تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۹۰۷۸۶
همزمان با کل کشور؛

زنگ جوانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد + فیلم و تصاویر

۰
کبنا ؛
آیین نواختن زنگ جوانه‌ها همزمان با کل کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، امروز چهارشنبه (28 شهریورماه 1403) در آستانه ماه مهر آیین نواختن زنگ جوانه ها با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و تعدادی از مدیران، اولیاء و دانش‌آموزان در مدارس استان نواخته شد.
مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این آئین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: دوره اول متوسطه دوره تحصیلی بسیار مهمی است و این دوره آغاز نوجوانی و جوانی قشر جوان و نسل آینده کشور است.
مهدوی مطلق با اشاره به انفجار دیروز پیجرها در لبنان گفت: پیجر‌ها ابزار و سخت‌افزاری مانند موبایل هستند که با رمز کار می‌کنند و امروز می‌بینیم که گاهی دشمن با سخت‌افزار‌ها به جنگ با کشور‌ها می‌رود و گاهی هم با جنگ نرم به وسیله نرم‌افزار‌ها بین نوجوانان و جوانان نفوذ می‌کند و باید دانش‌آموزان ما کاملاً در استفاده از نرم‌افزار‌ها و گوشی موبایل توجه لازم را داشته باشند.
جمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین نواختن زنگ جوانه‌های استان به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شاهد بیان کرد: امروز زنگ جوانه‌ها همزمان با کل کشور با ورود 14 هزار و سیصد دانش‌آموز پایه هفتم در سراسر استان جهت فرآیند ادامه تحصیل جشن گرفتند.
جمالی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد آموزشگا‌های سطح استان بیش از 3 هزار آموزشگاه هستند که از این بین پانصد آموزشگاه متوسطه اول می‌باشند.
به گزارش کبنا، زنگ جوانه‌ها برای نخستین بار در سیستم آموزشی کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد. این زنگ به منظور اهمیت ورود دانش‌آموزان به یک دوره تحصیلی جدید و آینده ساز نواخته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
فایل های مرتبط
1