تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۲۸۳
در گفت‌وگویی مطرح شد

انتقاد حزب موتلفه از مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ آقای استاندار اکثراً خوب حرف می‌زند / نمایندگان حق‌الناس را در نظر بگیرند / عده‌ای عبور از روحانی را برای براندازی نظام مطرح می‌کنند

۱۹
۰
انتقاد حزب موتلفه از مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ آقای استاندار اکثراً خوب حرف می‌زند / نمایندگان حق‌الناس را در نظر بگیرند / عده‌ای عبور از روحانی را برای براندازی نظام مطرح می‌کنند
کبنا ؛دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار اکثراً خوب حرف می‌زند و امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمی‌شود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمی‌کند.

به گزارش کبنا، سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی از مدیران و استاندار این استان انتقاد کرده است.
دانشی در این گفت‌وگو به وضعیت بازار استان و مشکلاتی که این روزها وجود دارد اشاره کرد و گفت: آن چه که از وضعیت نامطلوب کنونی حکایت دارد عدم نظارت درست و مستمر بر بازار استان است.
وی گفت: در فروشگاه‌های مختلف در شهر یاسوج مرکز استان اجناس با تفاوت قیمت فاحش به مردم فروخته می‌شود که دلیل آن را باید در نظارت‌های ضعیف دستگاه‌های نظارتی و مسوول جست‌وجو کرد.
دانشی به بررسی‌هایی که در شهرها و استان‌های دیگر شده اشاره کرد و با بیان اینکه البته در همه جای کشور مشکل وجود دارد اما به شدت و حدت اینجا نیست خاطرنشان کرد: برای مثال گرانفروشی که در اثنای زلزله اخیر شهر یاسوج در این شهر ایجاد شد را بررسی کنید تا به نظارت ضعیف بر بازار استان پی ببرید لذا میانگین گرانی در استان ما به نظر بنده و بسیاری از مردم از سایر نقاط کشور بیشتر است.
بخش دیگری از اظهار نظر دانشی در خصوص وضعیت استان مربوط به حوزه فرهنگی بود که وی از رکود در حوزه فرهنگی سخن به میان آورد و گفت: اگر در برنامه‌ها و مناسبت‌هایی مثل محرم خود مردم آستین بالا نزده و کاری انجام ندهند مسؤولان و دستگاه‌های فرهنگی از ارشاد گرفته تا اوقاف و تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی دیگر تقریبا کار آن چنانی انجام نمی‌دهند.
وی نهادهای فرهنگی استان را بسیار عقب‌تر از مردم دانست و گفت: فعالیت‌های تاثیرگذار و عمیق از دستگاه‌های فرهنگی در استان مشاهده نمی‌کنیم و بیشتر برنامه‌ها سطحی و کم عمق هستند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص از رسانه‌های استان خواست تا فراخوان بزنند و ببینند که متولیان فرهنگی چه برنامه‌هایی داشته‌اند؛ نمی‌گویم برنامه 5 ساله بلکه بیایند و توضیح دهند که آیا حتی برنامه یک یا 2 ساله برای حوزه فرهنگی استان داشته‌اند؟.
سید علی‌محمد دانشی در ادامه در پاسخ به سؤالی که عملکرد مدیران و مدیریت ارشد استان را در طول یک سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید خاطرنشان کرد: همه نخبگان و فرهیختگان استان منتظرند ببینند مسؤولان ارشد استانی چه برنامه مدونی برای استان دارند.
وی گفت: منتظریم ببینیم که مدیران استان برای محرومیت‌زدایی و ارتقای جایگاه استان در بحث توسعه چه برنامه‌ای داشته‌اند و اگر برنامه داشته‌اند چه میزان در اجرای این برنامه پیشرفت حاصل شده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که احساس می‌شود در عمل انگار وزنه‌ای به پاس مدیریت استان بسته شده است خاطرنشان کرد: به غیر از حرف خلاقیت و نوآوری در استان دیده نمی‌شود زحمات البته قابل تقدیر است ولی انتظار می‌رود که این وزنه را از پای خود باز کنند و چالاک و چابک مشکلات استان را حل کنند.
دانشی با بیان این که آقای استاندار اکثراً خوب حرف می‌زند یادآور شد که امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمی‌شود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمی‌کند.
