تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۳۴۸۸۱
سید محمود فاطمی نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در گفت‌وگو با کبنانیوز:

فاطمی پیرامون بداخلاقی‌ها در تایید صلاحیتش توضیح داد / افراد توانمند را از میدان خارج نمی‌کنم که خودم یکه‌تاز باشم / اصلاح‌طلب و اصولگرا نتوانستند برای درد مردم نسخه‌ی درمان خوبی بپیچانند

۶۷
۴
فاطمی پیرامون بداخلاقی‌ها در تایید صلاحیتش توضیح داد / افراد توانمند را از میدان خارج نمی‌کنم که خودم یکه‌تاز باشم / اصلاح‌طلب و اصولگرا نتوانستند برای درد مردم نسخه‌ی درمان خوبی بپیچانند
کبنا ؛او می‌‌گوید: «حرکت سومی باید در حوزه انتخابیه‌ی گچساران و باشت راه بیفتد، حرکتی که مورد توصیه‌ی مقام معظم رهبری، تحت عنوان گام دوم انقلاب است. در گام دوم انقلاب، باید با درایت و تدبیر همه همشهریانم از شرایط حزبیِ حاکم بر شهرستان گچساران عبور کرد.» کبنا نیوز با سید محمود فاطمی در رابطه با مسائل مختلف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در آستانه برگزاری انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت‌وگویی انجام داده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
 
کبنا نیوز: لطفاً خودتان را معرفی کنید
من تقدیر و تشکر ویژه دارم از سایت کبنا نیوز که این فرصت را برای بنده فراهم کردند تا بتوانم چند دقیقه‌ای با همشهریانم گفت‌وگو داشته باشم. بنده محمود فاطمی هستم فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعت نفت در مقطعِ دکترای مهندسی شیمی. 25 سال در مجموعه‌ی نفت به عنوان کارمندِ رسمی وزارت نفت مشغول به کار هستم. در مدت اشتغال در این سازمان علاوه بر انجام وظایف سازمانی، تلاش کردم که در جهت معیشت همشهریانم گام‌هایی اساسی بردارم.
 
کبنا نیوز: در مورد اقداماتی که برای شهرستان گچساران و باشت انجام دادید توضیحاتی بفرمائید؛ مهم‌ترین کارهایی که برای رونقِ گچساران انجام دادید.
من 20 سال در نفت گچساران کار کردم. آخرین مسئولیتی که داشتم، رئیس حراست نفت و گاز گچساران بود. حراست از لحاظ امکانات و تجهیزات، فوق‌العاده ضعیف بود. لذا با ایجاد یک مجلس مشورتی، مجموعه را آسیب‌شناسی کردیم و مشکلات سازمان را مرتفع نمودیم. منتهی با توجه به اینکه مراوده‌ی مردم با نفت از طریق روابط عمومی و حراست بوده است، به فقر و مشکلاتِ عظیمی که بر شهرستان گچساران حاکم است، آگاهای و اطلاعات زیادی پیدا کردیم. افرادی را با مدارک تحصیلیِ عالیه را در حراست می‌دیدیم که متأسفانه به دلیل نبود وجود شغل مناسب، تقاضای نگهبانی می‌کردند. باور کنید که فوق لیسانس مهندسیِ پالایش حاضر بود به صورت نگهبانِ موقت در مجموعه‌ی حراست مشغول به کار شود. لذا این موضوع، بسیار باعث نگرانی و تفکرِ اینجانب گردید. با پتانسیلی که در مجموعه‌ی حراست وجود داشت و با رهنمودهای مدیر عامل، فرصت ایجاد اشتغال محدودی برای برخی جوانان گچساران، باشت و روستاهای اطراف فراهم شد. اما واقعیت این است که حراست پاسخگوی خیل عظیم جوانان بیکار نبود. لذا بعد از این‌که من به تهران مهاجرت کردم، در کنار کارها و وظایفِ سازمانیِ خودم، تلاش کردم که با استفاده از پتانسیل جوانان و نیروهای خوبِ زاگرس‌نشین در تهران و همچنین تعدادی از جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدام به یک حرکت جهادی کنیم. آمدیم یک کارگروه اشتغال و معیشت تشکیل دادیم، این کارگروه شامل صنعت، نفت، انرژی، کشاورزی، مشاغل خانگی، بورس، کسب و کار اینترنتی و حتی ارزهای دیجیتال و انرژی‌های پاک می‌شد. لذا شروع کردیم به نوشتنِ طرح‌های توجیهی، پیدا کردنِ سرمایه‌گذار و تکمیل کردنِ طرح‌ها برای اینکه از طریق آن برای نجات جوان‌ها و کمک به آن‌ها اقدام کنیم. در حدود 24 پروژه ما الأن آماده داریم با سرمایه‌گذار که حجم اشتغال پنج هزار نیرو به صورت مستقیم در این پروژه‌ها فراهم است. اما به صورت غیرمستقیم فراتر از این هست. این موضوع منجر به یک‌سری ارتباطاتی در تهران شد. بعد از شروع مجلس یازدهم، از طریق دوستان به مجلس دعوت شدیم و فراکسیونی تشکیل شد به اسم فراکسیون مناطق محروم. در این فراکسیون، 20 عضو شرکت دارد. بنده در این فراکسیون مأمور به تشکیل کارگروه نفت، انرژی و پتروشیمی شدم. در این