انجام دادیم ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست همیت آدمها هم قبولت ندارند .
علیزاده و ظفری و طاهری به تاجگردون قول دادن
خورشیدی به محمدپور
بقیه شون هم یا با جعفری اند یا با محمدپور و تاجگردون
رضا
Iran, Islamic Republic of
به حال مملکت اول و دوم به حال گچساران یایستی زار زار گریست که سرنوشتش افتاده دست امثال جنابعالی ؛ سرتاسر حرف های خاله زنکی
احسان
Iran, Islamic Republic of
سید جان با این اظهارات فقط خودت را زشت کردی
من عمرا رای به اصلاح طلب جماعت نداده و نمی‌دهم
اما تو و برادرت جریان اصیل اصولگرایی را رها کردید و به فکر جذب کوتوله ها ی اصلاح طلب افتادید و گچساران را بعقب رانیدید
مثلا کل مملکت را بهم ریختی تا تاییدی / را بگیری و دکتر عسکری و ظفری را مدیر کنی و بچه های زحمت کشیده انقلابی را حذف کنی
قطعا این بار تازه اگر تایید صلاحیت بشی که بعیده رای دیگه بهت نخواهیم داد
احمدی
Iran, Islamic Republic of
تو حثیت آمد های طرفدارترین را هم خدشه دار کردی
نمیدونم چرا از رو نمیری
علی
Canada
سهمیه جانبازی که تو داشتی که هنر نبود قبولی خودت و اولادت
محمد
Canada
عامل تفرقه در گچساران فقط خودتی
تارل
Canada
سید دست و پا نزن دیگه .. حرف نزن که سنگین تری
امان الله
Canada
فقط تاج کبیر
باوی
Canada
اخ وه بخت استانی که سی افضل و برادرش مدیرشن
گچساران
Canada
مصاحبه ساسان تاجگردون را میخونیم لذت میبریم... متین و علمی...
نارک
Canada
بزودی تاج کبیر شهریار شهر خواهد شد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی
آقای دکتر قشقایی شهردار پاکدست و سالمی و برنامه محور و کاردان هست
مثل اون شهردار مورد علاقه ات دارای پرونه های متعدد. نالی و زمبن خواری و حیف و میل بیت المال نیستند
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتر قشقایی که با برخی شهرداران مساله دار مقیاس بشود
پاکی اخلاقی و مالی ملاک است نه نوکری و سینه چاک
باشتی
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه که خودش نوشته داده کبنا براش چاپ کند خدا وای مصاحبه نخو فقط تعریف و تمجید ومدح سلام ودعا وثنا و دیگر هیچ 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
جهان
Iran, Islamic Republic of
اول تاییدی بگیر بعد حرف بزن اگرچه حرفات دو قران نمی ارزد
....
Iran, Islamic Republic of
بسیار خودخواه، خود رای، و قوم گرا، ووو
بابا دیگران هم خیلی تلاش کردند اذیت شدند ولی شما داری با این کارات و این سخنان هم خود و هم خانواده ات را در بین مردم بدنام می کنی . هر چه فکر می کنم نمی دانم کار مثبت جنابعالی در گچساران و استان چه بوده!! باید مردم نظر بدن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت شهرداری مثل ظفری می‌خواهد ...
شهردار پاک دست مثل قشقایی نمیخواد
میخواد جیبش پر بشه مثل دوره قبل شهرداری
Iran, Islamic Republic of
سیاستمدار زیرک ومتبحر در علم جامعه شناسی خودش لایق نمایندگی است سید قدرت با قدرت می آید
گچ بووی
Iran, Islamic Republic of
لابد آقا سید قدرت شهردار دست کج مثل قبلی ها میخواد
شهردار پاکدست نمیخواد
ضمنا اون بوی زمین خواری و اختلاس که به دماغت رسیده مال دوره قبله
United Arab Emirates
که مه هم اومی وتعریف
Iran, Islamic Republic of
عجب آدم مغرور وخودخواهی هستی
از نردبان انقلاب بالا رفتی فقط برای خودت و فامیلت
گچساران و ۲۰ سال به عقب راندی
حیف تاج گردون که امثال تو بخوان در موردش اضهار نظر کنی
راستی نگفتی علت رد صلاحیتت چه بود؟
Iran, Islamic Republic of
چه در سر داری سید جان
بخدا این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
Romania
آقای حسینی آیا حضرت عباسی به آقای رئسی رای دادی یا به آقای جلیلی رای دادی شما که به قولی مرید و مخلص آقای جلیلی و جبهه پایداری می باشید اصلا شما در جبهه پایداری هستید ولی هرگز ثابت قدم نبودید به آقای خاتمی هم خیلی امد و رفت داشتید
نخبه کش بزرگ سید قدرت حسینی پور!!!

