تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۳۲۵۶۱
نامزد انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه گچساران و باشت در جمع خبرنگاران:

فاطمی در بین خبرنگاران گچساران گیر افتاد / سئوالات داغ و حاشیه‌ساز / فاطمی: فقط 30 درصد نیروهایی که در شرکت نفت بکارگرفتم، غیربومی بودند / شرکت نفت سیاسی شده است / نفت فقط مربوط به گچساران و باشت نیست / عدالت در استخدام‌ها رعایت می‌شود

۷
۰
فاطمی در بین خبرنگاران گچساران گیر افتاد / سئوالات داغ و حاشیه‌ساز / فاطمی: فقط 30 درصد نیروهایی که در شرکت نفت بکارگرفتم، غیربومی بودند / شرکت نفت سیاسی شده است / نفت فقط مربوط به گچساران و باشت نیست  / عدالت در استخدام‌ها رعایت می‌شود
کبنا ؛سید محمود فاطمی مدیر اسبق حراست نفت و گاز گچساران صبح امروز ( چهارشنبه 11 فروردین ماه 1400 ) نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد، وی بعد از حضورش در فرمانداری گچساران و انجام فرایند ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات متعدد آنها پاسخ داد.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432561-1.jpg
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر اینکه در دوران مدیریت شما در شرکت نفت و گاز گچساران افراد زیادی وارد بخش حراست شرکت نفت شد و آنهم بدون آزمون، الان حضرتعالی چگونه می‌خواهید، با تبعیض و فساد مقابله کنید که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست، اظهار داشت: اینگونه که در سطح جامعه مطرح می‌شود، نیست، از سال91 تا 94؛ 70 درصد از کسانی که در دوران مدیریت بنده در شرکت نفت و گاز گچساران به کار گرفته شدند، کد ملی شان مربوط به گچساران و باشت بوده و 30 درصد هم فرزندان سایر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. نفت متعلق به کل کهگیلویه و بویراحمد، نه فقط گچساران و باشت.
فاطمی در خصوص اینکه «شما در دوره فعالیت خود، اقدام به بکارگیری نیروهای غیربومی غیرزیادی گرفتید، حال چطور می خواهید با تبعیض و بی عدالتی برخورد کنید» گفت: این موضوع صحت ندارد. بیایید کد ملی افرادی که در دوره من بکارگرفته شدند را بیاورید بیش از 70 و 80 درصد افراد از گچساران و باشت بوده اند. شما می توانید استعلام بگیرید.
فاطمی در خصوص اینکه «آیا شما با حمایت آقای موحد نماینده کهگیلویه وارد کارزار انتخاباتی شدید» گفت: خیر. بنده با عده ای از جوانان سازمانی داریم، طرح های توجیهی داریم، سرمایه گذار آماده کرده ایم، صرفا برای آنکه کمک به اشتغال زایی جوانان شود. برنامه های مختلفی برای اشتغال زایی در زمینه های مختلفی داریم.
وی گفت: «کارگروه اشتغال و معیشت» سازمانی هست که در آن فعالیت داریم.
فاطمی اظهار کرد: نفت سیاسی شده، و فقط مربوط به گچساران نمی شود، کل حوزه نفت وارد مسائل سیاسی شده است.سیستم های نفتی به جای اینکه مشغول فعالیت های عملیاتی خود شوند، وارد حواشی سیاسی شوند، قطعا انتقاد وجود دارد. تلاش داریم نفت را از حالت سیاسی خارج کنیم. برای انتصابات مجلس مشورتی تشکیل می دهیم. برای انتصابات افراد صلاحیتشان محرز می شود.
وی در پاسخ به اینکه گرایش سیاسی شما چیست گفت: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام، و در قالب مکتب شهید سلیمانی می خواهیم برای مردم فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید:

مدیر نفتی کاندیدای انتخابات میاندوره 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / هدیه متفاوت همسر فاطمی به معاون فرماندار گچساران


فاطمی در پاسخ به سئوال دیگر کبنا نیوز، اظهار داشت: ما هم معتقد هستیم که شرکت نفت گچساران سیاسی شده و باید این رویه اصلاح و تغییر داده شود.

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432561-2.jpg

این نامزد انتخابات میاندوره 1400، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در ادامه به برنامه‌هایش پرداخت و صحبت‌های در موحد و رأی دادنش در تهران و مکتب سردار سلیمانی و اعضای تیمش کرد.
وی همچنین صحبت‌های را در باره استخدام خانوادگی نیروها زد و گفت: به امید خدا در دوران ما دیگر تکرار نخواهد شد و عدالت و مساوات در بکارگیری نیروها رعایت خواهد شد.

فیلم کامل) صحبت‌های چالشی فاطمی، در باره استخدام‌های شرکت نفت و موحد را در فیلم زیر ببینید.
  

 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تا اونجا که ما و همه مردم میدونیم نیروهای بکار گرفته شده بجز اونایی که گچسارانی بودن همه از چرام اومده بودن نه شهرهای دیگه!
شما الان کاندید حوزه گچساران شدید و دارید این حرفو میزنی، اگه زبونم لال نماینده شدی گچساران رو به فنا میدی!!
8
Iran, Islamic Republic of
اینهمه سال مدیر بودی 4 تا کتاب نخوندی 5 تا فیلم ندیدی تا اینطور تپق نزنی فارسی
علی نقی یوسفی
Iran, Islamic Republic of
آقای فاطمی ۴۰۰نفر در یک دوره کوتاه بکار گرفتی ۳درصدش گچساران بود بقیه چرام و کهگیلویه و درصد کمی از یاسوج بودن که .....
United States
جمع کن بابا پس بفرما گچساران با مرکز استان فرق نداره اگه میشه یاسوج بیار گچساران مرکز استانش کن بعد بگو نفت مختص گچساران نیست اما اشتغالش که باید کاملا ۱۰۰ به شهر برسه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فاطمی عزیز، امیدوارم با همین صداقت و انگیزه بالایی که دارید، نسخه ای شفابخش برای شهر گچساران و باشت داشته باشید
گچساران وطن من
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سابقه بد شما در بکار گرفتن نیروهای غیربومی علیرغم بیکاری شدید در بین جوانان گچساران و باشت جنابعالی هیچ شانسی برای انتخاب شدن ندارید .شاید همان چند صد نفری که از چرام و دهدشت بکار گرفتید به شما رآی بدهند.
عرفان
United Kingdom
تمام بچه های گناوه لری ازطریق شما که باجناقتان مال ان روستا بود بخشی از هنرنماییتان بود حالا میگی............
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1