زمینه پروژه‌هایی تعریف کرده‌ایم. سیاست‌های کلان در این بخش تدوین شده است. لذا در نظر داریم در سفرِ اخیری که به تهران داریم، این موضوع را نهایی کنیم. در کنار این موضوع از طریق مرکز توسعه‌ی استان تهران، دعوت به همکاری شدیم که در حال حاضر به عنوان قائم مقام مرکز توسعه و همچنین رئیس کارگروه نفت، انرژی و پتروشیمیِ مرکز توسعه، افتخارِ این را داریم به صورت یک نیروی افتخاری همکاری کنیم. و به صورت جهادی بدون این‌که هیچگونه این‌که هیچ‌گونه حقوق و مزایایی از هر دو مرکز دریافت کنیم. لذا تلاش ما این است در جهت محرومیت‌زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد و ان شاء الله در آینده کل مناطق محرومِ کشور اقدام کنیم. ضمانت اجراییِ این پروژه‌ها این زمینه فراهم است که موانع بر سر راه بر اساس فرمایش مقام عظمای ولایت که سال 1400 سالِ اشتغال، تولید و مانع‌زدایی‌هاست و لذا این موضوع، ما را امیدوارتر کرده که بتوانیم پروژه‌هایی را که تدارک دیدیم را اجرایی کنیم. البته در هفته‌های اخیر، مذاکراتی با مسئولان استان داشتیم که استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و مقرر شد که این ارتباطات ادامه یابد. ان شاء الله زمینه‌ی اجراییِ این پروژه‌ها در جهتِ محرومیت‌زدایی فراهم شود.
 
کبنا نیوز: شما به عنوان یکی از نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردید چه برنامه‌هایی برای مسأله‌ی اشتغال و رفع بیکاری دارید؟
موضوع نامزدی در انتخابات دقیقاً برمی‌گردد به موانعی که بر سر اشتغال و توسعه‌ی استان بوده است. همان‌طوری که عرض کردم در کارگروه اشتغال، در فروردین 1399 به اتفاقِ یکی از نمایندگان استان، واردِ فیلد اجرایی شدیم. برنامه را با ورودِ سرمایه‌گذار به استان آغاز کردیم. هدف ما این بود که یک واحدِ مینی‌پالایشگاه اجرا کنیم. علی‌الرغم همکاریِ خوبی که نماینده‌ی کهگیلویه هم با ما داشتند متأسفانه به دلیل نبودن شرایط لازم به ویژه نبود زمین محل اجرای پروژه، این پروژه اجرا نشد. متأسفانه به این مسأله توجه نشد که اگر این پروژه اجرا می‌شد، زمینه برای اشتغال خیل عظیمی از جوانان فراهم می‌شد. متأسفانه جریان‌های سیاسی، اجازه‌ی به ثمر رساندنِ پروژه را ندادند. لذا بر آن شدیم که یک پشتوانه‌ی سیاسی برای اجرای کارها تدارک ببینیم. کارگروه اشتغال و معیشت در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه داد، چند نفر را کاندیدا کردند و با توجه به خروجِ نماینده‌اسبقِ گچساران از کارزار مجلس یازدهم، لذا فرصت را غنیمت شمردند و تصمیم گرفته شد که یکی از دوستان در این کارگروه وارد عرصه انتخاباتی شود تا بتواند فرصت لازم را برای اجرای پروژه‌ها فراهم کند. لذا بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفت، قرعه‌ی این فال به نامِ منِ دیوانه زدند و ما وارد این کارزار شدیم. متأسفانه همان ابتدا بداخلاقی‌هایی متوجه‌ی ما شد. علی‌الرغمِ این‌که تا لحظه‌ی آخر شرایط ما در بحثِ تأیید صلاحیت، مشکلِ خاصی نداشت، با ما تماس داشتند که پرونده‌ای در خصوص صادراتِ غیرمجازِ دارو داریم که واقعیتش این است بنده تا حالا وارد فیلدهای اقتصادی نشده‌ام و از کارهایی در بحث اشتغال انجام داده و پیگیری کرده‌ام، هیچ‌گونه درآمدی نداشته و نخواهم داشت. صرفاً جهادی بوده است. از طریق دوستانی که در تهران داشتیم، در دادگاه‌های مختلف پیگیری کردیم که این پرونده مربوط به فردی با تشابه اسمی با این‌جانب بود به اسم محمود فاطمی فرزند کرم‌الله با کد ملی 46 و اهل شهرری بوده است. پرونده‌ی ایشان خاتمه یافته‌بود. من محمود فاطمی فرزند کرم‌الله با کد ملی 426 هستم. لذا علی‌الرغم این‌که معاونت دادستانی تهران، به من اعلام کرد که در فروردین 1400 اعلام کردیم که شما فاقد سابقه هستید و این پرونده چطور به مراجع تصمیم‌گیر در مراجعِ صلاحیت‌ها ارجاع داده شده، تعجب کرد. ما گفتیم متأسفانه در استانِ کهگیلویه و بویراحمد از این قبیل کارها زیاد است و کسی که وارد عرصه‌ی سیاست شد باید بداند که ممکن است هر لحظه مورد تاخت و تاز قرار گیرد. ما تلاش داریم این نوع بداخلاقی‌ها را با صعه‌ی صدر پشت سر بگذاریم و خودمان وارد این ماجراها نشویم و با رعایت کامل اخلاق به فعالیت‌های سیاسی و جهادیِ خودمان ادامه دهیم.