این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نباید همیشه مسؤولان استانی را مقصر کم‌کاری دانست به برخی دخالت‌هایی که در کار مسؤولان می شود و در همه ادوار هم وجود داشته و در دوره کنونی بیش از هر زمان دیگر است اظهار کرد: مسؤولان تحت فشار خواسته‌های برخی افراد به خصوص نمایندگان هستند.
دانشی در ادامه در پاسخ به سؤالی که در استان عنوان می‌شود یکی از نمایندگان بیش از سایر نمایندگان در مسائل استانی دخالت می‌کنند این گونه اظهار نظر کرد که بهتر است نمایندگان ابتدا مشکلات کشور بعد مشکلات استان و سپس معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه را در اولویت کارهای خود قرار دهند و البته در این بین حق‌الناس را هم در نظر بگیرند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سابقه تحزب در ایران به سابقه حزب مؤتلفه اسلامی و ادامه کار این حزب از پیش از انقلاب تاکنون اشاره کرد که همراه با امام و نهضت بوده و در همه صحنه‌ها حزب مؤتلفه اسلامی حضور به موقع داشته است.
دانشی از حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان تشکیلاتی‌ترین حزب در کشور یاد می‌کند و در همه موضوعات اعم از اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و مبارزاتی سهم به سزایی داشته و بخشی از کار به صورت غیر علنی انجام می‌شود و بخشی دیگر به صورت علنی که در رسانه‌ها فعالیت‌های حزب انعکاس پیدا می‌کند.
وی حزب مؤتلفه اسلامی را تقریبا مطلع از همه مسائل کشور و استان می داند که موضوعات مختلف به صورت روزانه توسط حزب رصد می‌شود و آن چه که قابل انعکاس باشد توسط حزب انعکاس می‌یابد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی به ملاقات عمومی که احزاب و گروه‌های سیاسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند اشاره کرد و گفت: در آن جا به استاندار گفتم که حزب بنا به رسالتی که دارد خود را قائل به کمک می‌داند و در عین کمک به دولت برای پیشبرد اهداف نظام، نقد عالمانه و توصیه‌های مشفقانه را فراموش نمی‌کند و به استاندار اعلام کردیم در هر زمینه‌ای که نیاز به کمک باشد آمادگی داریم و تاکنون نیز چندین نشست با مسؤولان سیاسی استان در این دولت داشته‌ایم و نظرات حزب را منتقل کرده‌ایم.
دانشی با اشاره به این که بدون هیاهو و در مسیر عقلانی و عقلایی حرف‌های خود را به مسؤولان استان می‌زنیم گفت: نقدها شفاف بوده و البته خارج از دایره انصاف نیست.
دانشی به آخرین نشست رؤسای حزب مؤتلفه استان در هفته گذشته در کشور اشاره کرد که راهکارها و پیشنهادهای حزب به رئیس‌جمهور برای خروج از بن‌بست فعلی و عدم کارایی دولت ارائه شد اما متاسفانه حلقه اطراف رئیس‌جمهور به گونه‌ای تاثیرگذار بوده که تاکنون رئیس‌جمهور حاضر به جایگزینی برای تیم ناکارآمد اقتصادی نبوده است که این ناکارآمدی برای اقتصاددانان مجرب کشور با هر تفکر و نگرش سیاسی محرز است و در چند تعویض و برکناری اخیر هم مجلس ورود پیدا کرده و با استیضاح برخی وزرا را برکنار کرده است البته که مجلس هم به صورت ناقص وارد عمل شده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که خود آقای روحانی باید بیش از هر شخص دیگری وارد این موضوع ناکارآمدی مدیران و تغییرات شود خاطرنشان کرد: امروز در بازار و در کف جامعه بی تدبیری‌ها دیده می‌شود گرانی‌ها و کمبودهایی که دیده می‌شود اکثرا به دلیل همین ناکارآمدی بوده تا تحریم‌ها که مردم در کوچه و بازار بر آن صحه می‌گذارند.
وی به مشکلات اساسی امروز در کشور به خصوص موضوع دلار و بحث قاچاق کالا و اختلاس‌ها و گرانی‌ها اشاره کرد که درصد کمی به دلیل مشکلات و مسائل جهانی است و برخی دیگر از مشکلات را نفوذی‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای کشور ایجاد کرده‌اند که در بدنه دولت جا خوش کرده‌اند و این موضوع را به صورت تلویحی از زبان برخی از نمایندگان لیست امید شنیده‌ایم.
