تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۷۴۱۱۵
کبنا گزارش می دهد

آنچه در جلسه تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر گچساران و باشت گذشت(+تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه ستاد تنظیم بازارو ستاد خدمات سفر شهرستان های گچساران و باشت با حضور معاونت اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل، فرمانداران گچساران وباشت و جمعی از روسای ادارات گچساران وباشت در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست، اظهار کرد: جلسه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانهای باشت و گچساران به دنبال مصوبه گذشته ستاد تنظیم بازار استان برگزار شده است.
سید امیرتیمور موسویان بیان کرد: این جلسه در راستای بحث نظارت و پایش بر سطح شبکه توزیع تنظیم بازار استان برگزار گردید.
موسویان با اشاره به محور بازرسی های استان تصریح کرد: ودر خصوص تنظیم بازار تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شد. موسویان عنوان کرد:با هماهنگی دستگاه هایی که مجری تامین کالا و فراوانی انباشت کالا در سطح بازار گچساران و باشت بودند بررسی لازم صورت گرفت.
وی عنوان کرد:مقرر شد فرمانداران بازرسی های بازار را به طور مرتب رصد کنند و جلسات تنظیم بازار با مدیریت آنها برگزار گردد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به تقارت ایام نوروز با ماه رمضان افزایش پخت برای واحدهای خبازی در این ماه نیز می تواند یک ظرفیت خوبی را برای ارائه خدمت به گردشگران ایجاد کند.
موسویان بیان کرد: مدیریت و نظارت بر میوه شب عید و توزیع آنها در غرفه ها،رصد کالاها در سطح بازار و نیاز سنجی آن نیز در گچساران و باشت مطرح شده است.
وی افزود: عرضه کنندگان کالاهای اساسی ملزم هستند شفافیت تولید را در سامانه جامع تجارت داشته و برای اخذ نقش تجاری نیز اقدامات لازم را در سامانه انجام دهند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه شکر خانوار و صنعت در گچساران و باشت اظهار کرد: جهادکشاورزی سهمیه ای را به این اقدام باید اختصاص دهد.
موسویان بیان کرد: تقاضا برای مصرف شکر و بخصوص برای قنادان در این ایام زیاد است.
وی گفت: در باشت، بهمئی و کهگیلویه نیز جلسات ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  استاندار برای برگزاری جلسات، اجرای مصوبات آن، پایش میدانی و عملیاتی، در تنظیم بازار شهرستان تاکید کرده اند.
موسویان با اشاره به اینکه رصد قیمت ها در مغازه ها و بازرسی ها انجام‌می شود‌، افزود:  از ۱۶ اسفندماه گذشته تا کنون در استان ۲ هزار و۳۹۳ بازرسی از اصناف صورت گرفت، و در همین راستا افزون بر ۳۸۰ مورد تخلفات نیز کشف شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:ارزش ریالی پرونده های متشکله تخلفات ۱۱میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال است.
وی گفت: عدم درج قیمت، صدور فاکتور، و گرانفروشی از جمله تخلفات اصناف استان بوده است.
موسویان تصریح کرد: واحدهای صنفی حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده و قیمت ها را بر روی کالا درج کنند،
از مردم تقاضا داریم از واحدهای صنفی که قیمت را بر روی کالا درج نکردند خرید انجام ندهند  و مراتب را با تلفن ۱۲۴  صمت و ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شوغون ایکنن د تنگی نیاریم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1