 
کبنا نیوز: موضوع برنامه‌های خود برای اشتغال را بیشتر توضیح دهید. با توجه به این‌که شهرستان گچساران و باشت هم به لحاظ کشاورزی و هم به لحاظِ وجود نفت، شرایط مطلوبی دارند.
شما دقیقاً به مواردی که مبنای کارگروه اشتغال و مرکز توسعه بود اشاره کردید. از لحاظ منابع نفت و گاز، حوزه‌ی گچساران از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. ما از ابتدا یک پروژه‌ی بسیار خوب تحت عنوان پتروپالایشگاه داریم. این یک صنعت مادر است و خروجیِ آن به طرح‌های دیگری منتقل می‌شود. هدف از این پتروپالایشگاه تولید یک ماده‌ی استراتژیک برای کشور است به عنوانِ پوک سبز که در صنایع فولاد و آلومینیوم کاربرد بسیار بالایی دارد. یکی از خروجی‌های دیگر، مازوت هست. بحث شیرین‌سازی مازوت را نیز در دستور کار و هدفِ خود داریم. در بحث پتروپالایشگاه و شیرین‌سازیِ مازوت، در حال حاضر، سرمایه‌گذار آماده است. نفت سفیدی که از این پتروپالایشگاه خارج می‌شود را تبدیل می‌کنیم به فراورده‌هایی ارزشمند و با ارزش افزوده‌ی بالا. بحث تولید قطعات خودرو نیز در برنامه‌هایمان هست. سرمایه‌گذار این پروژه‌ی تولید قطعات خودرو الأن آماده است.
تعمیر و تهیه قطعات سبک صنعت نفت مثل شیرآلات را نیز در برنامه‌ی خود داریم. ما برای این تهیه‌ی این قطعات الأن به استان‌های دیگر رجوع می‌کنیم، اما اگر آن‌ها را خودمان تولید کنیم هم اشتغال ایجاد می‌شود و هم از هزینه‌هایمان کاسته می‌شود. امکان ارائه‌ی تسهیلات به همشهریان نیز فراهم می‌شود.
در زمینه‌ی کشاورزی ما به امید خدا بحث تولید سم را در برنامه داریم. ما در بازدید از کارخانه‌های تهران، تصمیم بر این شد که ما یک شعبه از آن‌ها در گچساران و باشت بشویم و بعداً آن‌ها را توسعه دهیم. بحث احداث سردخانه برای نگهداری مرکبات، احداث سیلو برای نگهداری غلات و ایجاد گلخانه‌های بدون خاک که به عنوان یکی از طرحهای جدید در جهان مطرح شده و زمینه‌ی تولید محصولات باکیفیت ان شاء الله فراهم می‌شود. تولید سرنگ و سرم به عنوان یکی از نیازمندی‌ها در استان هست که ما برنامه‌ی اساسی برای آن در گچساران داریم که زمینه‌ی اشتغال بانوان را فراهم می‌کند. نکته‌ی بسیار ارزشمندی که همشهریانم باید بدانند این است که ما علاوه بر اشتغال، معیشت مردم را نیز هدف قرار داده‌ایم. یکی از سیاست‌های کلانی که در کارگروه تدوین شد، بحث واگذاری سهام کارخانه‌های بزرگ است که توسط این کارگروه احداث می‌شود به مردم منطقه است. لذا علاوه بر اشتغال بخشی از جوانان، معیشت مردم به عنوان یکی از نقاط استراتژیک مورد هدف کارگروه قرار گرفته است.
