تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۴۹۳۴
در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان دنا مطرح شد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: پل قوسی شهرستان دنا تعطیل نیست / مسیر یاسوج - سی‌سخت 3 سال مسدود می‌شود

۴
کبنا ؛معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل قوسی شهرستان دنا به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تعطیلی ما در این پروژه نداریم و با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش کبنا، علی‌ محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست فرمانداری شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از محورهای ارتباطی شهرستان دنا بازدید کرد.
روستا با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از محورهای سی‌سخت - توت‌نده، سی‌سخت - بیاره - کریک و پل شهید نجفی به‌عنوان بزرگترین پل طره متعادل کشور بازدید کرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پل شهید نجفی شهرستان دنا گفت: این پل به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ گونه تعطیلی ما در این پروژه نداریم. 
حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ایمن‌سازی مسیر‌های جایگزین همزمان با شروع عملیات اجرایی این پل خبر داد و گفت: محور یاسوج - سی‌سخت سه سال مسدود می‌شود و تردد از دو مسیر جایگزین انجام می‌گیرد.
   
فیلم| صحبت‌های معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محور یاسوج - سی‌سخت

رفع نقاط حادثه‌خیز در مسیر‌های جایگزین محور یاسوج به سی‌سخت ضروری است

علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی بازدید خود از محورهای ارتباطی شهرستان دنا بر رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی سخت توسط دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و گفت: این پروژه از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این پروژه اعتبار اختصاص داده می‌شود.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، افزود: با همکاری راه و شهرسازی این پروژه فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به پیشرفت خوب این تونل‌ها گفت: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.
روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و عنوان کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.
   

وی بیان کرد: دو مسیر بیاره و توت نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آن‌ها رفع شود.
معاون استاندار ادامه داد: مسیر توت‌نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود.
وی بیان کرد: در مسیر بیاره مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود که دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه‌ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود.
روستا با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود، گفت: به دلیل گردشگر‌پذیر بودن سی سخت نیاز است که مشکلات مربوط به مسیر‌های جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود.
وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی سخت تخصیص داده شده است.
  
فیلم| صحبت‌های مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسدود شدن محور یاسوج - سی‌سخت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای روستا مسیر بیاره کریک یه قسمتی از آن خاکی است و غیر قابل تردد به زور یک ماشین از،اون رد میشه لطفا اول پیگیر اسفالت این یک قسمت باشید چون یک ماشین به زور از اون رد میشه
Farda
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون جهت یادآوری ، پل بیمارستان امام سجاد هم قرار بودفروردین امسال افتتاح بشه.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1