دانشی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه مشکلات ایجاد شده برای کشور را تعمدی می‌داند اظهار کرد: از مجموعه عملکرد بعضی‌ها استنباط می‌شود که بخشی از مشکلات به صورت آگاهانه در مسیر برون مرزی و همراهی با کسانی است که در عرصه بین‌الملل بر جمهوری اسلامی فشار وارد می‌کنند.
این فعال سیاسی بخش دیگری از مشکلات را به دلیل ضعف مدیریتی دانست که اراده‌ای قوی برای رفع آن‌ها وجود ندارد و مدیران چابکی و چالاکی لازم برای رفع آن‌ها را ندارند که به لطف الهی و با درایت و مدیریت مقام معظم رهبری از این مشکلات عبور خواهیم کرد.
یک بخش دیگر از این گفت‌وگو در خصوص عملکرد و موضع‌گیری اصلاح‌طلبان در خصوص مشکلات کنونی پیش آمده برای کشور بود که دانشی ابتدا یک دسته‌بندی از اصلاح‌طلبان ارائه کرد و گفت: اصلاح‌طلبان از گوگوش تا سروش پراکنده‌اند.
وی گفت: در ابتدای کار دولت عنوان کردند که این دولت رحم اجاره‌ای است و در یک کلام دچار نفاق شده‌اند عده‌ای از آن‌ها یک طرف دنبال حضور در دولت برای رسیدن به اهداف و منافع خود هستند و تا مدیریت‌های کلان را در دست داشته باشند و از سوی دیگر خود را بری از مشکلات به وجود آمده در کشور بدانند.
وی از عده‌ای نام بد که به دنبال عدم موفقیت دولت و رئیس‌جمهور هستند و دنبال عبور از روحانی هستند نه با نیت خیرخواهانه بلکه برای همراهی با بخش برانداز خارجی این چنین تفکری دارند و زمین زدن نظام را در زمین زدن رئیس‌جمهور می‌دانند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت کنونی کشور را ویژه دانست هر چند که به عقیده وی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد و در ادامه گفت: باید در این وضعیت اختلافات را در بین جریانات مختلف سیاسی به حداقل برسانیم که متاسفانه در شرایط فعلی بنا به برخی اخبار و اطلاعات عده‌ای از افراد مؤثر اصلاحات به وحدت برای برون رفت از مشکلات کنونی اعتقادی ندارند.
وی گفت: شنیده‌ایم و احساس می‌شود که برخی اصلاح‌طلبان از همراهی اصولگرایان برای کمک به دولت طبق آن چه در مصاحبه‌ها و گفته‌هایشان شنیده می‌شود ناراحت هستند و این رویکرد برایشان خوشایند نیست چرا که اصولا به دنبال عدم موفقیت دولت و در حالت کلی عدم موفقیت نظام هستند.(منبع: فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

ارمان
United States
حتما تمام استانداران و مسئولین کشور از جمله خود شما هم فقط خوب حرف میزنید که کل کشور به این حال و روز افتاده، در سایر استانها چرا تورم و گرانی بیداد می کند، از این اشفته بازار استفاده ابزاری نکنید که ملت کاملا اگاه هستند مسبب این فلاکت چه کسانی هستند، امثال شما متهمان ردیف اول هستید که یک روز باید در برابر مردم پاسخگو باشید
اخ و بخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا حضرات برادران ساداتیمون دارن از تمامی ابزارهاشون بر علیه استاندار استفاده می کنند....دیگه همین مونده بود علی محمد دانشی اسطوره جریان اقتدارگرای استان که فکر نکنم هیچ کسی خاطره خوشی ازش داشته باشد بیاد و به خاطر مسایل قومیتی به احمدی حمله کند.البته معلوم شد که در چهار سال اول دولت تدبیر و امید جریان بی معنی بوده و پشت پرده همه مسایل طایفه گرایی آقایان بوده.