 
کبنا نیوز: گچساران به عنوان یک قطب صنعتی می‌تواند مطرح شود. بفرمائید برای حمایت از واحدهای موجود و احداث واحدهای تولیدی و صنعتیِ جدید، چه برنامه‌هایی دارید؟
 به موضوع خوبی اشاره کردید. من قبل از پاسخ، اشاره‌ای می‌کنم به نحوه‌ی مدیریت کار در آینده‌ی شهرستان. اولاً ما برنامه داریم به امید خدا حرکت سومی را در حوزه‌ی انتخابیه‌ی گچساران و باشت ابداع کنیم. حرکتی که مورد توصیه‌ی مقام معظم رهبری است. تحت عنوان گام دوم است. ما در گام دوم انقلاب، می‌خواهیم از شرایط حزبیِ حاکم بر شهرستان عبور کنیم. باید بپذیریم که ماجراهای چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا نتوانستند برای درد مردم، نسخه‌ی درمان خوبی بپیچانند. علی‌الرغم فعالیت‌های خوبی که داشتند این است که الأن خیل عظیمی از جوانان بیکار هستند. ماحصل آن تلاش‌ها خودکشی‌ها افسردگی‌ها، ازهم‌پاشیدگیِ خانواده‌ها، بی‌رغبتی جوانان به مسائل مختلف است. لذا ما برنامه داریم که یک حرکت جهادی در حوزه‌ی انتخابیه داشته باشیم. بنابراین ما می‌خواهیم یک مسیر سوم را انتخاب کنیم که نه چپ باشد و نه راست. بلکه مسیری که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است. برای این موضوع ما برنامه داریم که مشارکت مردم، صنوف، ادارات و جوامع مختلف را واقعاً پررنگ کنیم. در این خصوص مجلس مشورتی تشکیل می‌دهیم. مهم‌ترین مشاورانِ آن، طوایف و نمایندگان طوایف و جوامع مختلف مثل نخبگان، اساتید، دانشجویان، کشاورزان، معلولان، طردشدگان و ... خواهند بود. مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهند آسیب‌شناسی است. یکی از این آسیب‌ها بحث کارخانجاتی است که بالاخره یا از قبل برنامه‌ریزی شده است یا ایجاد و راه‌اندازی شده و الان به دلایل مختلف خوابیده هستند و افرادی که آن‌جا شاغل بوده‌اند بیکار شده‌اند. به هر حال، ما برای این موارد آسیب‌شناسی می‌کنیم و راهکار پیدا می‌کنیم. نه تنها ایجاد بنگاه‌ها زودبازده، بلکه تأسیساتی که موجود هستند را در برنامه‌هایمان خواهیم داشت. نکته‌ی بعدی در این مجلس مشورتی، بحث ظرفیت‌شناسی است. ما در هر منطقه‌ای ظرفیت ایجاد بنگاه‌های تولیدی را بررسی می‌کنیم و بر اساس آن طرح توجیهی می‌نویسیم. نمته‌ی بسیار مهم بحث تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در سطح کلان است. تصمیم‌گیران در دل این مجلش مشورتی خواهند بود. این مجلس، نخبگان را شناسایی و معرفی خواهند کرد. تا افراد لایق و شایسته بکارگماری شوند تا ما از این معضل نبود شایسته‌سالاری نجات پیدا کنیم. نکته‌ی بسیار مهمی که از شناسایی نخبگان، عاید ما خواهد شد، این است که ما آن‌ها را در وزارت‌خانه‌های مختلف تا حد معاون وزیر به امید خدا پیگری کنیم و انتصاباتی انجام دهیم و یک توسعه‌ی منابع انسانی در سطح کشور داشته باشیم. و در بچه‌های استان، در هر وزارت‌خانه‌ای که وارد می‌شوند، غریبه نباشند و در آن‌جا نفر داشته باشند.
ما در حال طراحی یک سایت هستیم. اگر کسی بخواهد با نماینده ملاقات کند، بسیار متحمل هزینه خواهد شد. ما می‌خواهیم اغلب این فرایندهای آزاردهنده را حذف کنیم و به مردم عزت دهیم. فرد هر مشکل و موضوعی که دارد به راحتی و بدون واسطه بتواند از طریق این سایت با نماینده ارتباط داشته باشد. لذا افراد می‌توانند در خانه با نماینده مکاتبه کنند و در همان خانه، جواب مکاتبه‌ی خود را دریافت کنند.
ما به امید خدا هر سه ماه یک بار در صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ظاهر می‌شویم و به ارائه‌ی گزارش درباره‌ی عملکرد مجموعه‌هایی که سکان کار را بر عهده دارند ارائه می‌دهیم. لذا ارتباط رودرو با مردم خواهیم داشت.
به نظر من نمایندگی، مسئولیتی است که به صورت عاریتی برای چند صباحی به یک فرد داده می‌شود و نماینده خدمتگزار مردم است. نماینده که ارباب مردم نیست. ما اعتقاد داریم که خداوند این فرصت را دارد برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم برای ولی نعمتان خودمان، دین خود را نسبت به مردم ادا کنیم.
 
کبنا نیوز: شما برای بحث توسعه‌ی فرهنگی و به‌ویژه توسعه‌ی ورزش در حوزه‌ی انتخابیه چه برنامه‌هایی دارید؟
همان‌طور که عرض کردم ما در آن مجلش مشورتی نمایندگان ویژه از تمام حوزه‌های مختلفِ فرهنگی، ورزشی و گردشگری نیز خواهیم داشت. یکی از کارهای این مجلس، بحث آسیب‌شناسی است. گچساران مهد فوتبال بوده و ورزشکاران بسیار خوبی را پرورش داده است. متأسفانه با توجه به بی‌مهری‌هایی که اخیراً صورت گرفته است به نوعی بحث فوتبال، والیبال و ورزش‌های مختلف دچار ضعف‌ها و مشکلاتی شده‌اند. لذا ما در این حوزه ان شاء الله این معضل به صورت کلی آسیب‌شناسی می‌شود و مشکلات برطرف می‌شود. لذا از دوستان در حوزه‌ی ورزش در این راستا به یاری فرزندان و برادران خود بشتابند تا بتوانیم با همکاری هم بر این معضل اساسی فائق آییم.
