تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۵۶۲۵۷
در گفت‌وگوی رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با کبنانیوز مطرح شد؛

بی‌نیاز: 6 مرکز دانشگاه پیام نور در استان فعال است / بیشترین پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی از همین دانشگاه هستند / ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه پیام‌نور شروع شده است

۱۱
۸
بی‌نیاز: 6 مرکز دانشگاه پیام نور در استان فعال است / بیشترین پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی از همین دانشگاه هستند / ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه پیام‌نور شروع شده است
کبنا ؛
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشگاه برای نیم‌سال دوم 1401-1402 در کد رشته‌های مختلف، پذیرش دانشجو دارد و علاقمندان تا دهم دی ماه فرصت دارند که با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام کنند.
ارسلان بی‌نیاز _رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه گسترده کشوری و در گستره ملی است که در اقصی نقاط کشور و به ویژه در تمامی استان‌ها واحد آموزشی دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان‌های مرزی نیز این دانشگاه مرکز فعال دارد، گفت: 16 استان مرزی در کشور وجود دارد که در این استان‌ها دانشگاه پیام نور خود را بهتر نشان می‌دهد.
نیازی افزود: در استانی مثل سیستان و بلوچستان، فردی که ساکن شهرستان سراوان یا سرباز است، می‌تواند در همان شهر خود در دانشگاه پیام نور تحصیل کند و نیازی به مسافرت به مرکز استان ندارد.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان کم‌برخوردار، مرکز استانی دانشگاه پیام نور از سال 1385 شکل گرفت.
بی‌نیاز تصریح کرد: در حال حاضر در استان کهگیلویه و بویراحمد، 6 مرکز فعال پیام نور در یاسوج، لنده، مارگون، یاسوج، باشت، گچساران و دهدشت وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تعداد دانشجویان و اساتید اشاره کرد و اظهار داشت: در دانشگاه پیام نور استان، تعداد 5 هزار و 400 دانشجو در 81 کد رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستند. در حال حاضر 48 عضو هیئت علمی و 250 مدرس حق‌التدریس در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند که این افراد در همه مراکز پخش شده‌اند. دانشجویان این دانشگاه در گروه‌های تحصیلی علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و فنی و مهندسی تحصیل می‌کنند.
وی یکی از موفقیت‌های این دانشگاه را قبولی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در آزمون‌های استخدامی عنوان کرد و گفت: در این دانشگاه، همه امکانات کیفیت آموزشی وجود دارد و به همین خاطر شاید بیشترین میزان پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی و همچنین آزمون وکالت، به‌ویژه در شهرهای کم‌برخوردار از همین فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده است.
وی با بیان اینکه در سی‌وچهارمین سال تأسیس این دانشگاه هستیم، ادامه داد: در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد دارای ساختمان آموزشی هستیم؛ بنابراین در دانشگاه پیام نور از امکانات زیرساختی و آموزشی در سطح بسیار وسیع برخوردار هستیم.
وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌‎های آموزشی، با تأسی از فرهنگ غنی اسلام، برنامه‌های فرهنگی در همه واحدها داریم.
بی‌نیاز در ادامه به فرصت‌های مهم این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دانشگاه پیام نور بر اساس هدفی که ایجاد شده، امکان آموزش ترکیبی و نیز مهمان و مهمان اضطراری وجود دارد.
بی‌نیاز یکی از مشکلات رفاهی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در ادوار گذشته مشکلات سرویس رفت و آمد عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه مرکز آموزشی یاسوج خارج از شهر است در دوره‌های گذشته دانشجویان با مشکلات ایاب و ذهاب روبه‌رو بودند. اما در دوره جدید با راه‌اندازی خط تاکسی در مرکز شهر یاسوج به مقصد دانشگاه پیام نور، این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.
وی با بیان اینکه از سال 1392 به بعد ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای مانده بود و اکنون به اتمام رسیده‌اند، گفت: یکی از مسائل عمرانی دانشگاه پیام نور ساختمان‌های نیمه‌کاره در لنده و مارگون است که از مجموعه دولت خواهش داریم در اتمام و به بهره‌برداری رساندن آنها کمک کند.
رئیس دانشگاه پیام نور در پایان به اعلام پذیرش دانشجو در نیم‌سال دوم 1401-1402 در این دانشگاه پرداخت و گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در این کد رشته‌ها ثبت نام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه پیام نور
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتخاب خاله خورزویی و فامیلی به مرور زمان مشخص خواهد شد.‌
لطفا بفرمایید مدارک تحصیلی خود را از چه دانشگاههایی و چجوری گرفته اید؟ بعد در مورد مسایل کلان صحبت کنید.
مملکت اداره نمی شود مگر با شایسته گزینی و توسط افراد تحصیلکرده واقعی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بی نیاز بزودی رئیس یکی دیگر از دانشگاههای استان خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بی نیاز آدمی مدیر؛کار درست وکاردان است
Iran, Islamic Republic of
استادی جوان‌وخوب وکاربلد
اسحاق
Iran, Islamic Republic of
سلام و خداقوت بر مدیر توانمند و انقلابی
حقیقتاً آقای دکتر بی نیاز در دانشگاه پیام‌نور عملکرد بسیار خوبی دارد، فردی تحول گرا و علمی می باشد، ظرفیت و قابلیت های ایشان در سطح ملی می باشد.
با ارزوی موفقیت روزافزون
A
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
انصافا یکی از مدیران خوب، پاکدست و کاربلد هستند
آرزوی توفیق روزافزون داریم برای این عزیز
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسفه که دانشگاه پیام نور رو خارج از شهر ساختن ما نزدیک ۴۰ دقیقه تو راهیم .این دانشگاه فقط واسه کسایی خوبه که ماشین دارن،از طرفی بعضی از استادانش واقعا بار علمی چندانی ندارن .
ااا
Iran, Islamic Republic of
سلام
قحط الرجال هست
حمدی
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
خخ
خ
دوره عجیبی شده،مسخره بازیه
بی نیاز
Iran, Islamic Republic of
دکتر بی نیاز نیرو که نشوندی ...همشون که در راس هستند برای رئیس دانشگاه باید غیر بومی باشه مثل یوسف وند یا سجادی ....ولی دکتر بی نیاز فردی هست با سواد وبا شخصیت قسم میخورم ادمی پاک واتقلابی هست خیلی هم دوست داشتنی هست
جلالی
United States
درود وسلام بر مدیر دلسوز وپای کار که در سطح جهانی فکر میکند استادی بزرگ که در کشور جز نخبگان درجه یک میباشد دکتر بی نیاز از زمانی که مدیریت دانشگاه پیام نور گرفتی همه ازشما راضی هستند درود مجددبر شما وآرزوی پیشرفت در مقاطع بالاتر
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1