Iran, Islamic Republic of
عسکر خوب اومی ای تکنه
عسکر
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد خادمی برای سرپوش گذاشتن به ضعف هایش در دوران استانداری و تخریب دکتر احمدی استاندار مقتدر استان دست به دامن اصول گرایان هم شده
اقایی
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که مخالفان استاندار نگاه و موضع قومیتی دارند.مهم اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست.ساداتی ها خود بخوبی دست خویش را رو کردند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی به.چی داشته؟
ساداتی میرزا
Iran, Islamic Republic of
عسکر و دیگر دوستان عزیز..در مورد دکتر خادمی بی انصافی نکنید...علی محمد دانشی ذره ای محبوبیت در بین طایفه ساداتی نداشته و ندارد..ادم مرموز و به شدت حزب گرائی است و هیچ کس به اندازه ایشون زهر به اصلاحاتی ها نریخت...من به شخصه ازش متنفرم چرا که به خاطر تعصبات شدید ؛بسیاری از جوانان مستعد و نخبه رو از راههای ناجوانمردانه (زمانی که رئیس هسته گزینش بود) به نابودی کشاند و فردای قیامت باید جواب دل خیلی از جوانها و پدر و مادرشان رو بدهد..انسانی است فاقد ذره ای احساس و عطوفت و رافت...به شدت سنگدل و کینه توز و نا عادل و خشکه مقدس و سجاده آبکش ...زیر این قیافه ارام خروارها بخل و کینه و حسادت خوابیده..اما دکتر خادمی انسانی است به تمام معنی با محاسن اخلاقی و علمی و اجتماعی بالا و والا.....ایشان درست که از ساداتی ها استفاده میکرد..اما انصافا کی از حاج کریمی اصلاحاتی تر و زجر کشیده تر....ساداتی ها از زمان حاج بهرام تاجگردون وزنه ی سنگین اصلاحات بودند و این بر همگان روشن و مبرهن هستش..در زمان سید باقر موسوی 14 مدیر کل و معاون مدیر کل ساداتی بودند...بی انصافی است در مورد دکتر خادمی و دستهای پشت پرده ایشان با امثال علیشاه (سید علی محمد کنونی) دانشی...من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
. طوری از.انشی گفتی که انگار نمیدونی. چطور از.گذشتی و آرای. طوری از خدا و پیغمبر گفتی انگار نماینده جنابعالی معصوم و هیچ خبری از پارتی بازی و حق کشی توسط ایشون انجام نمیشه. چرا نمیگی خواسته تو از دانشی چه بوده و چرا اجابت نشد؟
تو چون در دوران دانشی خواسته های شخصی و.اینطو.ن. خدا عاقبت همه را بخیر کنه.
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشی لطفا شما که کارنامه ت مشخصه حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
خودت چه بلدی که از اوضاع مملکت حرف میزنی نتیجه سیاست های حزب شما دراین ۴۰ سال است مگر میشود بدون داشتن تکنولوژی وتجارت آزاد به رفاه رسید شما درکل مخالف رفاه هستید
مریم
Iran, Islamic Republic of
عجب //گفت و گوی/// خوبی گرفته بودید عالی بود جناب کمایی عجب..............................در گفت و گو با کبنا ...........................عجب
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند راه خادمی از دانشی جداست و در دو جبهه مخالف از نظر سیاسی هستند دانشی که تا حالا بجز فرزندان خود کاری برای ساداتی ها انجام نداده. میباشد بین طایفه خود
ترکه مار
Iran, Islamic Republic of
گرمسیری آب سرحد خورده است
Iran, Islamic Republic of
.ای حضرت عباس زمان دانش خوش آموزش وپرورش. خدا تو جی حق نشستی . ایزنه هرچه. منه ا انجام داد عامل بدبختی ای. ومعرکه بازی وخود ستایی ها ست بگو یاسید الشهدا و خدا بترس چع سر آموزش وپرورش .شظخدا میدونه اگر چوب آن همه ب.ر عدالت .
Iran, Islamic Republic of
واقعا واقعیت سادات میرزا گفت
Iran, Islamic Republic of
حدود ده سال پیش تو یه بنگاهی نشسته بودم تشریف آوردن و فرمودن یه خونه میخوام بدم اجاره؛
مستاجر، لر نباشه!!
(اون موقع مدیر کل بودن)
Iran, Islamic Republic of
ساکت ..هیس ...تو هیچی نگو
حمید
Iran, Islamic Republic of
امثال.وبه این روز انداختن .
سید
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف ایزنیت هم.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1