در حوزه‌ی مسائل فرهنگی نیز ما کارگروه ویژه تشکیل دادیم که به خصوص از روحانیت معزز و معظم استفاده کرده‌ایم. خروجی این کارگروه هم به خدمت مردم خواهد رسید. در این حوزه هم باز از نخبگان و متفکران و صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و هنر تقاضامندیم که در کارگروه‌های ویژه عضو شوند و به صورت جهادی به یاری ما بشتابند. در حوزه‌ی هنر هم همیشه گچساران، افراد بسیار خوبی در سطح کشور تربیت کرده و ما هنرمندان خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری تئاتر و سینما داشته‌ایم و با توجه به مشکلات اقتصادیِ اخیر، لذا حوزه‌ی هنر هم دچار مشکلات عدیده‌ای شده است. ما امیدواریم با بحث معیشت مردم که هدف قرار دادیم، مقداری فکر و تمرکز مردم را آزادتر کنیم تا علاوه بر دغدغه‌های بیکاری و تأمین معیشت، در حوزه‌ی فرهنگ، ورزش و گردشگری، هم تمهیداتی برای مردم فراهم کنیم.
با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری نیز به امید خدا امیدواریم شاهد رونق بحث گردشگری، و حضور مردم از اقصی نقاط کشور به استان و شهرستان گچساران و باشت باشیم.
 
کبنا نیوز: آقای دکتر به حوزه‌های تئاتر و سینما اشاره داشتید. لطفاً نظرتان را درباره‌ی هنر موسیقی نیز بیان کنید.
بنده به شخصه اعتقاد دارم که موسیقی غذای روح است. استان کهگیلویه و بویراحمد یک ظرفیت خوبی در بحث موسیقی‌های محلی دارد. لذا در این حوزه ما به امید خدا حمایت ویژه‌ای خواهیم داشت. انشاالله جلسات و سمینارهای مختلف در این حوزه خواهیم داشت که این موضوع تقویت شود. نخبگان حوزه‌ی موسیقی دعوت خواهند شد و ما یک جلسه‌ی ویژه با آن‌ها خواهیم داشت. مشکلات آن‌ها را بررسی و آسیب‌شناسی می‌کنیم و آن چیزی که در حد توان ما است را انشاالله در اختیارشان قرار می‌دهیم و از آن‌ها عاجزانه درخواست داریم که در این حوزه فعالیت‌های بسیار زیادی را رونق ببخشند. با توجه به بحث اشتغال و معیشت، افسردگی جوان‌ها خیلی زیاد شده، لذا می‌طلبد در این حوزه نیز بحث موسیقی را حمایت کنیم و ما جوانان را از افسردگی نجات دهیم. لذا بحث موسیقی یک بحثی است که مورد استقبال اینجانب قرار خواهد گرفت و در این راستا نخبگان این حوزه، حمایت‌های ویژه‌ای را از طرف ما شاهد خواهند بود.
 
کبنا نیوز: یکی از مسائل اصلی که در گچساران و باشت مطرح است، بحثی است که از آن با عنوان نخبه‌کشی یاد می‌شود. در ادارات یک‌سری تبعیض‌ها و رفتارهای نادرستی وجود دارد. نظر شما در این باره چیست و اساساً چه برنامه‌ای برای تقویت نخبگان و تحصیل‌کردگان و جلوگیری از چنین تبعیض‌هایی در نظر دارید؟
در آن مجلس مشورتی که ما ایجاد خواهیم کرد این مسائل را خاتمه می‌دهیم. بعضی اوقات، فردی که وارد یک مجموعه می‌شود به خاطر مسائل سیاسی سعی می‌کند افراد توانمند و شایسته را از میدان خارج کند و خودش یکه تاز میدان شود و برای همیشه در تاریخ حوزه‌ی انتخابیه ماندگار بماند! من اصلاً به این موضوع اعتقاد ندارم. من اعتقاد دارم اگر فردی توانمندتر از بنده در این حوزه وجود دارد، ایشان پیشقراول باشد و من دنباله‌رو باشم. هدفمان باید حل معضلات و مشکلات باشد. وقتی که بحث نام و نشان در اولویت باشد، قطعاً مشکلات حل نخواهند شد. بنابراین من اعتقاد دارم که باید نیروهای توانمندی برای توسعه‌ی استان پروروش دهیم. در زمانی که من در حراست بودم سه چهار نفر پیدا کردم و سازمان حراست معرفی کردم و در آزمون‌ها به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و اینها قرار شد به عنوان نیروهای خوب، جایگزین نیروهای قدیمی شوند. متأسفانه این جوان‌ها هم مورد بی‌مهری قرار گرفتند. فردی را که ما آموزش دادیم اجازه‌ی رشد بهشان ندادند. لذا در بحث توسعه‌ی نیروی انسانی که نگاه ویژه‌ای داریم و اصلاً نگاه نخبه کشی در وجود ما نخواهد بود. افراد از جریان‌های مختلف و از طوایف و شهرهای مختلف شهروند و نیروی انسانی حوزه‌ی انتخابیه هستند. در استخدام‌ها سعی می‌شود شرایطی فراهم شود که همه‌ی افراد و نهادها حق یکسان داشته باشند. ما الان به جای لیدرها در سطح طوایف در حال ایجاد لیدرها در سطح خانوادگی هستیم. تا حق همه‌ی خانواده‌ها دیده شود. در گذشته یک لیدر کل طایفه را پوشش می‌داد و از موقعیتش استفاده می‌کرد. اما الان ما از آن قضیه فراتر رفته‌ایم و لذا این امکانات و تسهیلات در بین همه تقسیم می‌شود. انشاالله دیگر از این موضوع که از یک خانواده هفت نفر هشت نفر مشفول شوند و از همسایه هیچکس، دیگر خبری نخواهد بود. لذا تلاش داریم که در این خصوص برنامه‌ی ویژه‌ای تدارک ببینیم.
