تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۰۱۱۷۹
در گفت‌وگویی مطرح شد

تذکر رئیس دستگاه قضا کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگان؛ در صورت نیاز به مردم می‌گویم

۵
۰
تذکر رئیس دستگاه قضا کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگان؛ در صورت نیاز به مردم می‌گویم
کبنا ؛حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس الان امتیاز می‌دهند تا فردا رای از آنان بگیرند که در این زمینه به خودشان تذکر می‌دهیم و در صورت نیاز به مردم می‌گوییم.
وی با تاکید بر اینکه حواسمان به تحرکات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس بوده و به موقع برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: البته خصیصه خوب این استان رسیدن گزارشات مردمی به سرعت موشک است.
مزارعی ابراز کرد: دستگاه قضایی باید امانت دار حقوق مردم باشد و نظارت در بروند انتخاب را به جد پیگیری می‌کنیم و در این زمینه ستاد رسیدگی جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود که لحظه‌ای مسائل و مشکلات را رصد می‌کند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به گفته استاندار سابق 70 درصد مدیریت انتخابات مجلس گذشته را  دادگستری انجام داد، افزود: در انتخابات گذشته یکسری تخلفاتی صورت گرفت ولی هیچ گونه نزاع منجر به قتل نداشتیم.
مزارعی با بیان اینکه در انتخابات گذشته نامزدها را آوردیم و برای آنان خط قرمز گذاشتیم، تصریح کرد: شب نتیجه انتخابات مطلع شدیم طرفداران یکی از نامزدها بنای تحرکاتی دارند که پیام دادیم به ان فرد که نماینده باشید یا نباشید با دستبند باید با دادگاه بیایید.(تسنیم)
نام شما

آدرس ايميل شما

شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری وبخشداری گچساران در سالهای 1370و1371 روستاهای گناوه و ابریگون واسلام اباد وابگرمو باغ نار که با روستای دیل همسایه وحتی اقوام میباشند واز یک مسیر راه میباشند بجای که زیر نظر دهستان بویر احمد گرمسیری باشند این روستاهای را بردند ریر نظر دهستان امام زاده جعفر که ببین مردم این روستاها چقدر برای انها برای یک کاری بامشقط هستند انها در سال 70و71 چه کاری به مردم دهستان بویر احمد گرمسیری کردند اگر این روستاها زیر دهستان بویر احمد گرمسیر بود الان شهر بود مایه تاسف است بااین کاری که انجام داده اند ما مردم این دهستان خواستار پیگیری هستیم
كهگيلويه
United States
اگرانتخابات گذشته راشمامديريت كرديدانشاالله قبل از انتخابات آينده عوضتون كنندچون انتخابات .لي بودوسر كهگيلويه رابراي چهارسا.
سخن حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما حاج آقا خداعمر بابرکت به شما بده واقعا نمایندگان ...خودتون از همه چیز خبر دارید ازتونم انتظار میره که مدافع حقوق شهروندی جامعه باشید چون واقعا اینا فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستن تا دلسوز مردم
دادگر
Iran, Islamic Republic of
شهرستان . اوج دخالت نماینده در امور اداری و...هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستیم اگر ازطیف خودتان باشد تذکر هم نمیدهید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1