تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۷۳۲۳۷
کبنا گزارش می‌دهد؛

تصاویر| موحد: خدمات بنیاد علوی به اعتبار عمامه «موحد» است / عمامه‌ام را توی صورتش پرتاب کردم و گفتم که «شما می‌دانید که چه می‌گویید؟ آسایش، آرامش و احساس امنیت شما بخاطر خون بچه‌های این منطقه است، اینکار باید انجام بگیرد

۱
کبنا ؛سید محمد موحد گفت: نشستی در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد؛ وقتی مطالب مطرح شد یک نفر در آن نشست گفت که «شما به کدامین دلیل می‌خواهید هزاران میلیارد پول بر بودجه‌ی دولت تحمیل کنید برای کدام مردم و جمعیت؟» عمامه‌ام را توی صورتش پرتاب کردم و گفتم که «شما می‌دانید که چه می‌گویید؟ آسایش، آرامش و احساس امنیت شما بخاطر خون بچه‌های این منطقه است، اینکار باید انجام بگیرد. من اجازه نمی‌دهم حق کسانی‌که در وضعیت بد هستند نادیده گرفته شود با تمام قدرت از حقوقشان دفاع می‌کنم.
به گزارش کبنا نیوز، آخرین نطق انتخاباتی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در دیشموک برگزار شد.
سید محمد موحد در این برنامه گفت: می‌دانید که الان در کجا قرار گرفته‌ایم اسمش دیشموک هست، اما جایی هستیم و جایی قرار گرفته‌ایم که باید حرف اول و آخر مردم حوزه‌ی انتخابیه را اعلام کرد.
بهمئی یعنی فتح مبین؛ در جایی حضور داریم که صدها سجده‌ی شکر باید در مقابل ذات باری‌تعالی انجام داد.
در این شرایط جوی برف و کولاک این جمعیت و عظمت چه شده است؟ چه قدرتی می‌تواند این تجمع را خلق کند. خداوند دل‌های بندگانش را به سوی نوکر این مردم ارجاع داده است. درود بر این مردم.
مردم بهمئی به درازای تاریخ افتخار دارند، مردم بهمئی مردمی هستند که تاریخ قبل از انقلاب آن‌ها درخشان و سرشار از شهامت، مردانگی، شجاعت، بزرگی و همه‌ی ویژگی‌های لازم را مملو است. تاریخ و سوابق بهمئی سردسیر مملو از شایستگی، لیاقت، مردانگی است این مردم با ابزارهای شهامت، جسارت، مردانگی و غیرت با رضاشاه جنگیدند. این مردم در کنار سادات جلیل‌القدر امام‌زاده میرسالار (ع) و بقیه‌ی سادات اعم از نورالدینی، امام‌زاده شاه غالب، امام‌زاده سید محمود (ع) و با همه‌ی قدرت و توان در کنار سادات به بهترین وضع زندگی کردند. درود بر بهمئی، درود بر دیشموک، درود بر افتخارات این مردم.
یک طرف تاریخ این مردم قبل از انقلاب هست که کاملا زرین و به تمام معنا درخشان است، طرف دیگر تاریخ آن‌ها دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است. سرداران مردم دیشموک در جاهای مختلف درخشیدند. مردمی که در جاهای مختلف مدیریتی با سلامت و صلابت در استان‌های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد درخشیدند و افتخار خلق کردند. این‌ها از همان جمعیت و امتی هستند که در مقابل رضاشاه ایستادند و مقاومت کردند.
این مردم حق دارند که نظام جمهوری اسلامی خدمات و توان خود را برای این مردم به کار گیرد. این مردم در هیچ جای این نظام کم نگذاشتند و وظیفه خود را نادیده نگرفتند. هرکجا لازم بود این مردم به میدان آمدند.
موحد خطاب به شورای اجرایی انتخابات استان گفت: در خصوص جمعیت و حضور مردم در بهمئی، دیشموک، لنده، چرام و دهدشت و… قضاوت می‌کنیم، اگر حرف می‌زنیم همراه با آن سند داریم این‌ها معنا و پیام دارد. این حضور در وضعیتی بود که خبر ۲۰:۳۰ بعنوان نمود و نمونه آن را منتشر کرد.
از روزی که مسئولیت خدمات‌رسانی به این مردم را احساس کردم و وارد دیشموک شدیم؛ وضعیت، شرایط، اوضاع و احوال این مردم را دیدیم. در وضعیتی بودند که اگر باران یا برف می‌بارید انتقال بیمار تنها با هلی‌کوپتر امکان‌پذیر بود. بیمار را باید از ۲۳ نقطه «پل‌دختر به دیشموک» عبور می‌دادند.
فرزندان آن‌ها باید در باغ‌ملک یا دهدشت درس می‌خواندند. بهداشت در این‌جا معنا و مفهوم داشت؟ فقط مامور مالاریا هرچند وقت یکبار آمپول یا قرص توزیع می‌کرد. خدمات جمهوری اسلامی در این بخش به گونه‌ای است که زمینه‌ی بیمارستان سرپایی پیش‌بینی شده است و ان‌شاءلله این را دنبال خواهم کرد.
روزی‌که در اعلام کردیم دیشموک بخش شد؛ یک فضایی از امید و آینده‌نگری در این مردم به وجود آمد و امروز اعلام می‌کنم که در آینده شهرستانی دیشموک عملی و اجرایی خواهد شد.
با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده بویراحمد خدمت آقای «فتاح» مدیرعامل بنیاد علوی رسیدیم تا این بنیاد در بخش زیلایی و مارگون فعالیت کند که آقای «فتاح» آن را نپذیرفت اما با پیگیری‌های مستمر و مرتب اینجانب تنها با بخش دیشموک موافقت شد.
بنیاد علوی قریب به ۲۶۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی زیرساخت، وام اشتغال ارزان قیمت، کمک به ساخت مسکن محرومین برای مردم دیشموک خدمات‌رسانی کرد. جاده‌ی پل برین، باشت، چرام، دهدشت، چاروسا، دیشموک و باغ‌ملک را برای برون‌رفت و نجات از بن‌بست احداث کرد؛ این خدمات تنها به اعتبار این عمامه بود.
نشستی در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد؛ وقتی مطالب مطرح شد یک نفر در آن نشست گفت که «شما به کدامین دلیل می‌خواهید هزاران میلیارد پول بر بودجه‌ی دولت تحمیل کنید برای کدام مردم و جمعیت؟» عمامه‌ام را توی صورتش پرتاب کردم و گفتم که «شما می‌دانید که چه می‌گویید؟ آسایش، آرامش و احساس امنیت شما بخاطر خون بچه‌های این منطقه است، اینکار باید انجام بگیرد. من اجازه نمی‌دهم حق کسانی‌که در وضعیت بد هستند نادیده گرفته شود با تمام قدرت از حقوقشان دفاع می‌کنم.
پروژه آبرسانی به دیشموک و چاروسا را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بردم و ردیف بودجه در نظر گرفته شد و به صورت جداگانه و مستقل از اعتبارات ملی استفاده می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا از این عکس برا همه مطالب استفاده میکنی
Iran, Islamic Republic of
لیدرهای موحد شکست را پذیرفته اند