سخن پایانی‌ام این است که متشکرم که این فرصت را برای بنده فراهم کردید که چند کلامی با همشهریانم داشته باشم و نقطه‌نظراتم را اعلام کنم. به نوعی شاید کسانی دیدگاه‌های بنده را نمی‌دانستند، این فرصت فراهم شد که من دیدگاه‌هایم را بیان کنم. در آینده هم این را ادامه خواهم داد. انتقادپذیر هستیم و سعی می‌کنیم با سعه‌ی صدر پاسخگوی همشهریان باشیم. بنده خودم را خدمتگزار مردم می‌دانم و هیچ ارجحیتی بنده نسبت به دیگران ندارم. خداوند یک فرصت و تفکر و اندیشه، یک استعداد را در وجود بنده قرار داد که می‌خواهم در اختیار همشهریانم قرار دهم. لذا انتظار دارم با توجه به این شرایط خوبی که برای حضور یک نمانده‌ی نفتی در سطح حوزه‌ی گچساران و باشت به وجود آمده، مردم این فرصت را غنیمت بشمارند. قطعاً اگر یک کاندید نفتی در این حوزه رأی بیاورد، از پتانسیل کمیسیون انرژی می‌تواند نهایت استفاده را برای توسعه‌ی استان ببرد. همه‌ی همشهریانم را به خدای بزرگ می‌سپارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مرد عمل و شایسته و آینده نگر .تنها حامی جوانان و ناجی شهر بی شک لایقترین فرد در این دوره هستند
کاویانی
Iran, Islamic Republic of
با افتخار حمایت میکنم از دکتر محمود فاطمی با شعار صداقت در گفتار و عمل به وعده هافردی که خوش اخلاقی و خیر خواهی ایشون زبون زد مردم دیارمان است
امیر نارکی
Russian Federation
دکتر فاطمی مدیری فنی هستن که با اشرافی که بر صنعت دارن براحتی میتونن مشکل اشتغال جوانان رو حل کنند انشالله
محمد شهابی
Russian Federation
دکتر فاطمی با سابقه درخشانی که دارند و با خدماتی که انجام دادند جای هیچ شک و شبهه ای رو باقی نگذاشتند.به امید موفقیت ایشان
مهران حسینی
Russian Federation
دکتر فاطمی نخبه ای هستند که ما باید ازشون استفاده کنیم
علیرضا بازیار
Russian Federation
رای من و همه خانواده ام دکتر فاطمی.کسی اصلح تر و لایق تر سراغ ندارم
علی اسپری
Russian Federation
کسی باید انتخاب بشه که دغدغه مردم رو داشته باشه و این پارتی بازی هارو تمام کنه که فکر میکنم دکتر فاطمی به همین هدف اومده باشن در کارزار انتخابات
رضا یوسفی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود فاطمی فردی با کارنامه موفق ایشان بیش از 10مقاله علمی و پژوهشی از خود بجا گذاشته و چندین کنفرانس ملی و بین المللی درحوزه نفت و گاز اجرا کرده است
حسین خوبانی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترفاطمی
کرمی
Iran, Islamic Republic of
حامیه قشرکارگرفقط فقط دکتر فاطمی عزیز
مجید گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود فاطمی برای اشتغال و معیشت برنامه بسیار عالی داره ایشان فردی مردمی و دلسوز جوانان گچساران و باشت هستند
شیرین گرامی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر فاطمی مردی کاردان و با اخلاق اسلامی
ودلسوز جوانان و قشر ضعیف هستن
تا جایی که من سراغ دارم در زمان مسئولیتش در حراست
شرکت گچساران شاید حدود ۴۰۰ یا بیشتر جوان از بیکاری نجات دادن
جواد نشاطی
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها یه نفر با برنامه اشتغال اومده برای انتخابات امیدوارم مردم شهرم حمایتش کنند تا هر چه سریعتر معضل بیکاری ما جوانان حل بشه
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمود فاطمی یاور قشر ضعیف و مستضعف
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمود فاطمی بهترین مدیر اسبق شرکت نفت و گاز گچساران
رجبی
Iran, Islamic Republic of
دکترمحمود حامی قشر کارگر بهترین مدیر با تدبیر ایشان عالی ونمونه هستند
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مردی انقلابی و عمل گرا به امید موفقیتشون
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی فردی باسواد و متخصص هستن حامی قشر ضعیف و محروم جامعه
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مردی باسواد و موثر در میدان عمل با برنامه های موثر از جمله اشتغالزایی برای جوانان بیکار شهرمان به امید موفقیتشون
سعید
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود فاطمی مردی شایسته و موفق ک اومده برا ابادانی شهرمون
اشکان
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود فاطمی مردی کار افرین و برای اشتغال جوانان