انشاء الله خدا خودش داد مردم را از شما بگیرید.
Romania
آقای حسینی چرا تو که میگی آدم مومن و خدا ترسی می باشید به فرض اینکه خرید و فروش اسلحه در زمان طاغوت اشکال نداشته باشد /چرا پذیرفتی ...
باشو
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوب میگی ولی در عمل سی افضل بسیاری از نیروهای خوب را با تدلیس و حس ناسیونالیستی شدید از صحنه خارج کرد و انشاءالله اه شان به زودی دامنش را خواهد گرفت استانداری تاکنون بهتر از صابری در این اسشتان نیامده و نخواهد امد چون قاطع بود ونترس و حرفش را رک و راست و بدون هیچ واهمه ای میزد افسوس که چه زود دیر شد
باشت
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده وافضل(فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی) فقط جلوی بینی خودشان را میبینند و دوست ندارند هیچ کسی در استان الاخصوص باشت بویژه بهره عنا پیشرفتی داشته باشند البته خداوند قادر است داد مظلومان را از ظالمان با گذر زمان در همین دنیای فانی خواهد گرفت.فعلا در استان ک ب جای شایسته سالاری وگماشتن مدیران با تقوی شده قوم وخویش بازی ودامادبازی وپسر عمو بازی و عمه زاده ودایی زاده بازی.در مصاحبه و اظهارات قدرت حسینی بحرینی هم مشخص شد اکثر مدیران گماشته شده در استان وگچساران وباشت یا منسوبشان هستند یا دوستان فرمانبرشان هستند ومتاسفانه از نخبگان وصاحبان علم وافراد متخصص ادارات مربوطه که طرفدار جریان وجناح آیت الله رییسی بودند استفاده نشده
کا تفرقه
Iran, Islamic Republic of
لطفا آقای حسینی پول سیب های خریداری که قبلا بدهکار بودی (قبل از دوره نمایندگی که کار خرید کلی سیب از باغات یاسوج را داشتی) پرداخت کن چون ظاهرا بفکر آخرتی.
آهو
Iran, Islamic Republic of
سیدجان این دکتر دکترا ها که میگید همه ما حصل سهمیه ۴۰درصدی در کنکور است نه هوش و ذکاوت و دانش.من با این سهمیه برم مطمینا تهران قبولم.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
حیف منصورخان وتفنگدارانش که افرادی مثل تو در موردشان صحبت می کنی
اختلافات طایفه نارگ موسی وبابکانی سالهاست که به همت مردان بزرگ این طوایف برطرف شده هدفت از این نفاق چیه
شاید نمی دانی صدها مورد فامسلی سببی بین این دو طایفه صورت گرفته
سطلت رو بنداز تو چاهی که آب داشته باشه نه چاه خشک
گشتاسب
Iran, Islamic Republic of
به جون سی افضل دوران تو و خانوادت تموم شده
Iran, Islamic Republic of
از مصاحبه ات معلومه ادم دوست باز و قوم گرایی می بشید
استاد
Iran, Islamic Republic of
سوم پریدی پایه پنجم بقیه هم با نمره ناپلئونی ،علتش همین بود که ۵ دور کاندیدشدی یک دور قبولت کردند.
Iran, Islamic Republic of
نقطه چین شعرهای همیشگی و زبون بازی و اگر یک جو اعتبار وابرویی داشتی با این مصاحبه بر باد دادی
Iran, Islamic Republic of
حیف ان وقتی که بابت ایشان تلف شد
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
دوستمون بیشتر متیل تعریف میکنه و به درد این میخوره بین پیرمردها بنشینه و داستان قدیمی بگه و تعریف کنه کی کر کی بیه والا از مسایل جدید و علوم آکادمیک دانشگاهی چیزی سر در نمی آورد.
پیمان
Iran, Islamic Republic of

اگر سید افضل ولاییه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
سی افضل ؟؟ عحب طنز تلخی
Iran, Islamic Republic of
سید به خدا خیلی نمک نشناسی کردید حداقل همیشه اکبر علیزاده همراه و پشتیبان شما بود اقای پاکدل برای شما سنگ تمام گذاشت آقای پاکدل آقای جعفری مدیر کرد ایشان نسبت به آقای جعفری نمک نشاسی کرد و شما به پاکدل
معقلی
Iran, Islamic Republic of
هم سوالات کار خودشه.
هم با سهمیه رفته دانشگاه آزاد خونده
هم با سهمیه بچه هایش قبول میشن
هم نگفته چرا رفته زندان.
هم با این ادبیات بعید میدونم چارتا کتاب خونده باشه.
جوانان
Iran, Islamic Republic of
انسان نباید نمک نشناس باشد
کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1