کبنانیوز نحسی طرف هرکس میروی شکست میخورد
Iran, Islamic Republic of
موحد دیگه بسه اونجایی که من میدانم بنیاد علوی هیچ ربطی به نماینده نداره/ نماینده هیچ دخالتی نمیتونه بکنه تو کاری در دیشموک ولنده نکردی بنیاد علوی آمد پای کار حالا تو میخواهی به اسم خودت تمام کنی
Iran, Islamic Republic of
کبنایی چرا تصاویر وحشتناک دیشموک رو نزدی ترسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
لر خلق
Iran, Islamic Republic of
شکستت قطعی هستش
Iran, Islamic Republic of
کاش یه بار میگفتی با علم و اندیشه و استنباط و استقرا و سند و دلیل و مدرک و برهان و قانون و .... براتون یه کاری کردم مگه چاله میدونه دوره این کارا و حرف ها تموم شده حتی نواصولگراهای فعلی کشور هم از تو عبور کردن تورو خدا جای دیگه نگو اینارو
حمید
Iran, Islamic Republic of
کدام بودجه واعتبارکه مانمی بینیم ،چرااین شهرستان توهیچ حوزه ای دردوران نمایندگی شماپیشرفتی نکرده.واقعامتاسفم ازاین همه آمار.......
Iran, Islamic Republic of
خجالت میکشیم بخدا از این حرفا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1