رضا باقری
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مردی با اخلاق با ایمان و اشتغال زا و با مدیریت عالی
یاسر رستمی
Iran, Islamic Republic of
یه بعضی موقع ها یه کسایی میان برای انتخابات ک ادم فکرشو نمیکنه میگه خدا اینا برای چی اومدن من سابقه ای فرد رو ک میبینم میبینم ادمیه ک واقعا به فکر جوانانه
محمود اریایی
Russian Federation
دکتر محمود فاطمی با سوادتر کاندید این دوره ان
محمد حسین نجاتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی با سابقه ی بالایی که در بخش مدیریت دارن میتونن به. قشر جوان کمک کنند به امید پیروزی دکتر فاطمی
محمد مکی زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی شخصیت کاریزمای این دوره انتخابات با شعار صداقت در گفتار و عمل به وعده ها با برنامه و باقدرت پا به عرصه گذاشته
شیخ ممو
Russian Federation
دکتر فاطمی به حدی دلسوزانه درباره مشکلات مردم فکر میکنن و عمل میکنن که مطمئنم پیروز این میدانن
علی پناهی
Iran, Islamic Republic of
مرد درستکار و کسی ک برای رضای خدا کار میکند و به فکر باند بازی نیست خدا کنه یه روزی این شهر و این کشور از هم چین ادم هایی پر بشه
سید محمد موسوی
Russian Federation
با اومدن دکتر فاطمی دیگه پارتی بازی تمامه
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی در کارشون صداقت دارن و اشتغال زا هستن حامی قشر ضعیف هستن سابقه ی مدیریتی بالایی. دارن و بهترین کار آفرین در بخش مدیریتی هستن
گرگ بابکان
Iran, Islamic Republic of
من از طرف طایفه بابکان حمایت قاطع خود رو از مرد دلسوز و با برنامه و مدیر و مدبر این دوره انتخابات جناب دکتر فاطمی اعلام میکنم
گرگ بابکان
Iran, Islamic Republic of
من از طرف طایفه بابکان حمایت قاطع خود رو از مرد دلسوز و با برنامه و مدیر و مدبر این دوره انتخابات جناب دکتر فاطمی اعلام میکنم
قاسم کشاورز
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی کسی ک نشون داده میتونه به فکر جوانان شهرش باشه نشون داده میتونه مکتب سلیمانی و فرهنگ سلیمانی رو راه بندازه
محمد خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر اشتغال دکتر فاطمی عزیز
علی مردانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی فردی بسیار مومن و انقلابی که شهرمون به وجود چنین افرادی مثل دکتر فاطمی نیار داره
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فاطمی✌✌✌✌
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی در زمانی که رییس حراست شرکت نفت بودن بهترین مدیر شناخته شدن به امید پیروزی
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمود فاطمی فردی که به دنبال قدرت و شهرت نیست فقط برای مشکلات مردم و اشتغالزایی جوانان شهرمون اومدن
محمد باقری
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی یکی از نخبگان هستن کار دان با صداقت با تحصیلات بالا و سواد عالی آمدن که شغل ایجاد کنن و مردم را از فقر و بیکاری نجات دهند
Iran, Islamic Republic of
مرد کار و عمل فقط دکتر سید محمود فاطمی✌✌✌✌
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمود فاطمی یار و یاور قشر ضعیف و دلسوز مردم
علی حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام،شخصی که همه فکرو ذکرش جوونای بیکار ، زوجین جوان و قشر ضعیف و تحت فشار هست هرجا که هست خدا بش سلامتی بده، از نزدیک دیدم چقدر تلاش کردن برای برپا نگه داشتن یه زندگی درحال فروپاشی.تو یک انسان واقعی هستی. از خدا میخوام که دکتر فاطمی تو همه کاراشون موفق باشن. مخصوصا انتخابات. بدرود
Iran, Islamic Republic of
اقای فاطمی فردی نمونه و‌کار بلد هستن و رزمه کاریشون هم درخشانه
محمد علیزاده
Iran, Islamic Republic of
عموی من رو ایشون در حراست مشغول بکار کردن،از لحاظ مالی خیلی ضعیف بودن،دروود بر شرفت مرد
احمد
Iran, Islamic Republic of
مرد نکونام نمیرد هرگز
به جرئت میتونم بگم شریف ترین نامزد انتخاباتی تا الان ایشون بوده
جواد رضایی
Russian Federation
