تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۷۴۸۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان یاسوج / چرا احمدزاده خوشحال بود؟ / آقای عسکری تا ظرف یک ماه آینده مشکلات این کارخانه برطرف شود / اولویت جذب نیرو در کارخانه با جوانان منطقه دشت روم است

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج بر رفع مشکلات این کارخانه تأکید کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده مشکلات کارخانه مرتفع شود و برای راه‌اندازی فازهای بعدی خط تولید کارخانه سیمان یاسوج برنامه‌ریزی شود.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (یکشنبه 26 فروردین‌ماه 1403) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی سید احسان عسکری معاون امور اقتصادی استانداری، آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، سید محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و جمع دیگری از مسئولان از کارخانه سیمان یاسوج بازدید کرد. 
احمدزاده در حاشیه این بازدید در جمع مدیران و دست‌اندرکاران کارخانه سیمان یاسوج اظهار کرد: از اینکه کارخانه با تمام ظرفیت در حال تولید است، خیلی خوشحال هستیم. همچنین گزارش داده‌اند که کارخانه درصدی مازاد بر ظرفیت اسمی خود تولید دارد که این هم مایه خرسندی است.
وی افزود: استعداد منطقه از لحاظ معدن و وضعیت توپولوژی نشان می‌دهد که کارخانه توان تولید بالاتری را دارد که نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر است، در همین راستا باید با آقای مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که نظر لطف هم به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، صحبت‌های لازم صورت بگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: قبل از این از جزئیات کار اطلاعی نداشتیم که الحمدلله شرایط خوبی در کارخانه به لحاظ سیستم مدیریتی و کاری حاکم است و حتماً با وزیر به‌منظور افزایش تولید و راه‌اندازی فازهای بعدی کارخانه رایزنی می‌شود.
احمدزاده با بیان اینکه کارخانه مارگون چهار برابر اینجا تولید دارد، ادامه داد: کارخانه سیمان یاسوج، ظرفیت توسعه و تولید بیشتر را دارد و باتوجه‌به اینکه پروژه‌های بزرگی همچون نهضت ملی مسکن در سطح کشور در حال انجام است و سیمان هم موردنیاز همه این پروژه‌ها است و صاحبان کارخانه نباید دغدغه فروش محصولات خود را داشته باشند؛ چرا که تولیدات این کارخانه روی دست صاحبان کارخانه نمی‌ماند و کارخانه سیمان یاسوج و البته مارگون قادر هستند که تأمین‌کننده سیمان این پروژه‌ها در سطح استان و کشور باشند.
وی افزود: پروژه ده‌هزار واحدی نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اگر شروع شود، این کارخانه می‌تواند بخش عظیمی از سیمان این پروژه را تهیه کند.
احمدزاده گفت: وقتی نیروی متخصص حضور دارد و شرایط معدن هم خوب است، منطقی این است که به سمت راه‌اندازی خطوط تولید بعدی این کارخانه حرکت شود.
وی به مشکلات برق، معدن و زیرساخت‌های مخابراتی و محیط زیستی کارخانه سیمان یاسوج اشاره کرد و خطاب به عسکری معاون اقتصادی گفت: تا ظرف یک ماه آینده مشکلات این کارخانه برطرف و تعیین تکلیف شود. اگر هم لازم بود جلسات تخصصی‌تر را در استانداری برگزار کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه و راه‌اندازی فازهای بعدی کارخانه سیمان مارگون تأکید کرد و گفت: اولویت در جذب نیرو کارخانه با فرزندان بومی همین منطقه است و اولویت با جوانان همین منطقه باشد تا بخشی از دغدغه خانواده‌ها بر اشتغال فرزندانشان مرتفع شود.
احمدزاده با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم، گفت: از مدیران کارخانه می‌خواهم که خط تولید را فعال نگه دارید و این تکلیف شرعی است. الحمدلله کارخانه در سطح بالایی تولید دارد؛ اما همه دستگاه‌ها باید پای‌کار باشند که با رفع مشکلات مطرح شده، خط تولید را فعال نگه دارید و توسعه هم داده شود.
آرش مصلح، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رفع مشکل آب کارخانه سیمان یاسوج توضیحاتی ارائه و قول‌های را داد.
