تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۴۸۴
غلام‌حسن قائدگیوی نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج می‎‌گوید

با جدا کردن بویراحمد بالا و پایین، گرمسیر و سردسیر مخالفم / فردی که 12 سال در شورای شهر بوده، الان باید پاسخگوی مردم باشد

۱۲
۱
با جدا کردن بویراحمد بالا و پایین، گرمسیر و سردسیر مخالفم / فردی که 12 سال در شورای شهر بوده، الان باید پاسخگوی مردم باشد
کبنا ؛او معتقد هست که یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان بدور از مرزبندی‌های سیاسی، قومی و قبیله‌ای و در یک مدار واحد و همدلی در خور شأن مردم این شهر ساخت. غلام‌حسن قائدگیوی تحصیل کرده حقوق است که نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج شده و عصر امروز (دوشنبه 6 اردیبهشت ماه 1400) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران یاسوج حاضر شد و به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل شهر پرداخت.
قائدی گیوی با بیان اینکه انسان‌ها ذاتاً اجتماعی هستند و زندگی اجتماعی را برای خودشان برگزیده‌اند، اظهار داشت: در این مسیر انسان‌ها به لحاظ اقتصادی، سیاسی، عاطفی و فرهنگی کنار هم هستند و از همدیگر تأثیر می‌پذیرند.
وی با بیان اینکه شورای یک نیاز مدنی است، افزود: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و در عرصه یک نیاز اجتماعی قرار گرفتیم که به فرموده قرآن کریم؛ «و امرهم شورا بینهم» که ما را ملزم به حضور در این میدان خدمت کرده است. کسانی که از نگاه خود و مردم شریف توانایی امورات مدنی مردم را در خود می‌بیند و قابلیت‌های لازم را جهت خدمت بی‌منت به شهر و دیارشان دارند در این کارزار حضور پیدا می‌کنند.
غلام حسن قائدگیوی گفت: نقطه به نقطه شهر از ورودی تا خروج کار و تلاش بیشتری می‌خواهد، پس با یک یا علی مدد، همه با هم، دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.
وی با اشاره به اینکه یاسوج ویژگی‌های مطلوب و بی نظیری دارد، افزود: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با وحدت، تلاش بی وقفه و برنامه ریزی باید جایگاه خودش را پیدا کند. این شهر متعلق به همه است.
قائدگیوی در ادامه گفت: من مخالف مرزبندی‌ها، جناح بندی، تقسیم بندی مردم به درجه 1 و درجه 2 و طایفه گرایی هستم. با تبعیض نژادی مخالفم. با جدا کردن بویراحمد بالا و پایین گرمسیر و سردسیر مخالفم. با صداقت با مردم سخن خواهم گفت.
او ادامه داد: من بر این باورم که همه باید یک حرف و یک صدا باشیم. ما همشهری هستیم. شورا برای یک فرد خاص نیست. شورا باید برای همه باشد. من مخالفم با اعضای شورایی که دورنگی و بی صداقتی با مردم در آنها احساس می‌گردد.
این نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: فقط یک سؤال دارم، به نظر شما چه کسانی را باید انتخاب کنیم، تا بتوانند، این وظیفه و بار سنگین را به سر منزل مقصود برساند، تا بعد از گذشت ۴ سال انگشت حسرت و دهان نگیریم و بگوییم چه اشتباهی کردیم؟
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، شعارش را صداقت در عمل عنوان کرد و گفت: برای معضل ترافیک یاسوج برنامه مطالعاتی خواهم داشت و هر جا که نتوانستم، برای مردم کاری انجام بدهیم، با صداقت به مردم می گویم.
این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: برنامه مدون شده‌ای برای خودم تهیه کرده‌ام که آن را در اختیار مردم قرار می‌دهم. مردم هم باید به برنامه‌ها رأی بدهند.
وی افزود: در صورت ورود به شورای شهر یاسوج، تأسیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری یاسوج اولین برنامه من خواهد بود. باید پایه توسعه شهر را با توسعه فرهنگ پایه گذاری کرده است.
قائدگیوی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: کسانی که با رأی مردم به شورای شهر یاسوج راه پیدا کردند، باید الان پاسخگوی رأی مردم باشند. فردی که 12 سال در شورای شهر یاسوج بوده، الان باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، باید برای مردم توضیح بدهد که چه کاری انجام داده، آقایان 12 سال در شورای شهر یاسوج بودند، الان بدون اینکه عملکردشان را برای مردم توضیح بدهند، مجدداً برای شورای شهر ثبت نام کرده است.

وی با انتقاد از ضعف مدیریت شهری در خصوص جذب سرمایه گذار، گفت: رود بشار یاسوج یکی از ظرفیت‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است که از آن غفلت شده است، می‌توان این رود را به بهترین مکان برای گردشگری تبدیل کرد.
غلام‌حسن قائدگیوی نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج همچنین این را هم گفت که عدم درست انتخاب کردن یعنی همان عقب ماندگی و درست انتخاب کردن یعنی پیشرفت توسعه و آبادانی.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا مخالف

حلش کن داداش
نا اشنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا چند گرفتی تیترش کردی .خخخخ
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بنازمت کر شیر عیز از اینکه خوت بیایی
قارون 500رای نیاری
مجیدیان
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت
با تلاش و پشتکار و صداقتی که در گفتار و کردار جنابعالی هست و با حمایت مردم ایل و تبارمان شاهد راه یابی مرد عمل به شورای شهر باشیم
ایلیاتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مرد با وجود ...مهندس قائد گیوی
Iran, Islamic Republic of
کی جونت کنم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم بهتره اول هرکی برا شورا نامزد می شه ...اول اموال خودش رو معرفی کنه... وهدفش حمایت از کالاهای ایرانی باشه ...نه خارجی
سید
Iran, Islamic Republic of
جات من مجلسه بزرگوار حیف نیسه ای گپل گپونه ویچو ایزنی دور بعد نماینده مجلسی جی تاجگردونه بسا گروتی
محمود
Iran, Islamic Republic of
خیلی خودتوتحویل گرفتی
محمود
Iran, Islamic Republic of
خیلی خودتوتحویل گرفتی البته باید هم بااین ادبیات چاله می‌دونی باتوبرخوردکرد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1