با سلام، درمورد شخص دکتر بخوام صحبت کنم، چون از نزدیک دیدم و... آدمی هستن که اگه کاری رو در دست گرفتن تا تمام نشدن اون کار حتی یک لحظه توقف نمیکنن، فوق العاده پیگیر هستن و سخت کوش، انرژی مثبت تو همه کاراشون موج میزنه، مثبت اندیشن و خوبیشون اینه همه جوانب کار رو درنظر میگیرن. نکته مثبت دیگه از ایشون اینه که نمیزارن حق کسی پامال بشه، خیلی جدی هستن در اینمورد... بخدا اگه مردم ما به فکر اینده این شهرو فرزنداشون هستن، حتی یک لحظه تو انتخاب دکتر نباید تردید کنن✌🏻
United Kingdom
دکتر فاطمی یک نیروی انقلابی و کارآمد است و عمل‌گرایی ایشان را در کارنامه ایشان میتوان دید
حمید موسوی
Iran, Islamic Republic of
مهم ترین دغدغه مردم بیکاری هست،تنها نماینده ای که موضوع اشتغال رو بصورت جدی پیگیری کرده و عمل کرده لیشون بوده
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون سرنوشتمونو انتخاب میکنیم با رای دادنمون،میتونم بازم بیسوادایی مثل قبلیارو انتخاب کنیم که فقط برا اطرافیانشون خوب بودن و میتونیم به آدمای با برنامه مثل دکتر فاطمی رای بدیم که بفکر هممون هستن
ناصر بیگی
Iran, Islamic Republic of
دکترای مهندسی شیمی دااااره؟؟؟😐😐😐
خداکنه دربیا ک این پتروشیمی رو هرچه زودتر سر و سامون بده بریم سرکار
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
ما لطف دکتر رو فراموش نمیکنیم،تاجگردون هیچ کاری برامون نکرد
نکیسا
Iran, Islamic Republic of
مرد شریف
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت که نون روی سفره خیلیا بردی
رضا محمدی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم. میخواسم بگم تو این دوره زمونه پیدا کردن آدم خداشناس مث پیدا کردن سوزن تو انبار کاه میمونه. دکتر فاطمی از نظر من ۱٠٠درصد انسان معتقد و خداشناسی هستن. همین یک مورد به نوبه خود یعنی شخصی که ما انتخابش میکنیم قطعا به فکر خیروصلاح ما خواهد بود. وقتی بررسی میکنم میبینم از لحاظ انسانیت، از لحاظ تحصیلات، از لحاظ توانایی حل مشکلات،سابقه درخشان کاری، توانایی مدیریت... ایشون یه شخص کامل هستن واقعا جای شکی برام نمیونه که انتخاب اول و اخرم ایشون باشن. آینده شهرمون رو با شما میسازیم، به امید خدا که این اتفاق به زودی بیفته....
United Kingdom
تخصص و ابتکار عمل ایشان نسبت به سایر نامزدهای محترم
قابل تحسین است
United Kingdom
دکتر فاطمی فردی انقلابی و کارآمد در زمینه اشتغالزایی هستند
به امید موفقیت ایشون
صادق رضاپور
Iran, Islamic Republic of
وی شاغل در وزارت نفت تهران رئیس کار گروه صنعت نفت پترو شیمی درفراکسیون محرومیت زدایی مجلس است...و آمده تا به داد جوونای بیکار برسه
مرتضی سهرابی
Iran, Islamic Republic of
سلام. هرچی از دکتر فاطمی بگم کم گفتم. دوستانی که میشناسن قطعا متوجه منظورم میشن ولی اون دسته از عزیزانی که نمیشناسن خدمتشون عرض کنم سالها باید بگذره تا همچین شخصی پیدا بشه پا پیش بزاره واسه دفاع از حقوق شهرمون... الان زمانیه که میتونیم با انتخاب ایشون لطفی در حق خودمون کنیم. به امید پیروزی ایشون
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی انسان شریف و مردم دوستی هستن بی شک نیت شون در این راه خوب و خدا پسندانست انشالله که موفیقتشونو همه با هم جشن بگیریم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی فردی باسواد که 25سال برا شهرمون زحمت کشیدند و تنها دغدغه ایشان ایجاد اشتغال برا جوانان شهرمون میباشد
آقای نظری
Iran, Islamic Republic of
بین چند کاندید این دوره از انتخابات فقط دکتر فاطمی که سابقه اجرایی و مدیریتی داره به امید موفقیت دکتر دوس داشتنی
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا این تفکر حاکم بر شهر. خواهد شد درود بر دکتر فاطمی
انتخاب درست
Iran, Islamic Republic of
بنظر من جناب اقای دکتر فاطمی بهترین انتخاب درست مردم شهرستان گچساران و باشت میباشد چون هم تخصص لازم و هم انگیزه و انرژی جوانی را در خود دارند به امید انتخابی درست
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه فقط دکتر فاطمی لیاقت نمایندگی رو داره و بس...
azitakazemi
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فاطمی
به امید پیروزی
پشتار
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی با سابقه احرایی عالی در دوران حراست قطعا بهترین هست
نشاطی
Iran, Islamic Republic of
این انسان اثبات شده هستن و قطعا هدفش از این حضور کمک به حال مردم هست
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1