به گزارش کبنا، شركت سیمان یاسوج (سهامی خاص ) در تاریخ ۱۷بهمن سال ۱۳۷۱ تحت نام شركت سیمان كهگیلویه تأسیس و به شماره ۱۱۶۸۸ در اداره ثبت شركت‌ها و مالكیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شركت جهت احداث كارخانه تولید سیمان در سال ۱۳۷۵ نسبت به انتخاب مشاور و ماشین آلات اقدام نمود و در نهایت خط تولید سیمان خاكستری به ظرفیت ۷۰۰ تن كلینكر در روز از كشور چین خریداری و از سال ۱۳۷۹ به ترتیب وارد ایران گردید که پس از نصب در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۳ راه‌اندازی گردید. نام شركت طی مصوبه مجمع عمومی مورخ ۲۸ آذر ۱۳۸۴ از سیمان كهگیلویه به سیمان یاسوج تغییر یافت. (در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ شماره ثبت از ۹۵۱۹۷ به ۱۱۶۸۸ تغییر یافت)
شرکت سیمان یاسوج با ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰ تن و سالانه۲۱۰ هزار تن کلینکر (در ۳۰۰ روز کاری) احداث گردیده است. بر این اساس ظرفیت سالانه تولید سیمان شرکت برابر با ۲۱۸۴۰۰ تن انواع سیمان خاکستری می‌باشد.
كارخانه سیمان یاسوج در زمینی به مساحت ۶۳،۵ هكتار در ارتفاع ۲۱۰۰ متری از سطح دریا و در ۲۵ کیلومتری شهر یاسوج (مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد)، در منطقه دشتروم در مجاورت جاده یاسوج ـ گچساران از توابع شهرستان بویراحمد احداث شده است. این واحد تولیدی از بزرگترین واحد‌های صنعتی استان به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه کارخانه سیمان هم چند تا موشک هوا کرده. خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
به کلام الله ضعیف ترین مدیران در استان اقای احسام یاوری و احسان عسکری که یاوری رو معرفی کرد برا سیمان( دوستان
صمیمی از دوران دانشجویی تا کنون )
Iran, Islamic Republic of
هر چه وعدهای برا برطرف کردن مشکلات کارخانه آرد و نشاسته انجام شد بقیه هم انجام میشود
کیان
Iran, Islamic Republic of
تعدادی عکس لازم داشتید که گرفتید برید به سلامت
کدوم طرح را توسعه دادید که این دومیش باشه
الهی
Iran, Islamic Republic of
شما هر چه روز تصمیم میگیرد شب که بخوابید فردا همه از یادتون رفته
Iran, Islamic Republic of
انتظار نداشته باشید کسی که از زمین های شادگان سهم داره و سود می بره موافق احداث سد باشه
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا وقتی کارخانه سیمان دشت روم اولویت با جوانان دشت روم است پتروشیمی گچساران با جوانان گچساران وباشت نیست
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
احسنت ودرود بر استانداری جهادی ومردمی
United States
واقعا این بازدیدهای میدانی و دلسوزی های صمیمی وقلبی جناب دکتر احمدزاده بی نظیر وقابل تقدیره
حسین
Iran, Islamic Republic of
احتمالا چندتا ا زدوستانشون مونده میخوان بزارن سرکار والی اسان یاور راچه مدیر ای وای بردولت انقلابیون.......
Iran, Islamic Republic of
حراست استانداری دنبال چی هستن استان مسخره دولت رئیسی همه چی رو سبک کرده جایگاه ها به قهقرا رفتن
Iran, Islamic Republic of
وقتی چند سال یه استان رو به بازی بگیره هیچ کس هم بهش نگه/ باید هم خوشحال باشه
صنعت
Iran, Islamic Republic of
واقعا از زمانی که شما آمدید تولید کارخونه چقدر بوده و اینکه کارخونه آیا از لحاظ سود افزایش داشته یا کاهش و کارخونه جولانگاه افراد سیاسی نیست این یه محیط تولیدی هست واقعا آن چیزی که برا همه مشخص هست ضعف مدیریت شما در این چند ماه بوده حتما در چند ماه آینده هم شما تشریف می‌برید و هم آقای استاندار مطمئن باشید
.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر این دفعه گریه نکرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
این تیتر خبرهایی که بالای سایت می‌چرخن رو سرعتش رو بیارید پایین تا بتونیم بخونیم.
حرف های مفت و غیرکارشناسی مسئولین استان و عملکرد ضعیف آنها ، همه مردم را ناامید کرده است.
Iran, Islamic Republic of
اولویت فقط در پتروشیمی گچساران برای همه بود ولی در آنجا فقط مختص دشت روم است یک بام و دو هوا بازی کردن استاندار.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وی گفت اگر پروژه ده هزار واحدی مسکن ملی شروع بکار شود
اگر
اگر
اگر
فقط می گم متاسفم برای رأس مدیریت استان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1